Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.04.2024 23:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Rõnga vahe
PostitusPostitatud: 29.11.2016 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
Küsiks siit ka kui kellelgi on arvamusi/teadmisi. Tootja poolt on antud ainult miinimum rõnga vahe aga mis oleks optimaalne/mõistlik vahe kui miinimumi ei taha panna?
Tootja soovitab 0.435mm kui miinimumi. Näitkes siis
JE kolb
https://www.jepistons.com/PDFs/TechCorn ... rc4032.pdf

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõnga vahe
PostitusPostitatud: 30.11.2016 17:00 
Eemal

Liitunud: 29.03.2015 19:39
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
Vanal Nissani diislil on 0,55 min lubatud vahe . 0,48 kuni 0,5 võiks siis panna , kui miinimumi ei soovi panna .

_________________
VCDS; KTS; OP-Com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõnga vahe
PostitusPostitatud: 30.11.2016 22:17 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Mida sa sõitma hakkad ja kuidas? Eraldi tabel ju lausa olemas su oma lingil.

Ise panin Wiseco puhul 0.55, samasugusest tabelist lähtudes.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõnga vahe
PostitusPostitatud: 30.11.2016 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
Lingis on jah tabel olemas miinimum vahedega, turbo 0.435mm(.0050) aga mis oleks siis selline optimaalne vahe?

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõnga vahe
PostitusPostitatud: 04.12.2016 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Kui plaanid suurt rõhku ja palju kuuma mootorisse, siis võiks natu suurema vahe jätta.
Eesmärk on see vahe nii väikeseks saada kui võimalik, ilma et rõngad kokku ei paisuks.
See number on minimaalne soovitatav vahe. Tee nii väiks kui julged...

Mõtle sedasi, et see vahe on seal rõnga joonpaisumise jaoks. Mida kuumemalt mootor käib, seda suurem vahe peaks oldma.

Btw. Need mõõdud on tollides ja vaja korrutada silindri läbimõõduga tollides. Et ei oleks segadust

Mitte keegi ei saa sulle öelda, mis on õige number sinu jaoks.
Üldjuhul on hea mõte ka tehase enda rõngavahedest lähtuda

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11