Re: Turbo stopperkruvi paika saamine
Postitatud: 13.07.2016 0:19
Jah, hetkel mootori sisse pannes tõmbab varda ilusti vastu kruvi, vaakum lahti ühendada siis laseb kolksuga tagasi lahti.
Ca. 1 täistiir on kruvil veel mänguruumi, enne kui ta liiga lühikeseks läheb ja hoob enam temani ei ulatuks.
Praegu tulin just tiirult, kus auto on stock tarkvaraga ja aktuaatorvarrast keerasin ~1,5 pööret lühemaks:
3. käik 1500 -> 4200
Ehk nagu näha, 5 sekundit hilinemist. N75 on lähemal väärtustele, kus olema peaks. Samas tekib ka ülerõhu "spike", arvatavasti tingitud katide puudumisest...?
4. käik 1500 -> 3200
Rõhkude klappimiseni 7 sekundi ringis, ülerõhk üsna pikalt ja N75 otseselt ei reageeri ka sellele.
Kiirendus 1 - 2 - 3 käiguga
Hilinemine suht okei ~1,5s kanti, kuna hoian pöördeid kõrgel.
Hetkel on nii et aktuaatorvardal on jäänud miinimumini 1 tiir ja sama ka stopperkruvil. Selle ülerõhu põhjal pakuks et varrast võiks veits pikendada, stopperkruvi lühendada?
Samas pole välistatud ka muu häire - nt. ise kahtlustan et summuti lõpupütt on umbes (eelmine omanik lõhkus katid väga "osavalt" välja ja tükid kolisevad pütis, vb mõni suurem kild torus kinni) või enne turbot väljalaskes mingi minimaalne heitgaasileke mida silmaga tuvastada pole saanud.
Kellelgi mingeid ideid, soovitusi?
Ca. 1 täistiir on kruvil veel mänguruumi, enne kui ta liiga lühikeseks läheb ja hoob enam temani ei ulatuks.
Praegu tulin just tiirult, kus auto on stock tarkvaraga ja aktuaatorvarrast keerasin ~1,5 pööret lühemaks:
3. käik 1500 -> 4200
Ehk nagu näha, 5 sekundit hilinemist. N75 on lähemal väärtustele, kus olema peaks. Samas tekib ka ülerõhu "spike", arvatavasti tingitud katide puudumisest...?
4. käik 1500 -> 3200
Rõhkude klappimiseni 7 sekundi ringis, ülerõhk üsna pikalt ja N75 otseselt ei reageeri ka sellele.
Kiirendus 1 - 2 - 3 käiguga
Hilinemine suht okei ~1,5s kanti, kuna hoian pöördeid kõrgel.
Hetkel on nii et aktuaatorvardal on jäänud miinimumini 1 tiir ja sama ka stopperkruvil. Selle ülerõhu põhjal pakuks et varrast võiks veits pikendada, stopperkruvi lühendada?
Samas pole välistatud ka muu häire - nt. ise kahtlustan et summuti lõpupütt on umbes (eelmine omanik lõhkus katid väga "osavalt" välja ja tükid kolisevad pütis, vb mõni suurem kild torus kinni) või enne turbot väljalaskes mingi minimaalne heitgaasileke mida silmaga tuvastada pole saanud.
Kellelgi mingeid ideid, soovitusi?