Kust tuleb üldse idee, et kõige olulisem osa pritse süsteemist panna juba ette teada Hiina p**k ja siis loota, et tulemus tuleb SUPER???
Kui raha on vähe ja tahad head tulemust, siis osta kasutatud tehase auto originaal pihustid ja lase need ära kontrollida või kannata X kuud ja kogu raha kvaliteetsete uute jaoks. Arvutage korra kokku, kui palju rahaliselt te oma aega ja varuosi kulutate X korda mootorit remontides, et säästa paarsada eurot. Saan aru, et ka need mootoriremondid tehakse võimalikult odavalt aga mõte jääb samaks.
See jutt on vaid aastate pikkusest kogemusest, mitte ülbitsemiseks. Enamus siin kasutavad neid Hiina tükke ühe kaupa elus ühe auto peal aga reaalselt, kui oled pidanud 15 auto peal sama jama nägema, siis saab selgeks, et minimaalselt 2/3 samasugustest replica toodetest on rämps ja ei toimi nii nagu originaal toode ning tekib selline hoiak nagu te praegusest lausest lugeda võite. Nii lihtsalt ei jõua reaalselt mitte kuhugi oma töödega, kui pead järjest probleemide ümber tiirutama, mille klient on endale ise loonud.
Loomulikult on ka inimeste eeldused toimivast turbosüsteemist erinevad. Mina eeldan, et asi töötab tehaseväärselt 3x suurema võimsusega ning ka kestab sama kaua, mõnele on täiesti OK ka stock aju stiilis sõita, kus sitemal juhul ei ole ei normaalset tühikäiku ega ka normaalset seadet põhjagaasil ja pill jõnksutab ning sureb välja suvalistel hetkedel. Sama moodi ei häiri paljusid, et boost on igal gaasi vajutusel või olenevalt auto seismise pikkusest erinev. Jah saan aru, et kvaliteetne WG on 5x+ kallim, kui Hiinakas aga küsimus ei ole kas tulevad probleemid, vaid MILLAL need probleemid tulevad. Ja nagu ikka tulevad need probleemid üldjuhul kõige ebasobivamal hetkel mitme asja kokkulangemisega ning võivad minna omajagu kulukaks või liiklusohtlikuks.
Kahju on lihtsalt vaadata, et inimesed on kvaliteetsete osade eest nõus mitmekordselt maksma, algul ostetakse Hiina s*tt ja siis kui aru saadakse, et see ongi Hiina s*tt, siis ostetakse kvaliteetne toode asemele. Parimal juhul leitakse vanale osale järgmine ohver, kes alustab saagaga otsast peale ja saadakse endale mingigi osa rahast tagasi.
Ainukesed liikuvate osadega Hiina asjad, mis on minul probleemi vabalt toiminud eeldusel, et tutikas toode on ideaalses töökorras, on olnud Blow-Off klapid aga need ka kindlad mudelid.
_________________ Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91 ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
|