TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Ford Ecoboost engine management
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=15920
2. leht 4-st

Autor:  laurzz [ 23.12.2016 20:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

http://adventure.howstuffworks.com/outd ... oading.htm

Autor:  Jaan [ 23.12.2016 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Mhmh, selles artiklis kirjastatakse viimasel real, et ka turbo on saatanast :)
Mine ja võta siis kinni, seepärast ma ka kahest koolkonnast rääkisin.

Autor:  ahto42 [ 25.12.2016 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Haltech elite peaks iga asja tööle panema.

Autor:  Mihkel [ 26.12.2016 0:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

ahto42 kirjutas:
Haltech elite peaks iga asja tööle panema.

Mis ajast Elite otsepritset juhib?

Autor:  ahto42 [ 26.12.2016 0:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Sorry, vb elite jah ei toeta DI, aga Haltechil kindlasti midagi on. Usun, et teistel ka.

Autor:  Mihkel [ 26.12.2016 1:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

ahto42 kirjutas:
Sorry, vb elite jah ei toeta DI, aga Haltechil kindlasti midagi on. Usun, et teistel ka.

Neid ajusid on aga veel suhteliselt vähe. Tullakse alles turule DI mudelitega.

Autor:  erik [ 28.12.2016 18:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Jaan kirjutas:
Kui tõesti offroad siis kas seal on üldse liga sees mütates madalalt pöördelt saadav vääne oluline? Seal on laias laastus 2 lähenemist, üks on enam-vähem nice and easy ja teine, rämedalt pähe küll ta siis läheb.


Eks see internet on ikka tarkust täis, eriti see, mis offroadi puutub... Tegelt on neid lähenemisi ikka oluliselt rohkem, see sõltub peamiselt ikka pinnasest ja lähenemisnurgast, kas on safari sõit, või võidusõit aja peale ja mis peamine, sõidustiili määrab tehnika, millega sa asjale asud. Näit. tava maastur vs ATV. Limusiin vs ralliauto.
Lihtsalt üks koolkond ja vananenud tõekspidamised hakkavad ümber saama. Kuna eestlased sõidavad offroadi kodus ja ka välismaal, siis peab ka auto olema väga universaalne. Näit. soos ja rabas liikudes peab vahel saama liikuda üliaeglaselt ja meelitades, vales kohas ratast ringi lastes oled maa all ja tegeled enda välja vintsimisega. Ehk vaja aeglast ülekannet, sidurit mis kannatab libistamist ja hea väändega mootorit, et masin kätte ära ei sureks. Teisaks on vaja metsaveo mädarööpas full trottle minna anda kiirete käikudega, kuna aeglaste käikude kiirusest jääb väheks ja polegi aega seda aeglast poolt vahekastist valida. Kolmandas situatsioonis ründad pikemat nõlva puude vahel, mängid gaasiga, et oleks rattakiirust, vaheldumisi kontrollitud veojõuga, muidu pole mingit roolitavust.
Jõudu on palju vaja, et rattakiirust tõsta, eriti kui kasutavad rattad on meeter kõrged, väänet on vaja, et rattakiirust hoida ja ennast liikuma meelitada. Kuna autod on aja jooksul u. poole või rohkem massi kaotanud, pole vaja enam traktori mootoriga metsa minna. Kerged, hea vedrustusega, kiired pillid sõidavad traktoritest nagu postist mööda.

Autor:  Master003 [ 01.01.2017 19:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

erik kirjutas:
No need viiepütased on väga pikad ja rasked...

Volvo R5 kaal koos kõige juurde kuuluvaga + normis õliga 176-190kg.
Geneka, kondi pumba ja rv pumba eemaldamisega saab kõva 10-15 kg alla.
Edukalt saaks selle mootori kaalu sinna 150kg juurde ning originaal turbot ja rõhku kasutades 250hp.

Discovery Channel näitas mõni aeg tagasi kus Jimmy de Ville pani sama volvo mootori formula offroad autole

Ei ole see rida viiene nii kaalukas midagi

Autor:  erik [ 03.01.2017 9:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

volvo R5 on pmst sama pikk, kui bmw V8 mootor, e. ei mahu. Mul pole vaja teoreetiliselt kerget mootorit, vaid reaalselt ja koos kõikide vajalike lisaseadmetega vähe kaaluvat komplekti.

Autor:  Jaan [ 05.01.2017 11:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Jõudu saab sealt turboga 3-400 hobust internetitarkuse põhjal (enda oma pole veel jõudnud kasutusse võtta, et kinnitada midagi). Samas neid on romulad ka täis kui uut vaja või taustal kangema sisuga varianti ehitada. Toorikud leiab 200-400€ vahel.

Autor:  Lembit [ 06.01.2017 16:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Jaan kirjutas:
Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Toorikud leiab 200-400€ vahel.

See kõlab lausa liiga hästi, et tõsi olla. Kuskohast sellised andmed pärinevad?
Kas sul on äkki mingi selline eksemplar olemas, mida saaks kusagil reaalselt katsuda ja kaaluda?
Mul päris konkreetne huvi.
Rinkaauto ninas on 50 - 60 kg kaalusääst väga huvitav teema ja sellise kaalusäästu saamine enamasti päris kallis.

Autor:  hents99 [ 06.01.2017 17:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Siis on kergem kui kergemad baigi r4 1000cc mootorid. Nt gsxr 1000cc

Autor:  Jaan [ 09.01.2017 13:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Eks ma interneedusest ikka vaatasin. Mul on endal mootor olemas garaažinurgas, aga vot kaalunud ei ole. Kui sul Lembit on kaal olemas siis võib konkreetselt üle mõõta. Mul hetkel A/C küljes, orikas hooratas, roolivõimu pump, starteri võib otsa visata.
http://www.ricwood.com/duratec.html
https://www.lotus7.club/forum/techtalk/duratec-weight

Autor:  Lembit [ 09.01.2017 13:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

No mul on olemas vannitoakaal, mis 130 kg juures saba ei andnud. Kui andmed on õiged, siis peaks sellest ju piisama.
Starteri ja muude lahtiste pudinate jaoks leiab ka kaalu.
Kuskandis su garaaz asub?

Autor:  Jaan [ 09.01.2017 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Ecoboost engine management

Mustamäel, Magistrali keskuse juures. Anna teada, millal sul huvi oleks asja vastu, ta mul taganurgas. Vaja auto eest ära ajada ja siis kisuks need rinka jaoks mittevajalikud kondipumbad ja topeltmassiga hooratta kraami maha. Teoorias saaks tänagi seda teha umbes kell 17:00 alates. Jaan 5297552.

2. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/