Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.07.2016 0:19 
Eemal

Liitunud: 26.11.2015 21:05
Postitusi: 13
Jah, hetkel mootori sisse pannes tõmbab varda ilusti vastu kruvi, vaakum lahti ühendada siis laseb kolksuga tagasi lahti.
Ca. 1 täistiir on kruvil veel mänguruumi, enne kui ta liiga lühikeseks läheb ja hoob enam temani ei ulatuks.

Praegu tulin just tiirult, kus auto on stock tarkvaraga ja aktuaatorvarrast keerasin ~1,5 pööret lühemaks:

3. käik 1500 -> 4200
Pilt

Ehk nagu näha, 5 sekundit hilinemist. N75 on lähemal väärtustele, kus olema peaks. Samas tekib ka ülerõhu "spike", arvatavasti tingitud katide puudumisest...?


4. käik 1500 -> 3200
Pilt

Rõhkude klappimiseni 7 sekundi ringis, ülerõhk üsna pikalt ja N75 otseselt ei reageeri ka sellele.

Kiirendus 1 - 2 - 3 käiguga
Pilt

Hilinemine suht okei ~1,5s kanti, kuna hoian pöördeid kõrgel.


Hetkel on nii et aktuaatorvardal on jäänud miinimumini 1 tiir ja sama ka stopperkruvil. Selle ülerõhu põhjal pakuks et varrast võiks veits pikendada, stopperkruvi lühendada?
Samas pole välistatud ka muu häire - nt. ise kahtlustan et summuti lõpupütt on umbes (eelmine omanik lõhkus katid väga "osavalt" välja ja tükid kolisevad pütis, vb mõni suurem kild torus kinni) või enne turbot väljalaskes mingi minimaalne heitgaasileke mida silmaga tuvastada pole saanud.

Kellelgi mingeid ideid, soovitusi?


Manused:
Faili kommentaar: csv formaadis logid
12. juuli.rar [30.43 KB]
Alla laetud 391 korda
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.07.2016 19:47 
Eemal

Liitunud: 03.12.2010 10:57
Postitusi: 13
Asukoht: Tallinn, Põlvamaa
Võibolla tuleks ikkagi EMP'd mõõta, saaks välistada kohe selle, et geomeetriat liiga vähe kinni lased tõmmata.
Muidugi kui summuti pärast turbot kuskilt kinni on, siis see raskendab ka diagnoosimist. :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.07.2016 19:53 
Eemal

Liitunud: 26.11.2015 21:05
Postitusi: 13
Sellega on natuke keeruline, pole ei mõõdikut ega kohta kuhu teda ühendada... Rääkimata võimalusest need asjad tekitada. Pm teen kõike "põlve otsas" praegu kuna pole garaaži ega tööriistu endal :(


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.08.2016 18:53 
Eemal

Liitunud: 26.11.2015 21:05
Postitusi: 13
Tõstan korra uuesti seda teemat.

Summuti käis maas ja esimese kati tühja püti sisse oli topitud suvalist metallvõrku et heli natuke vaiksem oleks. Kakkusin seda sealt väga suures koguses välja ja lootusrikkalt panin külge tagasi - ei midagi. Heli on valjem natuke ja vilet on paremini kuulda, aga pole ikka õige kõrgusega (tänu absoluutsele kuulmisele tean et teistel sama mootoriga masinatel tõuseb vile kõrgus palju kiiremini ja kõrgemale :) )

Seejärel käis turbo jälle pulkadeks laua peal lahti ja seekord jäi silma, et kuuma poole korpuses on sein päris tugevalt kahjustada saanud, arvatavasti kõige esimese CHRA poolt mille eelmine omanik ära lasi vahetada...

Niisiis, kas mõni turbo guru saab kinnitada, et vigastatud/uuristatud kojaga turbo võib sellist anomaaliat tekitada? Praeguseks on tõesti kõik muu läbi proovitud ja ära vahetatud...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2016 16:34 
Eemal

Liitunud: 26.11.2015 21:05
Postitusi: 13
Tõstan taaskord, lõpuks ka tulemustega.

Nimelt vahetasingi mõlemad kojad ära ja tulemuseks praktiliselt korras turbo. Nüüd on ainult küsimus asja paika timmimises.

Hetkel seis selline:
Pilt


N75% järgi otsustades on aktuaatorvarras veidi liiga pikk - kuskil 2 tiiru lühemaks ja peaks tema miinimum jääma sinna 20-30% vahele. Kui keegi mõistab kaasa rääkida ja midagi veel soovitada/täpsustada, siis andke tuld.

Teine asi on spooli kiirus, hetkel võtab eeldatava ja reaalse klappimine aega ~2 sekundit ja see toimub kuskil 2100rpm juures. Väikse turbo kohta on see natuke palju, tähendab stopperkruvi võiks ka natuke lühemaks teha? Või võib sellisel juhul piisata ka ainult aktuaatori lühendamisest?

Tänud!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2017 12:07 
Eemal

Liitunud: 26.11.2015 21:05
Postitusi: 13
Palju aega on möödas ja vaiksekt katse-eksituse läbi asja päris heaks saanud. 
Nüüd on arvamus selline, et enam kiiremaks boosti ei saa ja edasised muudatused teeks juba tarkvaras. 

Praegune seis (.csv logi, graafik ja tarkvara ise) on leitav siit: http://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=21572

Seal ka natuke arutlemist sellel teemal, et mida peaks softist timmima. 
Äkki keegi siinsetest remapimeistritest oskab midagi kosta?

Ise arvan, et teeks varda paar tiiru lühemaks et tekiks spike ja rõhk püsiks pidevalt üle eeldatava, ning siis tooks N75% enne spike madalamaks et seda vähendada. Peaks toimima?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11