Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: Bmw m50 sidur paremaks
PostitusPostitatud: 17.06.2016 0:00 
Eemal

Liitunud: 22.10.2015 23:48
Postitusi: 8
Kuna ilmselgelt turbotades stock sidur kaua ei kesta siis uurisin netis ringi ja üht teist leidsin. Kuid igaks juhuks uurin ennem üle kui asju kokku hakkan ostma, et kõik ikka kindel oleks.

Audi S4 AAN sidurikorv peaks olema 240mm? Ehk siis sobiks siduriks bmw 3.0 v8 sidur kuna seegi 240mm. Hoorattaks M20 ühemassiline ja treiks M50le sobivaks. Keegi on kasutanud sellist kompotti ja teab rääkida vastupidavusest? Kuidas S4 AAN korvi sobitada m20 hoorattaga?

Tegu M50b25 Non vanos mootoriga, tehtud ümber 2.8 strokeriks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.06.2016 9:57 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Hästi palju paremaks:

viewtopic.php?f=11&t=15116

Terv


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.06.2016 17:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Lingitud kolmekettaline sidur võib tore olla, aga hinnavahe on oluline sees (400€ vs 1000€). Kõik, mis Sa kirja oled pannud, on õige. Just panin enda masinale täpselt sama komplekti alla ning on mitu M50 turbot on sama komboga juba mitu aastat peenestanud. Kestab küll, vähemalt tagasihoidlike jõudude juures (200-250kw).

Korvi ja hooratta sobitamisel oli vaja vaid puurida tiftidele või poltidele uued augud - lasin treialil teha -, muud muret mäletamist mööda ei olnud. Siduri kahvlit kasvatasin ca 1cm, sest selline sidurikomplekt on originaalist õhem.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2016 20:59 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 17:50
Postitusi: 190
Asukoht: Tartu
Tavaline aan korv koos tavalise kettaga ca 250kw ja 450nm lagi. Sre korv(letis pea 400eur) + labaga ketas hoiab kinni 1000nm ka, aga korv ise vajab kerget upgrade, muidu pidamise korral juhtub nii:
Pilt

_________________
e36 compact 2jz


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2016 0:54 
Eemal

Liitunud: 22.10.2015 23:48
Postitusi: 8
redline kirjutas:
Tavaline aan korv koos tavalise kettaga ca 250kw ja 450nm lagi. Sre korv(letis pea 400eur) + labaga ketas hoiab kinni 1000nm ka, aga korv ise vajab kerget upgrade, muidu pidamise korral juhtub nii:
Pilt

Novot hea, et seda AAN korvi teemaga pole jõudnud tegeleda. Hea oleks kui jõuaks ala 300-400kw vähemalt kinni hoida. Tuleb vist ikkagi vaadata kohe mingisugune valmis komplekt mis peaks vastu ka, et ei peaks hakkama hiljem kasti pilpaid kokku korjama :badgrin: Tänud! :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2016 13:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
BMW diisli sidur äkki? Hoiab 700Nm ka kinni afaik.

EDIT: Sorry, see vist ei sobi M20 hoorattale, korv kinnitub 9mm siduri tööpinnast kõrgemale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.07.2016 12:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Moss kirjutas:
BMW diisli sidur äkki? Hoiab 700Nm ka kinni afaik.

EDIT: Sorry, see vist ei sobi M20 hoorattale, korv kinnitub 9mm siduri tööpinnast kõrgemale.


Üht audi hooratast tehes lasin laseris rõnga lõigata ja treialil korvi ja hooratta vahele sättida, tiftidega kinnitada (+ läbivad korvipoldid) ja sirgeks treida.....tundub, et sai hea.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.07.2016 17:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Paar inimest on vanale TDS'ile pannud uuema korvi ja lihtsalt sobiva mutri alla otsinud hooratta ja korvi vahele. :shock:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.11.2016 19:00 
Eemal

Liitunud: 30.07.2007 0:53
Postitusi: 45
Asukoht: Hiiumaa
Kavatsen kasutada AAN sidurikorvi m20 hoorattal. Siduriketas plaan TDS oma ja pidurimeistri katetega. Olen aru saanud, et tuleb hoorattale puurida uued augud korvi jaoks. M20 hoorattal istuvad korv ja ketas ühel tasapinnal aga M50/51 korv ketas eri tasapinnal. Pole veel AAN korvi näppida saanud ja kas peab AAN korvi ka kõrgemale istutama või on korvi ehitus sama mis M20 või on midagi vahele vaja? Järgmiseks kuidas olete lahendanud survelaagri küsimuse? Silindri pulk pikemaks? Kahvlile peale kasvatada? Survelaagri juht puks-toru lühikeseks ei jää? Kuskilt lugesin e21 323 survelaager pidavat hästi sobima. On see pikem? Mõõte pole kahjuks kuskilt leidnud. Või on kohe hea ketas mis sobib AAN korviga 530 V8 sobib hästi``? Palju segast juttu, aga lihtsam on kui keegi teab kohe kuidas asju lahendada :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11