Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: gdi carisma
PostitusPostitatud: 10.02.2016 18:32 
Eemal

Liitunud: 10.02.2016 18:05
Postitusi: 5
Tervist. Plaan siis oma esimene turbotamine ära teha. Selles kohas suht võhik veel seega mõned küsimused. Mootor siis 1.8 ja vist oli 92kw. Turboks leidsin gataagest 525 diisli turbo. Õlitusega pole muret selle saab tehtud. Väljalase ja coolerid asjad samuti. Kuidas surve astme maha saan? Paksem kaane tihend? Kust tartus saada seda. Kuulnud et lõikab keegi aga rohkem ei miskit. Ja kui paks peaks olema võrreldes originaaliga? Nüüd kütust kuidas juurde saab anda? Pihustid teised? Kas sobivad ka mõne näit suurema mootoriga japsi omad. Tahals võimalikult soodsalt läbi ajada kuna kaua ei plaani autoga sõita. Tekkis selline sportlik huvi lihtsalt et paneks turbo peale :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 19.02.2016 0:14 
Eemal

Liitunud: 10.02.2016 18:05
Postitusi: 5
Kellele siin maksma peab et oma küsimustele mõne vastuse saaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 19.02.2016 6:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ega keegi ei kavatse Sinu eest kogu tööd ära teha. Esita üks, max kaks konkreetset küsimust korraga.

Samuti leiad siit foorumist paljudele küsimustele juba vastused. Loe alustuseks näiteks otsast lõpuni see teema: viewtopic.php?f=1&t=589

Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 19.02.2016 12:47 
Eemal

Liitunud: 10.02.2016 18:05
Postitusi: 5
Tänud lugesin nii palju kui hetkel oli aega pärist palju erinevat inffi. Nüüd aga selline küsimus et siin üks kodanik soovitas kolvilt maha hoopis võtta paksema kaane tihendi asemel. St siis hetkel 10-11 bari surve ja et kaheksale saada siis soovitati kolvilt 1.067mm maha võtta. Kui hea mõte on kas kolvi pea liialt õhukeseks ei jää? Ja kuidas ma selle maha saan kui idee heaks kiidate. Lasen treipingis maha või lihvitakse kuidagi. Sorri kui miski vale mõttekäik aga pole ju kursis asjaga veel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 19.02.2016 13:31 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
pigem ära mootorit näpi. ehita kollektor valmis, pane 0.5 bariga sõitma. Saa sellega hakkama kõigepealt

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 19.02.2016 15:42 
Eemal

Liitunud: 18.08.2015 17:49
Postitusi: 13
+1

0,3-0,5bar saad ilma intercoolerita ja suurema aretuseta ehitada.

kivimugi kirjutas:
pigem ära mootorit näpi. ehita kollektor valmis, pane 0.5 bariga sõitma. Saa sellega hakkama kõigepealt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 22.02.2016 9:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
ahti123 kirjutas:
St siis hetkel 10-11 bari surve ja et kaheksale saada siis soovitati kolvilt 1.067mm maha võtta.

Surveaste on ruumala suhe ja kompressioon on rõhk.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 22.02.2016 11:41 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
See GDI tähendab jaapanlaste keeles otsepritset ja sellega ei ole suurt midagi peale hakata meie riigis.
Ehk gdi tähendab uut kütusesüsteemi, sisselaset, pihusteid, aju, juhtmestikku jne.
Lisaks ei kujuta ette selle mootori kolbide ja põlemiskambri ehitust - vb ei saagi sellel õhku ja kütust normaalselt läbi silindri liikuma.

Teiseks saad sa hulga töö ja raha eest vastu ikka mingi hädise ühte esiratast vilistava jaapani auto.

Mõtle kõigepealt läbi, kas tahad:
Sõita ?
Ehitada ?
Võistelda ?
Ise teha ?
Töö sisse osta ?

Trei siis seda kolbi
Pilt

Tervitades


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 23.02.2016 20:22 
Eemal

Liitunud: 10.02.2016 18:05
Postitusi: 5
Tänud info eest kõigile. Hetkeks kolle valmis. Ootab paigaldust. Õlituse mure lahendatud ning nüüd vaja veel nipet näpet torud põlved parajaks teha ja siis saab alustada. Enne kõikke teeb kerge kaane remondi kuna üks tõukur tiksab. Eks vaatame mis porno kokku tuleb :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: gdi carisma
PostitusPostitatud: 24.02.2016 21:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
ahti123 kirjutas:
Tänud info eest kõigile. Hetkeks kolle valmis. Ootab paigaldust. Õlituse mure lahendatud ning nüüd vaja veel nipet näpet torud põlved parajaks teha ja siis saab alustada. Enne kõikke teeb kerge kaane remondi kuna üks tõukur tiksab. Eks vaatame mis porno kokku tuleb :-D


Eelmist postitust lihtsalt väldid?
105kwselt võetud turbo kasutamist 92kw võimsamaks ehitamisel on kah veidi vale.
Olen miski vana 1,5 või 1,6 mitsu mootori selle turboga seadistanud ja mälu järgi oli selle lagi alla 130kw sest sisselaske temp oli juba 50+

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11