Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.02.2015 19:58 
Eemal

Liitunud: 28.03.2011 10:44
Postitusi: 52
Nii vb kellegil mingi idee :)
Sai siis pandud e36 m50 vanosega plokikaan 6mm säärega klapp ja õige klapisääretihend ( elring )
Vana nukk oli siis 240/220 ja 9.8 tõus uus nukk 260/252 10mm tõusuga .
Kõik ilusti kokku ja pill käima.
Esimesel korral soojaks saades hakkas julmalt tagant sinist tulema.
võsin sisselaske kolle maha kõik kaane pordid paksult õlised. Kusjuures kõik 6 samasugused .
Millest selline probleem ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 20:33 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kas sisselase on kuiv?
Kas väljalase on kuiv? On juhtunud, et õlirõngad on kinni või vales mõõdus (infoks, kui tegid alumisepoolega midagi) Samuti jahutusvedelik jätab rõngad kinni. Kui mootor kasvõi kuu aega niisama seisnud ilma kaaneta.

Juhtpuks on sellel mootoril ilma kläpisääre lukustita, ehk siis sile. Mõne tihendi tootjaga on juhtunud, et tolerants ei ole piisav, ning viskab sääreka maha.
Samas ei saa välistada hetkel kehva paigaldust või et klapi sisse panekul lõhkus klapipoolkuu lukusti osaga sääreka ära.
Kui muud variandid välistatud (et rõngastes asi pole, ning ainult sisselaske pordid õlised, siis vahetaks esialgu uuesti säärekaid.
Paneks teise tootja omad. Ajusa ntx (siiani pole kordagi alt vedanud)
Näiteks Elringi koodiga 403.730 (peaks olema sinu sääreka kood) Annab Ajusa 2 erinevat varianti. Samamoodi ka Corteco. Kõik on 6mm klapisäärele.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 21:07 
Eemal

Liitunud: 28.03.2011 10:44
Postitusi: 52
mitsu_manic kirjutas:
Kas sisselase on kuiv?
Kas väljalase on kuiv? On juhtunud, et õlirõngad on kinni või vales mõõdus (infoks, kui tegid alumisepoolega midagi) Samuti jahutusvedelik jätab rõngad kinni. Kui mootor kasvõi kuu aega niisama seisnud ilma kaaneta.

Juhtpuks on sellel mootoril ilma kläpisääre lukustita, ehk siis sile. Mõne tihendi tootjaga on juhtunud, et tolerants ei ole piisav, ning viskab sääreka maha.
Samas ei saa välistada hetkel kehva paigaldust või et klapi sisse panekul lõhkus klapipoolkuu lukusti osaga sääreka ära.
Kui muud variandid välistatud (et rõngastes asi pole, ning ainult sisselaske pordid õlised, siis vahetaks esialgu uuesti säärekaid.
Paneks teise tootja omad. Ajusa ntx (siiani pole kordagi alt vedanud)
Näiteks Elringi koodiga 403.730 (peaks olema sinu sääreka kood) Annab Ajusa 2 erinevat varianti. Samamoodi ka Corteco. Kõik on 6mm klapisäärele.


Nii kusjuures kõik läks uus kolvirõngad ( goetze) .
Väljlase tundub samasugune kuna võtsin esimese silindri sääred maha ja ka väljalaske klapp kleepus õliga kaanekülge.
Ostsin ka uued sääretihendid kood jah seesama mis mainisid kuid esimesed nurmbrid erinevad ja sai vana säärekas maha võetud ja supleriga mõõtes on erinevused sees. vana säärekaga klappi ülesse alla liigutades õli nagu ei tahtnud kaasa võtta uue säärekaga aga tegi ilusti puhtaks.
Kas tõesti on võimalik et sitt partii ?
Aga kas sisselaske klapipeale saaks kuidagi niisuures koguses õli alumise poolepärast ?
Kui keegi oskaks seletada kuidas siis võiks isegi nõustuda :)
Karteris survet pole.
Tundub nagui oleks se 6.5mm säärele paras :D ( vana klapisääretihend siis )
Sisselaske torustik jah kuiv kuid kollet seest ei näe ju väga.
Kui kolle maha võtsin siis olid isegi kolle jakaane vahel tihendid päris palju õlised.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2015 20:08 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Ehh, Goetze rõngastega ka endal 2x probleeme olnud. Nende õlirõngas on kuidagi raskesti paigaldatav, võrreldes teiste tootjatega. Kuid võis olla just selle mootori eripära (kolvirõngapesa mõõt).
Kui uus säärekas tõmbas klapisääre õlist puhtaks, siis see ta ülesanne ongi, ning see peaks korras ikka olema.
Alumise poole Goetze rõngaste pärast on mul põletanud 5 km peale 0.5l õli. Sinine suits oli päris korralik taga.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2015 20:37 
Eemal

Liitunud: 28.03.2011 10:44
Postitusi: 52
Nii sai täna klapisääred vahetatud.
Ikka sama jama. Külmalt asi täise 5+ aga soojalt on asi täitsa jama :D :D
Kusjuures plokk seisis jah kuu kaks ilma kaaneta autopeal.
Tundub et on rõngad kinni jäänud krt :D
Eitea vaatan, lahti veel ei kisu. leotan roostesurmaga veits ja ajan paarkorda soojaks ,vb saab veel asja :)
On mingit ideed kuidas võiks seda teostada ?
olen samu rõngaid juba mitmeid kordi pannud ja pole probleemi olnud :)
Aga tänud :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2015 21:23 
Eemal

Liitunud: 28.03.2011 10:44
Postitusi: 52
Nonii.
Viga siis leitud.
Olidki vales mõõdus rõngad tulnud kahjuks :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.02.2015 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
Või siis tellitud valed.
Oli siin foorumis mingi aeg tagasi teema kus tuli välja et nendel mootoritel on kaks erinevat varianti kolbi.
Vaata et siis teine kord õiged tulevad.

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11