Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 20.08.2018 0:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.09.2015 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 112
Keegi võiks kommenteerida mu arvutust, et surveaste tuleks ~8,7:1
Kindlasti võib avalda arvamust, et mida silmas pidada ja kuidas teha või kui see peaks väga loll mõte olema.
Arvutus kalkulaatoris -> LINK
Plaan järgmine:

2.0E ABK alumine ots
tehasest 10,4:1 CR
8V plokikaane põlemiskambri maht peaks olema 30cc
piston dish arvutuslikult 14cc
bore * stroke 82,5 * 92,8
kaanetihend 1,6mm

1.8T AEB plokikaas
tehasest 9,5:1 CR (reaalselt mõõtes väidetakse et pigem 9,15:1)
20V plokikaane põlemiskambri maht erinevatel andmetel 42-45cc

Miks? Ei leidnud infot et keegi teinud eestis oleks ja toodud 1,8T mootor oli rikkega, et mitte püssi põõsasse visata ning ära kasutada juba olemas olevaid asju.

Teisel pool ookeani on selliseid 20V plokikaane swape hulgi tehtud. Seal on levinud VW ABA mootor mis pmst peaks olema vaste euroopa ABK mootorile.
http://home.wowway.com/~johnbaas/html/phase01.htm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2015 20:54 
Eemal

Liitunud: 25.07.2007 19:58
Postitusi: 32
Asukoht: tartumaa
Mul on 2l 20v NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2015 1:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 112
Mis mootor täpsemalt?
3 õli tagasivoolu auku tegid pimedaks?
Kolvidele keskmise klapi jaoks süvend tehtud?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2015 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Endal samuti mõte orginaalis 8v plokile 16v/20v kaas panna. Mis lahendusi kasutatud õliaukkude pimedaks panemisel?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2015 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 112
Võtsin poest 3/8" kuuskandiga korgid, pole veel jõudnud ära keermestada. Kuna jagajat pole vaja enam, siis tuleb sinna ehitada midagi asemele, et ajaks õlipumpa ringi, kõige lihtsam jagaja madalamaks saagida ja ots kinni keevitada. Kuskil pildid ka sellest olemas kui keegi huvi tunneb kuidas teha.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2015 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Vw puhul pannakse 16v õlipump minuteada, siis võib jagaja ära võtta sealt. Lisaks see ka tootlikum. Täpselt pole detailidesse veel jõudnud laskuda, aga saad guugeldada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.03.2016 23:43 
Eemal

Liitunud: 29.11.2014 12:30
Postitusi: 12
Kuidas triggeri lahendad? :) ABK vändal pole triggerit ning plokil pole anduri jaoks ava. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2016 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 273
Asukoht: Tartu
aga miks üldse see ABK alumine ots?

_________________
Kadett 2.0 20VT


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.09.2016 16:39 
Eemal

Liitunud: 29.11.2014 12:30
Postitusi: 12
Ehk selle pärast, et on odavalt saadaval. Tegu nn longblock mootoriga. Teoorias peaks pommikindlam olema, kuna keps ei lähe nii suure nurga alla ning kannatab sellevõrra rohkem piinamist :) parandage, kui eksin.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.10.2016 10:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 273
Asukoht: Tartu
AEB moto maksab suurusjärk sada euri. Neid saada väga palju.
Ja kannatab orig kepsuga 400 ja H kepsuga kuni 700 jõudu. Pole teooria vaid praktika.

R384n3 kirjutas:
Ehk selle pärast, et on odavalt saadaval. Tegu nn longblock mootoriga. Teoorias peaks pommikindlam olema, kuna keps ei lähe nii suure nurga alla ning kannatab sellevõrra rohkem piinamist :) parandage, kui eksin.

_________________
Kadett 2.0 20VT


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2016 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 112
Praktikas tahaks näha 100€ eest töökorras AEB mootoreid müügil.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2016 23:54 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 58
Soti eest võtaks ühe AEB mootori isegi ligi :o


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.10.2016 12:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 273
Asukoht: Tartu
jutt käis alumisest otsast.
ja just sai ostetud tõukuri tiksuga AEB 25.- eest.

_________________
Kadett 2.0 20VT


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2016 20:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 112
No mis nii viga kui kui kilo hinnaga lausa saab alumise otsa või terve mootori.
Ega ilma proovimisvõimaluseta või saalekontrollita polegi mõtet rohkem maksta kui 25€

Kilomeetreid enamusel ilusti juba kukil ja õlivõttur enamustel vähem või rohkem saasta täis :(

Ega see ABK alumine ots nüüd tõesti mingi mõistlik tegevus pole, nagu paljud muud teemad ja projektid siin foorumis :-D, aga kuna selline komplekt asju on olemas ja mujal korduvalt järgi proovitud kombo.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2016 2:30 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 58
Sinna 2.0 ploki sisse pista 1.9 disla vänt ja saad juba ca 2.2 mootori. Veidike on vaja vändale ruumi juurde lihvida plokist mõnest kohast aga see lihtsalt tehtav. Aga sellel plokil ei ole õlipihusteid. 2.0 ploki koos õlipihustitega saab 16v mootorilt. Sinna disla vända lisamine on juba nats raskem. On vaja saada need pihustid sügavamale ploki sisse.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11