TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=14690
1. leht 1-st

Autor:  yakuzza2 [ 14.10.2015 20:27 ]
Teema pealkiri:  Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Tere ! Mure järgmine : Autoks on siis Toyota lj 70 2.4 td . Mootorile on peale sokutatud originaal turbo asemele (FIAT DUCATO 2.8 D 127 BHP 02 - 06 TURBO CHARGER 750510-1 504084355 ) Soomes oli jätnud keegi vaakumiga juhitava klapi külge ja tundus ,et sellega ka asi oli piirdunud ! (labad ju koguaeg lahtises asendis !)
siis sai proovitud passati 1.9 td surveklappi . minek paranes tunduvalt aga asi pole ikka see ms võiks olla ...
Küsikski siis siinkohal abi ,et mida , kuda või millega seda asja kõige normaalsem oleks timmida ,et jookseks ka ühtlaselt algusest lõpuni rõhk peale .

Ette tänades !
Silver
56298984

Autor:  ahto42 [ 15.10.2015 8:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Ega see väga lihtne polegi, sest seda controllerit(VW puhul siis N75) juhitakse PWM signaaliga, ja see omakorda kontrollib vaakumit, mis siis tõmbab labad koomale.
Tehakse jah nii, et pannakse surveklapp asemele ja siis boost lükkab labad lahti, et boosti vähendada. Ja ka sinna boosti voolikule kraan vahele. Kas kasutaja Peedu käest või teed ise. Tegelt ise alustakski sellest kraanist, et vähendada akkuraatorile minevat boosti. Ja hiljem hakkama piirajaga ja akuraatori pikkusega mängima. Kell muidugi kohustuslik, et pada õhku ei lase. Üle 1 bar väga ei laseks.

Autor:  yakuzza2 [ 15.10.2015 18:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Nooo jah !!! No on proovitud juba igast vigureid aga- no olgu saan ta lõpuks võib olla boostima . Aga reaalselt mis siis saab kui lasen gaasi vabaks ? turbo jääb ikka mingi aeg maurama ... Asi võiks toimida kuidagi nii ,et kui panen masina käima siis on labad jahti ja kui vajutan klotsi siis tirib labad kinni ja kui soovitud rõhk on saadud siis hakkab vaikselt labasi jälle avama kuni lõpuni välja ... Arvan ma !
keegi ütles ,et pidi olemas olema mingi elektriline vidin mid vahele topitakse aga ise pole nende (vidinatega ) väga kursis ...
Ehk on keegi kes sellise tee juba läbi käinud ja julgeks öelda et saaks või oskaks masina käima panna !?

Autor:  juss [ 15.10.2015 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Saab ka vaakumiga ja ülerõhuga juhitavaks teha. On olemas siis klappe mida juhitakse nii vaakumiga kui ka ülerõhuga (momendil ei julge õelda mis autol), vaakum tõmbab labad risti, nii kui gaasipedaali puutu (paned lüliti pedaali alla või pumbal) suletakse vaakum, klapp hakka toimeta nii nagu tavaline õlerõhul juhitav klapp, kui gaasipedaali vabastad, rakendub vaakumi pool ja keeratakse labad tagasi risti.
Saab teha muidugi ise ka seda kahepoolset klappi (ise pole küll teinud aga tuttav mitu tükki meisterdanud)

Autor:  jeff01 [ 16.10.2015 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Mina üritaks rõhuga asja juhtida ja ilma solenoidideta.
Ideaalis võiks selleks olla regulaaritav aktuaator sest läbi MBC bleederi ei toimu reguleerimine piisavalt kiiresti ja täpselt. Kuid kuna reguleerutavaid aktuaatoreid väga lihtne leida pole (Aftermarket osadena on olemas) siis pmt on võimalik reguleerida ka aktuaatorvarda pingsuse ja lisaks paigaldatava vedru jäikuse ja eelpingega. Suht proovimise teema, head nõu raske anda.

Autor:  yakuzza2 [ 20.10.2015 20:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Netist üks pilt !
Pilt
korralik kaadervärk !
kes kurat selle häälde paneb ! :-D

Autor:  juss [ 20.10.2015 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Poile mõtet asja ise ehitada, kui tehasetoodang olemas:
http://www.ebay.com/itm/T3-T3-T4-To4e-T ... Lj&vxp=mtr

Autor:  juss [ 09.02.2016 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Muutuva geomeetriaga turbo juhtimine ?

Kuidas projeks edeneb, kas leidsin mingise hea lahenduse?

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/