Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 9:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.11.2004 14:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Mis vahet teeb see kui blow-off'il on üks või kaks kambrit ?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2004 14:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
BOV'i ostes on üldiselt valida kaht tyypi asja vahel: kas kiire boost responce'i või suurema õhu mahtuvuse vahel...ntx suurema boost respnce'ga BOV'id ei "toimi" hästi suuremate õhuvoolude korral..suurema rõhuga siis.
Selle vastu on siis twin chamber BOV kus on lisaks vaakumi kambrile teine kamber mis rakendab boosti seal et avade klappi mis rõhu välja laseb. Selline ylesehitus lubab kasutada "flat-valve" disaini (lame klapp:)) mis tagab hea klapi reageerimise ni väikestel kui suurtel rõhkudel. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2004 14:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
tänud !

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2004 15:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
ja seepärast suurema boosti ja õhukogusega turbode puhul näeb vahest lahendust 2 BOViga

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2004 23:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 23:24
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn, Estonia
Terv!

Lisaks veel niipalju, et 2 kambriline BOV on vajalik mehaanilise õhulugejaga masinal, mudu tühikäik puterdab ja segu liig rikas. Näiteks 1 kabmriline BOV ei sobi Escort RS Turbole(Pool meh. pritse).
Muidigi kui liigrikas segu ja ebaühtlane tühikäik ei sega, siis saab summutist tuld lasta :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 13:09 
wilddog kirjutas:
Terv!

Lisaks veel niipalju, et 2 kambriline BOV on vajalik mehaanilise õhulugejaga masinal, mudu tühikäik puterdab ja segu liig rikas. Näiteks 1 kabmriline BOV ei sobi Escort RS Turbole(Pool meh. pritse).
Muidigi kui liigrikas segu ja ebaühtlane tühikäik ei sega, siis saab summutist tuld lasta :D


Räägi äki täpsemalt, kuidas mõjutab BOV tühikäiku :p
äkitse ajad millegi muuga segi ?


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 15:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 23:24
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn, Estonia
Nu suht raske segi ajada, kui seda sai 2 isendil proovitud. Point siis selles, et vaakum, mis jookseb klappi lekib miskit pidi (Kuigi ei märganud seda) ja see teps mitte ei meeldi meh. õhulugejale, mis kasutab tööks vaakumit. Süsteemiks siis Bosch KE-Jetronic

_________________
RS - Built for Speed


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 15:41 
siis järelikult oli vigane või praak BOV
vahet pole kas BOV on ühe või kahe kambriline, vaakum sealt lekkida igaljuhul ei tohi.


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 16:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 23:24
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn, Estonia
Jah, see ta võis tõesti olla, et oli vigane. Aga 1 klapilline BOV ei pidanud ikkagi sobima KE-Jetroniciule miski toitesüsteemi ja vaakumi eripära, pluss veel liigrikas segu...2 klapigapidi korralikult töötama...nagu päris :)

_________________
RS - Built for Speed


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2004 17:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Õhulugevad üleüldiselt ei salli BOV. Ja tühikäigul peab BOV kinni olema seega ei mõjuta tühikäigul BOV mingit segu.

Ja nüüd teemast:
Kahe kambriline bov on selleks, et üks väike kamber töötab väiksel rõhul ja teine suurem ruurel rõhul. Kui on ühe kambriline suur BOV siis ta ei kipu väikse rõhuga üldse ennast avama.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2004 0:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Koige selle jutu kukkuvotteks yks rahvatarkus tuuningu kohta: Kallim on parem :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11