Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 1:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: V8'le wideband lambda
PostitusPostitatud: 04.10.2009 23:31 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Tere,
Küsimus targematele.
Mootoriks audi 4.2 V8 mis saab endale 2 turbot ja mida hakkab juhtima MS.
Kas saab hakkama ühe wb komplektiga võib peab panema 2, näiteks midagi sellist?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 8:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Minul on vabalthingavana VEMSiga 1 WBO2 andur (pilt). Sulle twinturbo konfis soovitaks pigem mõlemale poolele eraldi andurit.

Kui küsida võib, siis mis kere see mootor liigutama hakkab?

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 11:52 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Ise plaanisin väljalaske sedamoodi teha et turbodest alla, siis H ja sealt 2 toru tagasillani, sinna pütt ja siis 1 toru üle silla ja stange alla uuesti pütt ja nimodi tehes oleks vast kindlasti 2 andurit vaja.
Aga kui teha H asemele selline tükk kus vaheppeal lähevad torud üheks ja siis uuesti kaheks tagasi ja sinna vahepeale 1 andur nagu Joel'i audil peaks ehk toimima?
mootor istub 90Q kere peal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
tee H-ühendus võimalikult lühike ning selle sama jupi peale ka lambda. Ei leia hea pilti, aga BMW praktiseerib sellist lähenemist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Väljalaske järgi ei peaks otsustama, mitu andurit panna.

Ei mäleta, kas MS'iga sai kahte pihusti-panka eraldi juhtida, et mõlemal oma VE tabel. Aga Extraga sai vist kõike teha.
Seega kui juhid kahte panka eraldi, siis pane ka 2 lambda pesa.
Pole vaja kahte andurit osta kui raha napib, seadistad algul ühe järgi nii, et mõlemal pangal sama seadistus, ja siis paned anduri teise torusse ja timmid tolle panga kah ära.
Ideaalis oleks igal pütil oma andur ja oma kütuse tabel. Või vähemalt 1 ühine tabel + iga panga või püti korrektsiooni tabel (kasvõi 1x1).
Kui sul 2 sisselaske siibrit nii, et kompressorid ei puhu ühte torusse, siis kindlasti ka eraldi kütuse juhtimine... arvan ma

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 12:39 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Ok. küsime siis nii et kuidas oleks võimalik ühe anduriga V8 õiget infi saada?
kas hakkaks toimima kui teha H võimalikult lühike ja sinna andur? või siiski vahepeal üheks kokku viia ja sinna andur? tõenäoliselt ei pritsi nii palju siin surutise ajal peale et LC-1 duo kiti osta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 12:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mõlema turbo taha keevita lambda mutter. Ja toimi nii nagu eelmises postis mainisin. Kahte kitti pole vaja kui 3k on suur raha, samal põhjusel ei soovita ka ühe lambda lahendust. Lambdad on niigi aeglase, miks panna see torru, kus gaasid ei pruugi piisavalt kiirelt liikuda.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 12:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Kas X-pipe ei tomiks? Mõlemale poole eraldi pannes oleks muidugi ka mootori pooltest parem ülevaade.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
X-pipe oleks vist jah hetkel kõige parem variant ma arvan.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 13:36 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Minu S klassil on andur ühe poole V8 torukollektorite küljes. Kasutusel siis VEMS ja WB.

Mul muidugi N/A - ehk mängib vähem rolli. + auto on igapäevasõiduk, mitte teravalt seades.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 15:49 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
X-pipe tundub olevat hea lahendus. arvatavasti proovin selle järgi ja kui ei aita siis tuleb duo komplekt ära osta aga sinna on veel aega niiet võibolla tuleb veel parem lahendus vahepeal välja...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11