Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.03.2016 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Lugu väga kummaline. Loodan, saada siit mõne hea mõtte, et mitte niisama autot lahti võtta.

Turbotasin üht vana m20b27 mootorit. Turbosid 2tk (kolme esimese silindri kohta 1 ja kolme tagumise kohta teine) Summuti turbodest tagaotsani eraldi. Õhuvõtt eraldi ja ühineb filtris. Kolded eraldi 3 ja 3. Sisselase ühineb turbode juures juba enne IC. Turbodega see auto veel sõitnud pole...vabalthingavana käis paar aastat tagasi ja peale seda vahetati profülaktilises mõttes plokikaanetihend....kuna selle käigus sattus mootorisse suur kogus mustust polnud esmakäivitustel õlisurvet (Ärge küsiga kust mustus sinna sai, mina ei remontinud) kuid karteris oli seda ikka peoga ja õlipumba reduktsiooniklapp oli kinni jäänud liivaterade tõttu....seetõttu sai ka saaled vahetatud kuna olid veidi vase värvi.

PROBLEEM:
Käivitasin auto...märkasin et kuidagi laisk bemmi R6 kohta....panin selle esialgu seade puudumise alla sest olen autot häälestanud vaid pool tundi. kuna segu oli safe, süüde oli safe ja nullpunkt paigas proovisin vaadata mis boosti all teeb aga mida pole on boost...suure vaevaga venitab selle enne piirajat 0,2ni ka jõuga suletud wastegatedega. Vaakumist välja tuleb enne 2k RPM ja turbod on suuruselt sobivad. Rõhulekkeid pole.
Mingi moment avastasin, et 1 DP tihendi vahelt lekib õli. Arvasin, et turbo vigane sest ühel oli veidi suurem lõtk kui teisel. Võtsin imipooled lahti...puhas kuiv. Kohapeal paarutades imeb tagumine turbo korralikult, esimene vähem. Gaasi maha lastes surgeb rõhk läbi esimese turbo imipoole välja.
Avastus : esimese turbo summuti on PALJU jahedam ja esimest turbot toitva 3 silindrit on õlised....(Küünlad tilguvad) ...kohapeal käies on hääle järgi kõik 6 silindrit taga, säde on ka kõigil. Kõige imelikum see, et mootor käib ühtlaselt ka madalal pöördel, ei raputa peal ülemõistuse palju ja IDLEB kuni 400 RPM Lihtsalt on uimane.

Prooviks siis kokku võtta:
Kui turbo on vigane oleks väljalaskesse lekkimine seletatav. Kuid kuidas 3 küünalt õlised ja teised 3 puhtad on? Kui lekiks sisselaske poole oleks ju kõik 6 õlised sest sisselase on ühine.... Kui 1 summuti on jahe siis kuidas ta justkui kuue silindriga käib? :D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2016 13:50 
Eemal

Liitunud: 09.09.2015 19:20
Postitusi: 45
klapisääre tihendid ehk? ja tubo peetis? vaheta turbod omavahel ringi kas siis ka sama lugu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2016 17:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Viga hakkas juba hargnema... 3 pihustit mis mittetöötavat turbot toidavad kusevad vaid minimaalselt ja nurga all kuidagi mitte otse....See pole ju reaalne et need 3 said kõik ühte serva ja teised kolm said juhuslikult paremad. (Tegu mitmes osas foorumistes ostetud vanade saabi pihustitega) Wideband oli selle toru peal kus olid toimivad pihustid.

Ma ei saa vaid aru kuidas ma ei saanud aru, et mootor pmt 3 silindri pealt käib :S Sellest peaks ju ometigi aru saama...vibra oli minimaalne.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2016 17:40 
Eemal

Liitunud: 09.09.2015 19:20
Postitusi: 45
süütejärjestuses üle ühe jättis vahele , ehk sellepärast ei saanud aru. :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2016 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ma ei saa küll aru mismoodi kuid tundub, et kui bena pmt peale ei tule mis silindrid puhtaks peseks siis mõningase töötamisega tekibki silindrisse õli mis jõuab kuni turboni....veidi imelik sest see õlikulu peaks ju siis üsna suur olema kui see saab turbo tihendi vahelt lekkida. (Teise kolme silindri pealt töötas vast 20-30 minutit)
Igatahes mida rohkem on auto käinud seda vähem on hakanud suitsema ja pmt tundub, et see võib täielikult ära kaduda sest on juba tõesti väga minimaalne. Kui ei siis vajab 1 turps värskendust kuid auto käib nüüd hästi.
Kui kõik silindrid käivad surgevad ka mõlemad turbod võrdselt....

Teema suht lõppend :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2016 23:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Kes teab palju liiva ja muud sodi sinna mootorisse on visatud selle tihendi vahetusega.
Ilmselt seda sodi kolvirõngaste vahel ja klapisääred, sääre tihendid, klappide tööpinnad haiget saanud jne.
Võid huvi pärast surved ära mõõta.

Anna aga kuuma mootorile, kaks varjanti kas läheb paremaks või hullemaks. Aga head nahka temast kindlasti ei tule enam.

Oli kord endal üks koledalt hõre diisel mootor, mille kohta imestasime, et krti pehmelt käib.
1 silinder ei andnud 2 taktise kompresiooni välja.
1 ei tahtnud anda bensuka kompresiooni.
2 olid gramm paremad kui bensuka omad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.03.2016 23:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Peale tunnist piitsutamist olid surved kõik kenasti 12,8 ja 13,3 vahel
(Muidu olid 11,8-14,5....õlisemates siis mõistagi rohkem)
95st kwst tegi vaid 1 bari, tagasihoidliku süüte ja rikka seguga 210kw 490Nmi rattast.

Videol on heli kahjuks vigane.
https://www.youtube.com/watch?v=iWcR9eq ... e=youtu.be

Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11