4600 on kaasaegse mootori kohta väga vara kui jutt ei käi diislist
Kas tõmbasid joone ja märkasid nihet või kuidas kindlaks tegid?
Eestis käib kõik puusalt tulistades ja head nõu sa ilmselt ei saa. Kõik mis teatakse on "telli jäigemad"
Seda ilmselt kahel põhjusel:
a) vedrude valik pole kuigi suur ja paljud tootjad ei lisa survejõudu (Eeldan et bmwle toodetakse vast nelja-viit-kuut klapivedru
võin ka 500% mööda panna. Kuid võrdluseks, et Maailma kolmele enim tuunitud mootorile milleks on Chevy BB Chevi SB ja volkari õhkjahutus toodetakse vähemalt 50 erinevat klaivedru
b) see nõuab skilli. Pikka kogemust ja selle meelde jätmist või kirja panemist. Arvan, et bmw kohta on seda vähem kuna temaga pole 50 aastat võidu sõidetud. Sest see pole vaid klapi kaaluga seoses. Loeb nuka rampup, lift, loeb nookuri geomeetria, loeb ülerõhk vs klapi läbimõõt, loeb klapi asend horisontaaltelje suhtes jne, klapiluku ja taldriku kaal jne.
Ilmselt nüüd BMW mootorite ehitajad kipuvad vaidlema sest neil on skilli enam kui minul kuid ma ei julgeks loota, et sa leiad täpsemaid soovitusi kui "pane need, mul töötas"
ise mõõtsin inimese kaalu ja puurpingi vahel
ja liiguksin kui süütega....st alt üles...pehmemast jäigemaks.... Liialt tugev vedru lõhub nuka, mähib tõukurid jne Sul paistavad pildil hüdrotõukurid. Ilmselt poleks ka need 2x jäigemate vedrude üle õnnelikud.