mitsu_manic kirjutas:
Kas sisselase on kuiv?
Kas väljalase on kuiv? On juhtunud, et õlirõngad on kinni või vales mõõdus (infoks, kui tegid alumisepoolega midagi) Samuti jahutusvedelik jätab rõngad kinni. Kui mootor kasvõi kuu aega niisama seisnud ilma kaaneta.
Juhtpuks on sellel mootoril ilma kläpisääre lukustita, ehk siis sile. Mõne tihendi tootjaga on juhtunud, et tolerants ei ole piisav, ning viskab sääreka maha.
Samas ei saa välistada hetkel kehva paigaldust või et klapi sisse panekul lõhkus klapipoolkuu lukusti osaga sääreka ära.
Kui muud variandid välistatud (et rõngastes asi pole, ning ainult sisselaske pordid õlised, siis vahetaks esialgu uuesti säärekaid.
Paneks teise tootja omad. Ajusa ntx (siiani pole kordagi alt vedanud)
Näiteks Elringi koodiga 403.730 (peaks olema sinu sääreka kood) Annab Ajusa 2 erinevat varianti. Samamoodi ka Corteco. Kõik on 6mm klapisäärele.
Nii kusjuures kõik läks uus kolvirõngad ( goetze) .
Väljlase tundub samasugune kuna võtsin esimese silindri sääred maha ja ka väljalaske klapp kleepus õliga kaanekülge.
Ostsin ka uued sääretihendid kood jah seesama mis mainisid kuid esimesed nurmbrid erinevad ja sai vana säärekas maha võetud ja supleriga mõõtes on erinevused sees. vana säärekaga klappi ülesse alla liigutades õli nagu ei tahtnud kaasa võtta uue säärekaga aga tegi ilusti puhtaks.
Kas tõesti on võimalik et sitt partii ?
Aga kas sisselaske klapipeale saaks kuidagi niisuures koguses õli alumise poolepärast ?
Kui keegi oskaks seletada kuidas siis võiks isegi nõustuda
Karteris survet pole.
Tundub nagui oleks se 6.5mm säärele paras :D ( vana klapisääretihend siis )
Sisselaske torustik jah kuiv kuid kollet seest ei näe ju väga.
Kui kolle maha võtsin siis olid isegi kolle jakaane vahel tihendid päris palju õlised.