Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 12:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: MAP ei lähe üle 2.95V
PostitusPostitatud: 28.07.2016 8:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 44
Ei suuda leida viga, miks Subaru WRX originaal MAP andur üle 2.95V (ca 0.45bar) ei lähe.
MAP anduri vahetasin teise vastu, kuid näitab samu numbreid.
Kuna mootori juhtmestik sai vahetatud, siis arvasime, et selles viga. Panin nõelad MAP anduri pistikusse ning mõõtsin rõhu all pinged üle- maandus olemas, 5V toide ajust OK, signaal kuni 2.9 voldini ok. Sama test teisel autol töötas (1bari rõhuga tõusis pinge 4 voldini).

Ja kuna logist on näha, et aju näeb samu numbreid, mis testriga otse anduri pistikust mõõtes, siis on mõtted otsas, et kuidas mida edasi teha.

_________________
Subaru originaalajude seadistamine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MAP ei lähe üle 2.95V
PostitusPostitatud: 28.07.2016 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui panna MAP-ile laua peal eraldi +5V ja mass peale ning kompressoriga rõhku lüüa, kas siis näitab õigeid numbreid?

Kas rõhk on 2.95V puhul 0.4bar või on juba tegelikult rohkem? Äkki on ajus mingi sisemine takisti, mis tekitab "voltage divider" efekti sellele sisendile.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MAP ei lähe üle 2.95V
PostitusPostitatud: 28.07.2016 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 44
Ma arvan, et laua peal näitab õigeid numbreid, sest panin sama anduri teisele autole, tekitasin 1bar ülerõhku ning näitas õiget pinget. Aga saan seda proovida, kuid ei näe, miks ei peaks töötama sedasi.

2.95V puhul on 0.4bari, rõhu kasvamise korral üle 2.95V ei näita. Kui ajus mingi sisemine takisti oleks, siis peaks MAP andurist välja ikkagi 3+volti minema ning pinge muutuma alates takistist? Saan vajadusel teiselt autolt aju ümber tõsta.

_________________
Subaru originaalajude seadistamine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MAP ei lähe üle 2.95V
PostitusPostitatud: 28.07.2016 21:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 44
Testisin eraldi ahelaga (arvuti USB) ja töötas nii nagu peab.
Võtsin 5V MAF anduri pistikust, kuid sellega ka tööle ei hakanud.

Vean MAP anduri pistikust otse maanduse kere külge ja vaatan kas on õnne.

_________________
Subaru originaalajude seadistamine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MAP ei lähe üle 2.95V
PostitusPostitatud: 29.07.2016 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Mõõda kindlasti MAP-anduri sisendpinget (et oleks ikka 5V talle antava massi suhtes) ja proovi jah lisamass panna.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MAP ei lähe üle 2.95V
PostitusPostitatud: 29.07.2016 18:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nii tehase, kui aftermarket ajud kasutavad andurite tarbeks eraldi sensor groundi, seega äärmisel juhul kasuta mootori massi, kui muud võimalust pole.
Vaata ka tehase elektriskeemilt järgi, mis andurid veel sama toidet ja groundi jagavad.
Kas ajus või mõne anduri näol on sul ilmselt süsteemis nn. "piiraja" ees. Võimalik, et keegi on ka dioodiga soovinud MAP sensori näitu manipuleerida juhtmestikus, et see ei näitakski rohkem kui sinu poolt nähtav.
Nii tehakse, kui soovitakse MAP signaali põhist CUT-i vältida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MAP ei lähe üle 2.95V
PostitusPostitatud: 03.08.2016 21:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 44
MAP andur jagab tõesti 5V toidet ja maandust mitme teise anduriga (TGV'd, TPS jne).

Saime asja tööle, kui pistikust MAPi juhtmega toite vedasime. Sellega eeldasime, et ju siis pistik ei andnud piisavalt head ühendust. Kuid pistiku vahetus ei andnud tulemust ja tuli välja, et signaalpinge ei lähe üle 2.95V ainult juhul, kui signaali kaabel on ahelasse ühendatud.
Ehk siis eeldasime, et tõesti on kuhugile diood vahele pandud, et pinge rohkem ei tõuseks ning saaks rõhku tõsta, ilma fuel cutti tegemata. Kuna juhtmestikust dioodi ei leidnud, vedasime andurist otse signaali ajusse. Kuid meie üllatuseks ei andnud see tulemust.

Selle peale jooksis juba suht kokku ja saime aru, et viga peab ajus olema. Võtsin teiselt autolt aju ning asi töötas laitmatult.
Oleks kohe ajult kaane maha võtnud, oleks 5 minutiga lahendatud olnud :) Samas sai kogemuse võrra rikkamaks :)
Manus:
IMG_20160801_202539.png
IMG_20160801_202539.png [ 353.02 KB | Vaadatud 5631 korda ]

Tänud kaasa mõtlemast!

_________________
Subaru originaalajude seadistamine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11