Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 21:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.06.2016 19:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2016 10:44
Postitusi: 27
Tere.

Kuna otsing ei tuvastanud, et siin foorumis selline teema varasemalt eksisteerib, siis alustan uue.

CA18DET õlitusprobleemid kõrgetel pööretel on ilmselt Nissaniomanikest foorumlastele tuttav teema ja kindlasti on siin inimesi, kes on paigaldanud plokikaanest õli lisatagasivoolu karterisse.

Milline koht plokikaane tagasosas oleks kõige sobilikum kuhu see kanal puurida ja kas ühest kanalist piisab (Olen näinud internetiavarustest, et näiteks RB mootoritele puuritakse neid kaks)?
Kas selle lisatagasivoolu ühendamine turbo õli tagasivooluga kasutades Y-liidet tuleks kõne alla või on kindlasti vaja karterile lisastuts panna? Milline mõõt oleks nende stutside jaoks optimaalne?
Või pakub keegi hoopis mõne muu äraproovitud ja võibolla isegi parema lahenduse?

_________________
CA18DET 200SX S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.06.2016 9:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Seal on juba selline ava olemas ning originaalis sisekuuskandiga pime kork ees.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.06.2016 13:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2016 10:44
Postitusi: 27
RFL kirjutas:
Seal on juba selline ava olemas ning originaalis sisekuuskandiga pime kork ees.


Kas pead silmas allpool oleval pildil ära märgitud korki?


Manused:
Faili kommentaar: CA18DET plokikaas, vaade tagantpoolt
IMG_20160613_195040_copy.jpg
IMG_20160613_195040_copy.jpg [ 697.36 KB | Vaadatud 6349 korda ]

_________________
CA18DET 200SX S13
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.06.2016 19:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
RFL autol on kasutatud õli tagasivooludeks neid pimedaid korke, mis sinu pildil allpool on (pilt on tagurpidi kaanest).
Netis tehakse igasugu pornot aga mõistlik oleks karterisse uued stutsid tagasivooludele teha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.06.2016 20:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2016 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Samad augud aga see küll väga töökindel lahendus ei tundu, mis pildil on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2016 19:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
See õlitagasivoolu probleem karterisse on tingitud tegelikult liiga suurest karterituule survest. Seda põhjustab 2 asja.
1.umbes karterituulutustoru sisselaske all
2. kohvi mootor

Seega kui su mootor on hõre või väga võimas siis tasub tasub puhastada see toru ja lisada lisatagasivool. Kuid kui motol on tolerantsid nagu tehas näeb ette, siis unusta lisatagasivool.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11