Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.02.2005 18:04 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel? Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama :?:

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 19:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Aga viska paar pilti üles igast otsast.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 21:04 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
pole pilte. Ma otsisn ja leidsin selle yhest lammarist. Kollektori ja sumpsi otsa istub. Aga kas mingi vahe on yltse tavaliselt diisli turbodel ja bena omadel. Wastegatei vahe peaks ju ainult olema

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
..ja mis sa nende wastgate'de erinevuseks siis nimetaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 22:24 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
No minu arvust hakkab diiselmootriga masinatek turbo altpoolt vedama, see vahe peaks tulema wastegateist, kui ma ei eksi :oops:
Kuid ikkagi, kas on vahe sees voi ei ole :?: :roll:

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
ehitus ja põhimõte on turbotel ikka sama. diislitel, aga jälle projekteeritud nii, et madalatel pööretel juba võimsalt puhuks.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 9:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
ragz kirjutas:
.. diislitel, aga jälle projekteeritud nii, et madalatel pööretel juba võimsalt puhuks.
Vot see kõlab, mulle sobivalt, hästi :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 11:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Diislitel on üldjuhul imepisikesed turbod milllel viivitus puudub...samas puudub ka eriline võimsus....

T25 on paljudel autodel peale 200SX võimalik et siikli turbiini ja kompressorri suurused jm - on erinevad. T25 ise-enesest ei ütle kuigi palju


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Turbodiislid ei ole erilised pöördemasinad, mistõttu turbode konfiguratsioonid = voolu omadused on tehtud efektiivsemaks alumises otsas ning vastavalt väheefektiivseks üleval (väike õhukogus, väike rõhk, liiga kuum õhk kui rõhku tõstma hakata). Igatpidi universaalset turbot on teha keeruline. Seetõttu TD turbod ei sobi kui eesmärgiks on high-performance, madalapöörde väändeks küll.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 15:13 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Selge. Seega tuleb jätkata turbo otsinguid. :(

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 18:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
555vrx kirjutas:
... Seetõttu TD turbod ei sobi kui eesmärgiks on high-performance, madalapöörde väändeks küll...
Kõlab hästi.. :roll:
siim_106 kirjutas:
Selge. Seega tuleb jätkata turbo otsinguid.
äkki ütled, kus/kes sulle seda pakkus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.02.2005 19:48 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
miq kirjutas:
äkki ütled, kus/kes sulle seda pakkus?



OÜ Pro-Anno, Pärnu 447 5155, 508 9015

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 18:51 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
555vrx kirjutas:
Turbodiislid ei ole erilised pöördemasinad, mistõttu turbode konfiguratsioonid = voolu omadused on tehtud efektiivsemaks alumises otsas ning vastavalt väheefektiivseks üleval (väike õhukogus, väike rõhk, liiga kuum õhk kui rõhku tõstma hakata). Igatpidi universaalset turbot on teha keeruline. Seetõttu TD turbod ei sobi kui eesmärgiks on high-performance, madalapöörde väändeks küll.


KAs selle Diisli turboga siis kõrgetel pööretel Boosti pole? Sain ma õigesti aru?

äkki keegi teab Nissan 200sx S13 turbo täpset markeeringut, sellest oleks kasu kyll ja rohkem

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
Jap, boost langeb ära kõrgetel pööretel.
Garrett TB2525 ; 465795-3 ; 41144-44F01 :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 15:10 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 18:39
Postitusi: 31
Asukoht: Saue
Aga näiteks kui mingise 2,5liitrise diisli pealt, millel tuleb turbo taha kuskil 2000 rpm pealt ja tõsta see 1,6se bensuka peale, siis peaks ju asi enamvähem saama, ütleme 3k-5,5k kus turbo opereerib. Või siiski mitte?

_________________
eks näis mis tulevik toob...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11