Ford Ecoboost engine management

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

laurzz
Postitusi: 57
Liitunud: 13.03.2016 12:01

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas laurzz »

http://adventure.howstuffworks.com/outd ... oading.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Jaan »

Mhmh, selles artiklis kirjastatakse viimasel real, et ka turbo on saatanast :)
Mine ja võta siis kinni, seepärast ma ka kahest koolkonnast rääkisin.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas ahto42 »

Haltech elite peaks iga asja tööle panema.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Mihkel »

ahto42 kirjutas:Haltech elite peaks iga asja tööle panema.
Mis ajast Elite otsepritset juhib?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas ahto42 »

Sorry, vb elite jah ei toeta DI, aga Haltechil kindlasti midagi on. Usun, et teistel ka.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Mihkel »

ahto42 kirjutas:Sorry, vb elite jah ei toeta DI, aga Haltechil kindlasti midagi on. Usun, et teistel ka.
Neid ajusid on aga veel suhteliselt vähe. Tullakse alles turule DI mudelitega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas erik »

Jaan kirjutas:Kui tõesti offroad siis kas seal on üldse liga sees mütates madalalt pöördelt saadav vääne oluline? Seal on laias laastus 2 lähenemist, üks on enam-vähem nice and easy ja teine, rämedalt pähe küll ta siis läheb.
Eks see internet on ikka tarkust täis, eriti see, mis offroadi puutub... Tegelt on neid lähenemisi ikka oluliselt rohkem, see sõltub peamiselt ikka pinnasest ja lähenemisnurgast, kas on safari sõit, või võidusõit aja peale ja mis peamine, sõidustiili määrab tehnika, millega sa asjale asud. Näit. tava maastur vs ATV. Limusiin vs ralliauto.
Lihtsalt üks koolkond ja vananenud tõekspidamised hakkavad ümber saama. Kuna eestlased sõidavad offroadi kodus ja ka välismaal, siis peab ka auto olema väga universaalne. Näit. soos ja rabas liikudes peab vahel saama liikuda üliaeglaselt ja meelitades, vales kohas ratast ringi lastes oled maa all ja tegeled enda välja vintsimisega. Ehk vaja aeglast ülekannet, sidurit mis kannatab libistamist ja hea väändega mootorit, et masin kätte ära ei sureks. Teisaks on vaja metsaveo mädarööpas full trottle minna anda kiirete käikudega, kuna aeglaste käikude kiirusest jääb väheks ja polegi aega seda aeglast poolt vahekastist valida. Kolmandas situatsioonis ründad pikemat nõlva puude vahel, mängid gaasiga, et oleks rattakiirust, vaheldumisi kontrollitud veojõuga, muidu pole mingit roolitavust.
Jõudu on palju vaja, et rattakiirust tõsta, eriti kui kasutavad rattad on meeter kõrged, väänet on vaja, et rattakiirust hoida ja ennast liikuma meelitada. Kuna autod on aja jooksul u. poole või rohkem massi kaotanud, pole vaja enam traktori mootoriga metsa minna. Kerged, hea vedrustusega, kiired pillid sõidavad traktoritest nagu postist mööda.
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Master003 »

erik kirjutas:No need viiepütased on väga pikad ja rasked...
Volvo R5 kaal koos kõige juurde kuuluvaga + normis õliga 176-190kg.
Geneka, kondi pumba ja rv pumba eemaldamisega saab kõva 10-15 kg alla.
Edukalt saaks selle mootori kaalu sinna 150kg juurde ning originaal turbot ja rõhku kasutades 250hp.

Discovery Channel näitas mõni aeg tagasi kus Jimmy de Ville pani sama volvo mootori formula offroad autole

Ei ole see rida viiene nii kaalukas midagi
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas erik »

volvo R5 on pmst sama pikk, kui bmw V8 mootor, e. ei mahu. Mul pole vaja teoreetiliselt kerget mootorit, vaid reaalselt ja koos kõikide vajalike lisaseadmetega vähe kaaluvat komplekti.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Jaan »

Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Jõudu saab sealt turboga 3-400 hobust internetitarkuse põhjal (enda oma pole veel jõudnud kasutusse võtta, et kinnitada midagi). Samas neid on romulad ka täis kui uut vaja või taustal kangema sisuga varianti ehitada. Toorikud leiab 200-400€ vahel.
Lembit
Postitusi: 13
Liitunud: 30.12.2004 9:49

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Lembit »

Jaan kirjutas:Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Toorikud leiab 200-400€ vahel.
See kõlab lausa liiga hästi, et tõsi olla. Kuskohast sellised andmed pärinevad?
Kas sul on äkki mingi selline eksemplar olemas, mida saaks kusagil reaalselt katsuda ja kaaluda?
Mul päris konkreetne huvi.
Rinkaauto ninas on 50 - 60 kg kaalusääst väga huvitav teema ja sellise kaalusäästu saamine enamasti päris kallis.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas hents99 »

Siis on kergem kui kergemad baigi r4 1000cc mootorid. Nt gsxr 1000cc
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Jaan »

Eks ma interneedusest ikka vaatasin. Mul on endal mootor olemas garaažinurgas, aga vot kaalunud ei ole. Kui sul Lembit on kaal olemas siis võib konkreetselt üle mõõta. Mul hetkel A/C küljes, orikas hooratas, roolivõimu pump, starteri võib otsa visata.
http://www.ricwood.com/duratec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.lotus7.club/forum/techtalk/duratec-weight" onclick="window.open(this.href);return false;
Lembit
Postitusi: 13
Liitunud: 30.12.2004 9:49

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Lembit »

No mul on olemas vannitoakaal, mis 130 kg juures saba ei andnud. Kui andmed on õiged, siis peaks sellest ju piisama.
Starteri ja muude lahtiste pudinate jaoks leiab ka kaalu.
Kuskandis su garaaz asub?
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Jaan »

Mustamäel, Magistrali keskuse juures. Anna teada, millal sul huvi oleks asja vastu, ta mul taganurgas. Vaja auto eest ära ajada ja siis kisuks need rinka jaoks mittevajalikud kondipumbad ja topeltmassiga hooratta kraami maha. Teoorias saaks tänagi seda teha umbes kell 17:00 alates. Jaan 5297552.
Vasta