Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 7:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2006 18:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
Jõuvanker kirjutas:
kahes viimases postituses mehed on vasturääkivus, kummal on õigus lõpuks? Üks räägib ühte varianti, teine teist, tulemused erinevad.
Teie variandid:
1) Vaakum lahti: 4.2-1.5=2.7 bar tühikäigul, boostides ilusti 4.2bar
2) Vaakum lahti: 4.2-0.5/0.6= ca 3.6 bar tühikäigul, boostides ca 5.1 bar


Sa said mu variandist valesti aru. Sa ei saa neid nii võrrelda, kuna M-tech võttis 0 asendi rõhuks 4.2 bari, mina võtsin maksimaalseks. Raske öelda, kumb õige,kui sa ise ka ei tea, mis olukorras sul seda rõhku vahja saavutada on. Oletame, et 0 asend on 4.2 bari, siis minu mõte oli selline:

vaakumi voolik lahti = 4.2bari. Boostides näiteks 1.2 bariga pena rõhk = 4.2 + boost 1.2 = 5,4 bari. Tühikäigul 4.2 - 0.6 = 3.2 bari.

KUI sul on vaja saada 4.2 bari maksimaalse boosti ajal. siis loe mu eelmist posti. Pealegi su arvutus seal on valesti. 4.2 - 1.5 ei ole tühikäigul, loe hoolikamalt. See on 0 asend, kui sul 1.5 bari ülerõhku.

LIHTNE VALEM kokkuvõtteks:
Pena rõhk = Ilma vaakum voolikuta seadistatud rõhk + boost või -tühikäigu vaakum. Oleneb, kas boostid, või seisad tühikäigul.
EDIT: seda muidugi 1:1 regulaatori korral.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 14:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
ei hakanud uut teemat tegema.
sõidu pealt a 5000 pööret käis mingi jõnks läbi ja enne ühtlaselt töötavast mootorist sai mingi puterdav käkk. rõhud silindrites võrdsed, hammasrihm pole ka paigast "hüpanud". Tagant ajab musta tossu välja ja küünlad on ka kõik tahmased. teadjamehed arvasid, et kütuse rõhu regulaator on saba andnud ja pump kütab täie pasaga bensiini selga ja uputab.
tegemist siis escort rs turbo MFI pritsega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 16:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kas Escortil mitte mehhaaniline pritse pole? (K-Jet)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 16:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mihkel kirjutas:
Kas Escortil mitte mehhaaniline pritse pole? (K-Jet)

ongi (ke-jet), aga sellel on ka mingi klapp seal vahel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2006 10:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
küsin veel.vahetasin ära bensu rõhuregulaatori ja tulemust ei mingit. kontrollisin ka pihusteid, visuaalsel vaatlusel töötab ainult 1 korralikult ja ülejäänud 3 nagu "kusevad". samas hetk tagasi ju mootor toimis. kas vana bensiinipumba võimekuses võib ka põhjuseid otsida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2006 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
K-Jet pritset enne normaalselt tööle ei saa, kui oled kõik 4 tutikat pihustit pannud.
Olen ise selle tee läbi käinud ja usu, vahe on väga tuntav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2006 2:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
peale mitme päevast nussi selgus, et sisselaske kolle all asuv, ilma stopperita auxiliary air device pistik oli lahti põrunud. peale selle ühendamist olid 1,8zvh poolt pakutavad hepad jälle saadaval. küsite, et kust sa oma vea otsimisega siis üldse alustasid? vastan: loll pea on tervele organismile nuhtluseks. aga noh, fjord sai tänu sellele palju uusi juppe külge, mida enne ei olnud viitsinud külge poltida ja lisaks sellele veel jetronicu kirjandust hulgi studeeritud. tunnen ennast nüüd selle koha pealt "tõsise" spetsialistina :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.10.2009 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.03.2009 11:15
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Leidsin õiget teemat :)

On vaja soov, millest kütuse regulaatorit osta.
endal präegu stock frg seisab 3-3,5bar. Kui segu läks lahjem, siis paigaldasin suurem pihustid, nüüd segu on liiga rikkas, kütusekulu 16/100km ja kõrgetel pööretel auto puterdab.

Suhtlesin ühe inimestega Inglismaal, et sama pihustitega 235cc, 180cc asemel, on vaja rõhku panna 2,8bar, siis peab töötama ilusti.

auto siis volvo 460 1.7turbo :roll:

OBX, hiina omad, db-hp, j.e)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.10.2009 18:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
fox313 kirjutas:
Suhtlesin ühe inimestega Inglismaal, et sama pihustitega 235cc, 180cc asemel, on vaja rõhku panna 2,8bar, siis peab töötama ilusti.
Panid 30% suuremad pihustid ja programmeeritavat aju pole? Ja mis eesmärk oli? Kui keerad rõhu nüüd 3.5 pealt 2.1 peale või 3 pealt 1.75 peale, siis peaks olema jälle 180cc. aga mõtekam on vist vanad pihustid tagasi panna, kuna nii madala rõhuga ei tea me kuidas need pihustid pihustavad.

new_cc = cc * SQuareRooT(new_pressure / old_pressure)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.10.2009 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.03.2009 11:15
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
väike parandus

vana pihustitega 200cc oli jama, auto uimane, spoolib väga aeglaselt.
turbo t25(originaal t2). boost 1bar(ennem 0.6), ajud chippitud.
präegu stock fpr, 3.0bar

uued 227cc, teisel tüübil seisab mingi hiinaka fpr, ja seadistatud 2.8bar , ja effect parem kui originaal pihustitega. panin endale samad pihustid

newcc= 200 * SQuareRooT(1 / 0.60) ???
newcc= 258,1988897

mis edasi ?

ajud chippitud, ja 227 täitsa piisab. see on juba testitud variant.

mul lihtsalt kui hakkad kohalt sõita, siis rattad käivad ringi, kuni4000rpm auto liigub, peale seda auto seisab :) sest kolvid ujuvad bensiinis ja käib pauk, detonatsioon liiga suur, ja süüte muutub ))


Aga küsimus jäi, milline FPR osta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.10.2009 23:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
fox313 kirjutas:
väike parandus

vana pihustitega 200cc oli jama, auto uimane, spoolib väga aeglaselt.
turbo t25(originaal t2). boost 1bar(ennem 0.6), ajud chippitud.
präegu stock fpr, 3.0bar

uued 227cc, teisel tüübil seisab mingi hiinaka fpr, ja seadistatud 2.8bar , ja effect parem kui originaal pihustitega. panin endale samad pihustid

newcc= 200 * SQuareRooT(1 / 0.60) ???
newcc= 258,1988897

mis edasi ?

ajud chippitud, ja 227 täitsa piisab. see on juba testitud variant.

mul lihtsalt kui hakkad kohalt sõita, siis rattad käivad ringi, kuni4000rpm auto liigub, peale seda auto seisab :) sest kolvid ujuvad bensiinis ja käib pauk, detonatsioon liiga suur, ja süüte muutub ))


Aga küsimus jäi, milline FPR osta?


Osta kah hiinakas, kui sõbra auto peal see töötab nii nagu sul vaja.
Üldiselt on stock regulaatorid head küll.
Süüde ei puutu ju pihustitesse, ja uppumise piiril peaks asi detonatsioonist väga kaugel olema.

kui enne oli 200 ja 3.bar ja soovitataks 2.8 bar 227'ga
siis see 227 on tegelikult
sqrt(2.8/3) * 227 = 219cc. mis on 10% rohkem kui originaal.
Pihustid peaks olema need, mida chipi müüja ütleb.
aeglasel spoolil ja uimane olemisel võib olla 100 erinevat põhjust.

Ma arvan, et su autol oli enne pihustite vahetamist midagi viga. Näiteks kasvõi süütesüsteemi hooldus tegemata. Andurid kalavad. Ja uued pihustid tegid segu rikkamaks mis tõttu enam segu ei süttigi.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11