TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Ford Ecoboost engine management
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=15920
4. leht 4-st

Autor:  erik [ 15.01.2019 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

See oligi minu vana koll, mida dünosime sinu juures. 40% on umbkaudne võimsuse kadu sellistel traktoritel :). Pole hullu, uus pill kaalub 1200 kg ja max kiirus. u. 120 km tunnis. Kiirendus saab olema üsna kobe tänavaautode kontekstis. Lisada sinna juurde hea vedrustus, on sellised võistluskollid igasugustest ägedatest ATV ja UTV st raskel maastikul oluliselt kiiremad.

Autor:  Jaan [ 06.03.2019 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Lembit kirjutas:
Jaan kirjutas:
Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Toorikud leiab 200-400€ vahel.

See kõlab lausa liiga hästi, et tõsi olla. Kuskohast sellised andmed pärinevad?
Kas sul on äkki mingi selline eksemplar olemas, mida saaks kusagil reaalselt katsuda ja kaaluda?
Mul päris konkreetne huvi.
Rinkaauto ninas on 50 - 60 kg kaalusääst väga huvitav teema ja sellise kaalusäästu saamine enamasti päris kallis.

Jätkame teemaga.
Tuttava postitus ühest foorumist:
Mingi aeg sai jebaist riputatv kaal ostetud, ei garanteeri et üli täpne asi, aga mingit aimu ikka saab :D
Panen mõned numbrid ka, enne kui meelest lähevad:
Cossu BOB(ilma sl kolleta. Vl kolled küljes) 160kg.
Cossu Bob kaaned koos vl kollega 27kg tk, see teeb siis ploki kaaluks ca 110kg, kolbide ja vändaga jne.
2.3 punni mootor (scorpa dohc), ilma kolledeta jms 115kg
Duratec 2.0 (vl kolle, genekas, rv pump küljes) 104kg.

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/