Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: cooler?
PostitusPostitatud: 29.10.2014 22:52 
Eemal

Liitunud: 27.10.2014 1:35
Postitusi: 12
Tere.
Autoks on Vw Golf II 1.3 nz mootor ja vahele on aretamisel bmw e34 525tds turbo. Keegi mainis, et ei lähe alati coolerit vaja. Küsimus siis, et kas läheb ja kui ei, mille järgi võtta, et pole vaja? Vabandan lolli küsimuse eest aga muidu targemaks ei saa kui targema käest ei küsi.

_________________
Wv Golf II 1.3 Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: cooler?
PostitusPostitatud: 29.10.2014 23:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
cooler annab jahedamast...st tihedamast õhust tuleneva jõukasvu ja turvalisuse kasvu.
St, et ilma coolerita on sul veidi vähem jõudu kuid suuremate rõhkude korral lisaks ka suur võimalus detonatsioon kaela saada.
Talvel ilmselt mingit probleemi pole ja päris külmade ilmadega võib cooleri puudumine ka plussiks olla.

Mingi poole bari projekti korral ma ise ei jändaks cooleriga kuid turbo effektiivsusalast tugevalt välja minnes tõuseb sisselaske temperatuur kuni kolmekohalise numbrini kui kolvid enne katki ei lähe.

Üsna mitmetel tehaseautodel pole coolereid kuid nende forsseering on sellevõrra tagasihoidlikum, et asi sama turvaline hoida.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: cooler?
PostitusPostitatud: 30.10.2014 0:17 
Eemal

Liitunud: 27.10.2014 1:35
Postitusi: 12
jeff01 kirjutas:
cooler annab jahedamast...st tihedamast õhust tuleneva jõukasvu ja turvalisuse kasvu.
St, et ilma coolerita on sul veidi vähem jõudu kuid suuremate rõhkude korral lisaks ka suur võimalus detonatsioon kaela saada.
Talvel ilmselt mingit probleemi pole ja päris külmade ilmadega võib cooleri puudumine ka plussiks olla.

Mingi poole bari projekti korral ma ise ei jändaks cooleriga kuid turbo effektiivsusalast tugevalt välja minnes tõuseb sisselaske temperatuur kuni kolmekohalise numbrini kui kolvid enne katki ei lähe.

Üsna mitmetel tehaseautodel pole coolereid kuid nende forsseering on sellevõrra tagasihoidlikum, et asi sama turvaline hoida.

Kas siis on mõtet panna cooler või ei, sellisele varustusele?

_________________
Wv Golf II 1.3 Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: cooler?
PostitusPostitatud: 30.10.2014 0:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ikka on mõtet.
viewtopic.php?f=5&t=2996&p=68261&hilit=polo#p68261


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11