Ford Ecoboost engine management

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas erik »

See oligi minu vana koll, mida dünosime sinu juures. 40% on umbkaudne võimsuse kadu sellistel traktoritel :). Pole hullu, uus pill kaalub 1200 kg ja max kiirus. u. 120 km tunnis. Kiirendus saab olema üsna kobe tänavaautode kontekstis. Lisada sinna juurde hea vedrustus, on sellised võistluskollid igasugustest ägedatest ATV ja UTV st raskel maastikul oluliselt kiiremad.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Ford Ecoboost engine management

Postitus Postitas Jaan »

Lembit kirjutas:
Jaan kirjutas:Odav ja kerge oleks Mazda/Ford Duratec. Täislastis genekate ja kondi pumpade ja juttudega nõks alla 100kg. Kone ise 80 kilo juures.
Toorikud leiab 200-400€ vahel.
See kõlab lausa liiga hästi, et tõsi olla. Kuskohast sellised andmed pärinevad?
Kas sul on äkki mingi selline eksemplar olemas, mida saaks kusagil reaalselt katsuda ja kaaluda?
Mul päris konkreetne huvi.
Rinkaauto ninas on 50 - 60 kg kaalusääst väga huvitav teema ja sellise kaalusäästu saamine enamasti päris kallis.
Jätkame teemaga.
Tuttava postitus ühest foorumist:
Mingi aeg sai jebaist riputatv kaal ostetud, ei garanteeri et üli täpne asi, aga mingit aimu ikka saab :D
Panen mõned numbrid ka, enne kui meelest lähevad:
Cossu BOB(ilma sl kolleta. Vl kolled küljes) 160kg.
Cossu Bob kaaned koos vl kollega 27kg tk, see teeb siis ploki kaaluks ca 110kg, kolbide ja vändaga jne.
2.3 punni mootor (scorpa dohc), ilma kolledeta jms 115kg
Duratec 2.0 (vl kolle, genekas, rv pump küljes) 104kg.
Vasta