Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23.12.2016 20:32 
Eemal

Liitunud: 13.03.2016 12:01
Postitusi: 57
http://adventure.howstuffworks.com/outd ... oading.htm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.12.2016 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mhmh, selles artiklis kirjastatakse viimasel real, et ka turbo on saatanast :)
Mine ja võta siis kinni, seepärast ma ka kahest koolkonnast rääkisin.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.12.2016 16:11 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Haltech elite peaks iga asja tööle panema.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.12.2016 0:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
ahto42 kirjutas:
Haltech elite peaks iga asja tööle panema.

Mis ajast Elite otsepritset juhib?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.12.2016 0:53 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Sorry, vb elite jah ei toeta DI, aga Haltechil kindlasti midagi on. Usun, et teistel ka.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.12.2016 1:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
ahto42 kirjutas:
Sorry, vb elite jah ei toeta DI, aga Haltechil kindlasti midagi on. Usun, et teistel ka.

Neid ajusid on aga veel suhteliselt vähe. Tullakse alles turule DI mudelitega.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2016 18:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Jaan kirjutas:
Kui tõesti offroad siis kas seal on üldse liga sees mütates madalalt pöördelt saadav vääne oluline? Seal on laias laastus 2 lähenemist, üks on enam-vähem nice and easy ja teine, rämedalt pähe küll ta siis läheb.


Eks see internet on ikka tarkust täis, eriti see, mis offroadi puutub... Tegelt on neid lähenemisi ikka oluliselt rohkem, see sõltub peamiselt ikka pinnasest ja lähenemisnurgast, kas on safari sõit, või võidusõit aja peale ja mis peamine, sõidustiili määrab tehnika, millega sa asjale asud. Näit. tava maastur vs ATV. Limusiin vs ralliauto.
Lihtsalt üks koolkond ja vananenud tõekspidamised hakkavad ümber saama. Kuna eestlased sõidavad offroadi kodus ja ka välismaal, siis peab ka auto olema väga universaalne. Näit. soos ja rabas liikudes peab vahel saama liikuda üliaeglaselt ja meelitades, vales kohas ratast ringi lastes oled maa all ja tegeled enda välja vintsimisega. Ehk vaja aeglast ülekannet, sidurit mis kannatab libistamist ja hea väändega mootorit, et masin kätte ära ei sureks. Teisaks on vaja metsaveo mädarööpas full trottle minna anda kiirete käikudega, kuna aeglaste käikude kiirusest jääb väheks ja polegi aega seda aeglast poolt vahekastist valida. Kolmandas situatsioonis ründad pikemat nõlva puude vahel, mängid gaasiga, et oleks rattakiirust, vaheldumisi kontrollitud veojõuga, muidu pole mingit roolitavust.
Jõudu on palju vaja, et rattakiirust tõsta, eriti kui kasutavad rattad on meeter kõrged, väänet on vaja, et rattakiirust hoida ja ennast liikuma meelitada. Kuna autod on aja jooksul u. poole või rohkem massi kaotanud, pole vaja enam traktori mootoriga metsa minna. Kerged, hea vedrustusega, kiired pillid sõidavad traktoritest nagu postist mööda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.01.2017 19:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
erik kirjutas:
No need viiepütased on väga pikad ja rasked...

Volvo R5 kaal koos kõige juurde kuuluvaga + normis õliga 176-190kg.
Geneka, kondi pumba ja rv pumba eemaldamisega saab kõva 10-15 kg alla.
Edukalt saaks selle mootori kaalu sinna 150kg juurde ning originaal turbot ja rõhku kasutades 250hp.

Discovery Channel näitas mõni aeg tagasi kus Jimmy de Ville pani sama volvo mootori formula offroad autole

Ei ole see rida viiene nii kaalukas midagi

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2017 9:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
volvo R5 on pmst sama pikk, kui bmw V8 mootor, e. ei mahu. Mul pole vaja teoreetiliselt kerget mootorit, vaid reaalselt ja koos kõikide vajalike lisaseadmetega vähe kaaluvat komplekti.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2017 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Jõudu saab sealt turboga 3-400 hobust internetitarkuse põhjal (enda oma pole veel jõudnud kasutusse võtta, et kinnitada midagi). Samas neid on romulad ka täis kui uut vaja või taustal kangema sisuga varianti ehitada. Toorikud leiab 200-400€ vahel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2017 16:45 
Eemal

Liitunud: 30.12.2004 9:49
Postitusi: 13
Jaan kirjutas:
Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Toorikud leiab 200-400€ vahel.

See kõlab lausa liiga hästi, et tõsi olla. Kuskohast sellised andmed pärinevad?
Kas sul on äkki mingi selline eksemplar olemas, mida saaks kusagil reaalselt katsuda ja kaaluda?
Mul päris konkreetne huvi.
Rinkaauto ninas on 50 - 60 kg kaalusääst väga huvitav teema ja sellise kaalusäästu saamine enamasti päris kallis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2017 17:33 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Siis on kergem kui kergemad baigi r4 1000cc mootorid. Nt gsxr 1000cc

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2017 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Eks ma interneedusest ikka vaatasin. Mul on endal mootor olemas garaažinurgas, aga vot kaalunud ei ole. Kui sul Lembit on kaal olemas siis võib konkreetselt üle mõõta. Mul hetkel A/C küljes, orikas hooratas, roolivõimu pump, starteri võib otsa visata.
http://www.ricwood.com/duratec.html
https://www.lotus7.club/forum/techtalk/duratec-weight


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2017 13:55 
Eemal

Liitunud: 30.12.2004 9:49
Postitusi: 13
No mul on olemas vannitoakaal, mis 130 kg juures saba ei andnud. Kui andmed on õiged, siis peaks sellest ju piisama.
Starteri ja muude lahtiste pudinate jaoks leiab ka kaalu.
Kuskandis su garaaz asub?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2017 15:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mustamäel, Magistrali keskuse juures. Anna teada, millal sul huvi oleks asja vastu, ta mul taganurgas. Vaja auto eest ära ajada ja siis kisuks need rinka jaoks mittevajalikud kondipumbad ja topeltmassiga hooratta kraami maha. Teoorias saaks tänagi seda teha umbes kell 17:00 alates. Jaan 5297552.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11