Ühe ja kahe kambriga blow-off ?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Ühe ja kahe kambriga blow-off ?

Postitus Postitas Ragnar »

Mis vahet teeb see kui blow-off'il on üks või kaks kambrit ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

BOV'i ostes on üldiselt valida kaht tyypi asja vahel: kas kiire boost responce'i või suurema õhu mahtuvuse vahel...ntx suurema boost respnce'ga BOV'id ei "toimi" hästi suuremate õhuvoolude korral..suurema rõhuga siis.
Selle vastu on siis twin chamber BOV kus on lisaks vaakumi kambrile teine kamber mis rakendab boosti seal et avade klappi mis rõhu välja laseb. Selline ylesehitus lubab kasutada "flat-valve" disaini (lame klapp:)) mis tagab hea klapi reageerimise ni väikestel kui suurtel rõhkudel. :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

tänud !
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ja seepärast suurema boosti ja õhukogusega turbode puhul näeb vahest lahendust 2 BOViga
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
wilddog
Postitusi: 14
Liitunud: 30.11.2004 23:24
Asukoht: Tallinn, Estonia
Kontakt:

Postitus Postitas wilddog »

Terv!

Lisaks veel niipalju, et 2 kambriline BOV on vajalik mehaanilise õhulugejaga masinal, mudu tühikäik puterdab ja segu liig rikas. Näiteks 1 kabmriline BOV ei sobi Escort RS Turbole(Pool meh. pritse).
Muidigi kui liigrikas segu ja ebaühtlane tühikäik ei sega, siis saab summutist tuld lasta :D
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

wilddog kirjutas:Terv!

Lisaks veel niipalju, et 2 kambriline BOV on vajalik mehaanilise õhulugejaga masinal, mudu tühikäik puterdab ja segu liig rikas. Näiteks 1 kabmriline BOV ei sobi Escort RS Turbole(Pool meh. pritse).
Muidigi kui liigrikas segu ja ebaühtlane tühikäik ei sega, siis saab summutist tuld lasta :D
Räägi äki täpsemalt, kuidas mõjutab BOV tühikäiku :p
äkitse ajad millegi muuga segi ?
Kasutaja avatar
wilddog
Postitusi: 14
Liitunud: 30.11.2004 23:24
Asukoht: Tallinn, Estonia
Kontakt:

Postitus Postitas wilddog »

Nu suht raske segi ajada, kui seda sai 2 isendil proovitud. Point siis selles, et vaakum, mis jookseb klappi lekib miskit pidi (Kuigi ei märganud seda) ja see teps mitte ei meeldi meh. õhulugejale, mis kasutab tööks vaakumit. Süsteemiks siis Bosch KE-Jetronic
RS - Built for Speed
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

siis järelikult oli vigane või praak BOV
vahet pole kas BOV on ühe või kahe kambriline, vaakum sealt lekkida igaljuhul ei tohi.
Kasutaja avatar
wilddog
Postitusi: 14
Liitunud: 30.11.2004 23:24
Asukoht: Tallinn, Estonia
Kontakt:

Postitus Postitas wilddog »

Jah, see ta võis tõesti olla, et oli vigane. Aga 1 klapilline BOV ei pidanud ikkagi sobima KE-Jetroniciule miski toitesüsteemi ja vaakumi eripära, pluss veel liigrikas segu...2 klapigapidi korralikult töötama...nagu päris :)
RS - Built for Speed
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Õhulugevad üleüldiselt ei salli BOV. Ja tühikäigul peab BOV kinni olema seega ei mõjuta tühikäigul BOV mingit segu.

Ja nüüd teemast:
Kahe kambriline bov on selleks, et üks väike kamber töötab väiksel rõhul ja teine suurem ruurel rõhul. Kui on ühe kambriline suur BOV siis ta ei kipu väikse rõhuga üldse ennast avama.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Koige selle jutu kukkuvotteks yks rahvatarkus tuuningu kohta: Kallim on parem :)
Vasta