EVO 8 turborõhk?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
helitehnik
Postitusi: 45
Liitunud: 03.08.2006 11:12

EVO 8 turborõhk?

Postitus Postitas helitehnik »

Kuna eelmine omanik kasutas autol Eletroonilist boostcontrollerit, millega sõitis rõhul 1,35bar, siis reaalselt teeb see välja ju sama, et ostan kasutajalt Peedu MBC ning panen selle vahele ning lisaks eemaldan düüsi vaakumvoolikute seest. On mul õigus?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EVO 8 turborõhk?

Postitus Postitas murjam »

Laias laastus teeb sama välja jah. Lihtsalt elektroonilise juhtimisega on teoorias (ei tea, kas EVO 8-l see nii on) võimalik näiteks vähesema gaasivajutusega vähem rõhku hoida, kõrgel pöördel rõhu ärakukkumist natuke paremini vältida jne.
Ühesõanga, teoreetiliselt saavad elektroonilise juhtimisega mõned detailid MBC-st paremini olla. Aga arvestades MBC lihtsust igas mõttes on selle kasutamine tihti mõistlik.
Lauda nitro
helitehnik
Postitusi: 45
Liitunud: 03.08.2006 11:12

Re: EVO 8 turborõhk?

Postitus Postitas helitehnik »

Suured tänud, ootan ehk jagab keegi veel nõuandeid
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: EVO 8 turborõhk?

Postitus Postitas mitsu_manic »

Evodel juba on tehasest EBC peal. Min rõhk on eelseadistatud wastegate aktuaatori abil. Min ja max vahelist siis korrigeerib EBC. Mis iganes rikke või anomaalia korral, EBC on suletud ja max rõhuks jääb aktuaatori vedrupoolne rõhk. Vist oli c 0.4-0.5 bari.

Et nüüd tehase max rõhku manipuleerida, siis targeim olekski kasutada MBC-d. Jääb sulle safe mode jaoks veel mootoriaju poolt korrigeeritav vahemik. Ehk siis siinkohal ei tasu aktuaatori eelpinget reguleerida.
Peedu MBC puhul muutuvad sul nii min, kui ka max rõhud kõrgemaks.
Ning siiani on mul kõikidel Mitsu turbokatel saanud sõita osa-gaasil ka osa-turborõhuga.

Enne kui rõhuga veel mängima hakkad, käi kütusepumba vooluahel üle ning vaheta ka pump välja.
helitehnik
Postitusi: 45
Liitunud: 03.08.2006 11:12

Re: EVO 8 turborõhk?

Postitus Postitas helitehnik »

Kuidas siis oleks õige see boostcontroller sinna ühendada? Visata düüsidega voolikud vahelt välja ja panna asemele tavalised koos boostcontrolleriga?
Mis saab originaal boostsolenoidist, mille klge wastegate ja kompressori vaakumvoolikud üheks jooksevad? Samuti boost solenoidil pistik järel ja lisaks siis jookseb boost solenoidist teine vaakumvoolik lihtsalt õhuvõttu. Sinna tuleb ilmselt lihtsalt pime ette panna?

Kuidas on õige alguses seda controllerit keerama hakata?

Tänud ette!
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: EVO 8 turborõhk?

Postitus Postitas mitsu_manic »

helitehnik kirjutas:Kuidas siis oleks õige see boostcontroller sinna ühendada? Visata düüsidega voolikud vahelt välja ja panna asemele tavalised koos boostcontrolleriga?
Mis saab originaal boostsolenoidist, mille klge wastegate ja kompressori vaakumvoolikud üheks jooksevad? Samuti boost solenoidil pistik järel ja lisaks siis jookseb boost solenoidist teine vaakumvoolik lihtsalt õhuvõttu. Sinna tuleb ilmselt lihtsalt pime ette panna?

Kuidas on õige alguses seda controllerit keerama hakata?

Tänud ette!
1. Kuidas siis oleks õige see boostcontroller sinna ühendada? Visata düüsidega voolikud vahelt välja ja panna asemele tavalised koos boostcontrolleriga? Jah
2. Mis saab originaal boostsolenoidist, mille külge wastegate ja kompressori vaakumvoolikud üheks jooksevad? Jääb alles.
3. Samuti boost solenoidil pistik järel ja lisaks siis jookseb boost solenoidist teine vaakumvoolik lihtsalt õhuvõttu. Sinna tuleb ilmselt lihtsalt pime ette panna? Jääb nagu on.

MBC ühendad wastegate ja tehase EBC vahele. Alguses hoia kruvi keskmises asendis. Järgemööda keerad peale, kuni saad soovitud turbo rõhu. Teed 3-4.nda käiguga sõite, vaatad palju on turborõhku. Hakkad 2000rpmi peale täisgaasiga kiirendama. Saad ka juba fuel-cut ala teada, ning siis keerad grammi tagasi. Päris piiripeal pole mõtet sõita. Küünla sädevahe ka väiksemaks panna. jne.
Vasta