Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 14:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: EVO 8 turborõhk?
PostitusPostitatud: 23.12.2016 22:36 
Eemal

Liitunud: 03.08.2006 11:12
Postitusi: 45
Kuna eelmine omanik kasutas autol Eletroonilist boostcontrollerit, millega sõitis rõhul 1,35bar, siis reaalselt teeb see välja ju sama, et ostan kasutajalt Peedu MBC ning panen selle vahele ning lisaks eemaldan düüsi vaakumvoolikute seest. On mul õigus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 8 turborõhk?
PostitusPostitatud: 24.12.2016 1:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Laias laastus teeb sama välja jah. Lihtsalt elektroonilise juhtimisega on teoorias (ei tea, kas EVO 8-l see nii on) võimalik näiteks vähesema gaasivajutusega vähem rõhku hoida, kõrgel pöördel rõhu ärakukkumist natuke paremini vältida jne.
Ühesõanga, teoreetiliselt saavad elektroonilise juhtimisega mõned detailid MBC-st paremini olla. Aga arvestades MBC lihtsust igas mõttes on selle kasutamine tihti mõistlik.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 8 turborõhk?
PostitusPostitatud: 24.12.2016 17:43 
Eemal

Liitunud: 03.08.2006 11:12
Postitusi: 45
Suured tänud, ootan ehk jagab keegi veel nõuandeid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 8 turborõhk?
PostitusPostitatud: 26.12.2016 14:12 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Evodel juba on tehasest EBC peal. Min rõhk on eelseadistatud wastegate aktuaatori abil. Min ja max vahelist siis korrigeerib EBC. Mis iganes rikke või anomaalia korral, EBC on suletud ja max rõhuks jääb aktuaatori vedrupoolne rõhk. Vist oli c 0.4-0.5 bari.

Et nüüd tehase max rõhku manipuleerida, siis targeim olekski kasutada MBC-d. Jääb sulle safe mode jaoks veel mootoriaju poolt korrigeeritav vahemik. Ehk siis siinkohal ei tasu aktuaatori eelpinget reguleerida.
Peedu MBC puhul muutuvad sul nii min, kui ka max rõhud kõrgemaks.
Ning siiani on mul kõikidel Mitsu turbokatel saanud sõita osa-gaasil ka osa-turborõhuga.

Enne kui rõhuga veel mängima hakkad, käi kütusepumba vooluahel üle ning vaheta ka pump välja.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 8 turborõhk?
PostitusPostitatud: 31.12.2016 8:56 
Eemal

Liitunud: 03.08.2006 11:12
Postitusi: 45
Kuidas siis oleks õige see boostcontroller sinna ühendada? Visata düüsidega voolikud vahelt välja ja panna asemele tavalised koos boostcontrolleriga?
Mis saab originaal boostsolenoidist, mille klge wastegate ja kompressori vaakumvoolikud üheks jooksevad? Samuti boost solenoidil pistik järel ja lisaks siis jookseb boost solenoidist teine vaakumvoolik lihtsalt õhuvõttu. Sinna tuleb ilmselt lihtsalt pime ette panna?

Kuidas on õige alguses seda controllerit keerama hakata?

Tänud ette!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 8 turborõhk?
PostitusPostitatud: 01.01.2017 14:33 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
helitehnik kirjutas:
Kuidas siis oleks õige see boostcontroller sinna ühendada? Visata düüsidega voolikud vahelt välja ja panna asemele tavalised koos boostcontrolleriga?
Mis saab originaal boostsolenoidist, mille klge wastegate ja kompressori vaakumvoolikud üheks jooksevad? Samuti boost solenoidil pistik järel ja lisaks siis jookseb boost solenoidist teine vaakumvoolik lihtsalt õhuvõttu. Sinna tuleb ilmselt lihtsalt pime ette panna?

Kuidas on õige alguses seda controllerit keerama hakata?

Tänud ette!


1. Kuidas siis oleks õige see boostcontroller sinna ühendada? Visata düüsidega voolikud vahelt välja ja panna asemele tavalised koos boostcontrolleriga? Jah
2. Mis saab originaal boostsolenoidist, mille külge wastegate ja kompressori vaakumvoolikud üheks jooksevad? Jääb alles.
3. Samuti boost solenoidil pistik järel ja lisaks siis jookseb boost solenoidist teine vaakumvoolik lihtsalt õhuvõttu. Sinna tuleb ilmselt lihtsalt pime ette panna? Jääb nagu on.

MBC ühendad wastegate ja tehase EBC vahele. Alguses hoia kruvi keskmises asendis. Järgemööda keerad peale, kuni saad soovitud turbo rõhu. Teed 3-4.nda käiguga sõite, vaatad palju on turborõhku. Hakkad 2000rpmi peale täisgaasiga kiirendama. Saad ka juba fuel-cut ala teada, ning siis keerad grammi tagasi. Päris piiripeal pole mõtet sõita. Küünla sädevahe ka väiksemaks panna. jne.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11