Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: turbo viiteag
PostitusPostitatud: 13.02.2005 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.02.2005 22:24
Postitusi: 4
Tere kõigepealt!
Väga vajalik ja hüva foorum tundub olevat ja pole jõudnud veel kõigega tutvuda.

Küsimus selline, et millest võib olla põhjustatud pikk turbo viiteaeg. Ehk siis turbo tuleb taha kahtlaselt kõrgetel pööretel. Samas toimub see justkui järsu jõnksuga. Ennem toimis asi normaalselt. Mootoriks RS Turbo CVH 1.6 ja turbo Garrett T3 kuigi vaevalt see nüüd oluline on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2005 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Kui ta viimasel ajal tekkinud on siis tasuks vast vaadata lõdvikud üle... äkki on kusagile mõra sisse löönud või lihtsalt toru kusagil lahti. Muidu rõhku puhub sama palju kui enne "muutust" ? Ja üldiselt T3 on vist nõksa suur ka 1.6 moto jaoks... oleneb muidugi konkreetselt turbost aga ikkagi...

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2005 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ega juhuslikult suuremat coolerit vahepeal paigaldanud ei ole?

Kontrolli kolde ja turbo vaheline tihend üle - kui sealt lekib siis aitab see ka viivitusele kaasa

Muidu on nii, et kui turbo tuleb taha kõrgetel pööretel siis on valitud liiga suur turbo, või on võll kuidagi kinni, ei pöörle vabalt

Tee turbost paar pilti
Kas vesijahutus on??

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Viimati muutis zoom1, 14.02.2005 19:25, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 1:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
ps! Antud auto on Ford Escort RS Turbo.. seega antud T3 on juba tehasest. :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 14:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
kontrolli oma vl kollektor üle ega mõrasid ei ole.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 15:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
1 võimalus on, et WG klapp on lahtisesse asendisse kiilunud

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2005 22:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.02.2005 22:24
Postitusi: 4
Tänud pakkumiste eest. Probleem óngi suure tõenäosusega kollektoris.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11