Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 06.01.2015 22:11 
Eemal

Liitunud: 06.01.2015 22:02
Postitusi: 3
Tere, kuna mõtlesin, et teen oma elu esimese säästu turbo projekti siis küsiks teilt veidikene nõu.
Plaan on külge riputada bmw 1.6 73kw mootorile turbo.
Kollektorid ja asjadega saab hakkama.
Kas originaal ajuga saab üldse mingit arvestatavat tulemust?
Õhulugeja tuleb panna enne turbot niipalju kui uurind olen.
Tuleb panna reguleeritav kütusrõhu regulaator, pihustitega peab ka miskit ette võtma? M20B20 95kw omad?
Ilmselt tuleks panna segukell ja pidevalt näitu jälgima et segu õige oleks?
Kuna tahaks teha proovimise jaoks, siis ootan igasuguseid nippe ja asju.
Programeeritava aju jätaks hetkel välja.
Turboks tuleb 525TDSi turbo.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 07.01.2015 16:42 
Eemal

Liitunud: 01.12.2013 15:58
Postitusi: 8
Mul oli nii tehtud:Stock m40b16 mootor suure tiksuga, stock aju jne, m40b18 õhulugeja ja sisselase, õhulugeja pärast turbot, 2.5tds-i turbo ja intercooler, rõhk: 0.5 bar, otseläbi väljalase. Kestis 6 kuud vist, kuni nukkvõll sai päris otsa (tüüpviga).
Jõu poolest sain 0-100km/h kuskil kuni 9.x midagi sekundidt ja e36 1.8is ning e30 td 85kw said kiirenduses ära.
Muidugi võis seal korralikult detoneerida, kuid ära ei suutnud ma m40 lõhkuda :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 07.01.2015 19:56 
Eemal

Liitunud: 06.01.2015 22:02
Postitusi: 3
RocketBunny kirjutas:
Mul oli nii tehtud:Stock m40b16 mootor suure tiksuga, stock aju jne, m40b18 õhulugeja ja sisselase, õhulugeja pärast turbot, 2.5tds-i turbo ja intercooler, rõhk: 0.5 bar, otseläbi väljalase. Kestis 6 kuud vist, kuni nukkvõll sai päris otsa (tüüpviga).
Jõu poolest sain 0-100km/h kuskil kuni 9.x midagi sekundidt ja e36 1.8is ning e30 td 85kw said kiirenduses ära.
Muidugi võis seal korralikult detoneerida, kuid ära ei suutnud ma m40 lõhkuda :D

Aga miks mitte õhulugejat enne turbot?
On aru ka saada kui turbo järgi tuleb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 07.01.2015 21:05 
Eemal

Liitunud: 01.12.2013 15:58
Postitusi: 8
Kui on õhulugeja pärast turbot, siis saab lisada ka BOV-i. Muidu vist väga vahet pole.
Turbot oli korralikult tunda, tuli kuskil 3000 pöörde juures järgi. Muidugi kollektor oli ka väga hull ning see võis spoolimist segada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 08.01.2015 1:12 
Eemal

Liitunud: 06.01.2015 22:02
Postitusi: 3
RocketBunny kirjutas:
Kui on õhulugeja pärast turbot, siis saab lisada ka BOV-i. Muidu vist väga vahet pole.
Turbot oli korralikult tunda, tuli kuskil 3000 pöörde juures järgi. Muidugi kollektor oli ka väga hull ning see võis spoolimist segada.

Mida üldse kollektori tegemisel arvestada tuleb?
Originaal TDS kollest kannatabmiskit teha? Tahaks ikka turbot ülespoole tuua, mitte alla peitu.
Kütuse survet tuleks ma arvan tõsta, et segu lahjaks ei jääks. See eeldab reguleeritavat rõhuregulaatorit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 21.01.2015 22:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2011 13:15
Postitusi: 27
Asukoht: Rakvere
Seda turbot sa teistpidi tõsta ei saa. Kui tagupidi keerad, lased õli äravoolu august sisse.

Mida pikem on kollektor, seda hilisem on spool.

_________________
Omega A 2.0 8v turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 21.01.2015 22:53 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Tegelikult on see nii väike ajaline vahe, pikal ja lühikesel kollektoril.
Pigem: pikk kollektor annab allapoole jõudu, lühike ülespoole.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 1.6 Turbotamine
PostitusPostitatud: 23.01.2015 19:11 
Eemal

Liitunud: 01.12.2013 15:58
Postitusi: 8
Turbo keskosa saad keerata, ning siis saad ka üles tuua. Muidugi pead siis ka wg kinnitusi muutma.
Kollektori suhtes pidi sobima vist 1.8 tds-i oma m40 külge.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11