TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Väntvõlli anduri otsing
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=15365
1. leht 1-st

Autor:  wa666ou [ 24.05.2016 14:02 ]
Teema pealkiri:  Väntvõlli anduri otsing

Otsin väntvõlli andurit, mis oleks selline nagu pildil:
Pilt
http://www.ipdusa.com/products/9738/121 ... ar-s40-v40

Tegemist on Volvo S40 T4 peal kasutatud anduriga.
See on 330 ohmine.

Sooviks leida kõrgema takistusega (700+ ohm) andurit, mis näeks samasugune välja.
Sirvisin Ladu24 erinevaid marke, aga konkreetse välimusega ei leidnud.

Ehk keegi teab.

Autor:  Raceboy [ 25.05.2016 10:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

Ega täpselt sama välimusega kuid teistsuguse takistusega andurit pruugi ollagi. Võimalik, et pead ümber tegema kinnituse veidi vms.

Miks üldse vahetada vaja on?

Autor:  wa666ou [ 25.05.2016 13:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

Sain ühelt foorumikasutajalt infot, et Audidel võib sarnast olla.
2.2T R5, 2.8 V6, 4.2 V8.
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20986.phtml

Põhjus on siis Megasquirt ja triggeri errorid kõrgetel pööretel (6000+).
Volvol on suht madala takistusega.
Kõrgema takistusega pidi parem olema.

Autor:  Raceboy [ 25.05.2016 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

Audi 2.8 oma pole täpselt sama kujuga, seda astet seal kindlasti pole.

Autor:  kivimugi [ 25.05.2016 18:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

pakun et 2.0 tfsi või 2.0d 103kw audi vändakas mis asub mootori tagumise simmerikaane küljes

Autor:  wa666ou [ 25.05.2016 18:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

kivimugi kirjutas:
pakun et 2.0 tfsi või 2.0d 103kw audi vändakas mis asub mootori tagumise simmerikaane küljes


Need paistavad liialt jämedad olevat.
https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/a3+ ... 5C3%25B5ll

Autor:  kivimugi [ 29.05.2016 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

igatahes siis 2.0d oma oli mida ma ise kasutasin ehk. yli pisike andur oli mis luges tagumise vända simmeri pealt impulssi

Autor:  wa666ou [ 30.05.2016 16:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

disladel leidsin sootuks teistsuguseid andureid sealt - 2.0d variandid on mingite erinevate kronsadega

Autor:  Mihkel [ 30.05.2016 18:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

Lihtsam on natuke aju elektroonikat sees ringi teha, kui seda andurit otsima jääda.
MS-il on aegade jooksul erinevate väärtustega VR ahela komponente kasutatud.
Kunagi algul oli 9-l autol 10-nest probleem VR triggeriga.
Peale skeemi üle käimist ~3 aastat tagasi muutusid kaalukausid vastupidiseks
ehk probleeme esines pigem 1-el autol 10-nest.

Autor:  murjam [ 31.05.2016 12:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

Pane lihtsalt signaalijuhtmele takisti vahele ja vaata, mis teeb. Näiteks BMW M50 stock VR-anduri puhul on otse Megasquirtiga ühendades mul alati olnud sarnane probleem - ei loe pöördeid üle 2000-5000RPM. Tuimalt takisti vahele pannes (tavapäraselt pannud vist lausa 10k takisti, kui mälu ei peta) on probleemid kadunud nagu võluväel ja madalatel pööretel loeb ka hästi. Liiga suur takisti lisades jääb madalatel pööretel signaal nõrgaks.

Autor:  Mihkel [ 31.05.2016 17:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

Tegelikult töötab tihti ka V3.0 plaadil olevte potekate keeramine täitsa rahuldavalt, katsetades saab aru, kumb pote mis suunas tulemust mõjutab.
Siiski mõned andurid vajavad takistit signaali juhtme vahele. Kokkuvõttes katsetamise teema.
Aga on olnud mul ka 1-2 juhust, kus ma loobusin mängimisest, kuna miski ei aidanud.
Ühel juhul kannatas probleemiga rahuldavalt sõita, kuna esines harva, teisel juhul sai aju Link G3 vastu vahetatud, millega oli igasugune pöörete lugemise probleem unustatud ilma katsetamisteta.

Autor:  jeff01 [ 10.07.2016 12:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Väntvõlli anduri otsing

MS on tõesti miskit muutnud või on lihtsalt MS1 kasutamisest loobutud ja probleeme pole II ja IIInda protsessoritüübiga.
Potekad alati vasakule nulli ja KÕIK M50ne triggerid on loetud saanud ilma probleemideta.....ca 20tk millega olen tegelenud.
MS1 ja eriti veel LM kiviga pöördelugemine võrduski kunagi trigger erroriga.
Hetkel on viimase 40 auto hulgas vaid 1 mootor olnud mille andurit lisatakistita lugema ei saanud...selleks oli Ms3ga hoorattalt lugev M60b44

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/