Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2005 19:34 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 18:39
Postitusi: 31
Asukoht: Saue
Veel üks küsimus, ehk keegi oskab vastata: palju erineb EGT bensumootoril ja dislamootoril?

_________________
eks näis mis tulevik toob...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2005 21:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
MossOpel kirjutas:
EGT
???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 0:56 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 18:39
Postitusi: 31
Asukoht: Saue
Exhaust Gas Temperature

_________________
eks näis mis tulevik toob...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 8:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Numbriliselt ei tea öelda, aga oluliselt madalam on, ja seda juba tänu diiselmootori suuremale kasutegurile.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2005 21:26 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
siim_106 kirjutas:
Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama :?:


Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.03.2005 17:13 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
forsin kirjutas:
siim_106 kirjutas:
Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama :?:


Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.

Oota mida mida? ma kuskilt tabelist leidsin oma auto turbo mudeli ja siis kui sellele ka selline trikk tehtav,küsin nõu. Aga omamoodi jäi mind painama max boost-is loetu,et juba poole rõhu pealt hakkab stock wastegate tiba "lekkima" ,mismoodi seda parandada?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11