Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Millised pihustid valida
PostitusPostitatud: 21.10.2014 22:07 
Eemal

Liitunud: 29.06.2014 16:58
Postitusi: 21
Selline küsimus siis.
Autoks on bmw e36 1,6i
Peale panin 2,5 tds turbo, sinna juurde cooler, bov, uued küünlad(vahe ca 0,7mm)
vaba väljalase, kütuse rõhu tõstsin 3,5bar peale(org. 3bar)
Asi käib org. ajuga.
Sai sõidetud 0,5 bar rõhuga, tahab ikka detoda, keerasin 0,4 bar peale.
Selge on see et peab panema ka suuremad pihustid.
Org. tootlikus on tal ca 150cc ,ma plaanin panna 214 cc, 250cc või 315cc.
Millised valida et ta ca 0,5 bar rõhuga sõidaks?
Ise kardan et need 315 jääksid liiga suureks???
Muidugi masin on ainult rajal sõitmiseks.
Tänud!

_________________
e30 328 turbo(433hp&570nm)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2014 22:42 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
1.6 on tegelikult ju c 1800cc. Ehk siis juba see TDSi turbo on seal väike.
Kust tead et detob? Küünlajuhtmed ei peksa üle? Süüdet hilisemaks ei ole proovinud panna, kui saab muidugi. Liigselt hiline süüde paneb ka muidugi paukuma ja mootori kehvasti käima.
Kütusesegu nägemiseks osta kindlasti ka wide-band lambda komplekt. Uue hind c 200€

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2014 22:48 
Eemal

Liitunud: 29.06.2014 16:58
Postitusi: 21
1580cc peaks olema
1,6 ja 73 kw
Tean hästi mis deto hääl on :) , kabiinis kuulasin kõrvaga :-D (seda paar korda ja muidugi kohe maha lasknud)
Süüdet keerata ei saa, küünlajuhtmed on vahetatud
Kindlasti ostaks juba need 315cc pihustid aga kardan et tühikäigul ei tööta?

_________________
e30 328 turbo(433hp&570nm)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2014 23:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
315cc pihustitest peaks jätkuma ca 200hp jaoks, 250cc 160hp kanti. 215cc mingi 140hp järsku. Mis persedüno ütleb võimuse kohta? Siis selle järgi saad umbes arvestada järsku.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.10.2014 22:26 
Eemal

Liitunud: 29.06.2014 16:58
Postitusi: 21
Loodame et masin hakkab sõitma rahvakrossi, seda siis talvel.
Kuna tundus ikka vähe uimane, auto kaalu pärast ei tahtnud m50 vahele visata, siis jh turbo.
Jõudu pole palju juurde vaja, vaid sutsukene :) Pigem on just seda vaja et boost oleks mega alt juba üleval.
Kuna jäärajad libedad siis põhjakellaga nagunii ei sõida, pigem selline meelitamine seal libeda peal.
Hetkel vast 20 kw on juures :)
Sain mingid 255cc pihustid, paneb peale siis vaatab, peab ikka kuidagi segu ka näitama saama :)

_________________
e30 328 turbo(433hp&570nm)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2014 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Loe rohkem foorumit :) See TDSi turbo on liiga väike selle mootori jaoks, sellepärast detobki nii kergelt. Vihjeks, isegi kaks TDSi turbot olid 2l põrnika mootorile väikesed ja ilma turbodeta käis mootor paremini edasi.

Otsi parem mingi k24 sinna peale, on reaalselt kasu ka asjast.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2014 17:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mul oli ka 280 kraadi nukkvõll ja valesti paaritatud kolded. Kui sealt 2,5L diisli jõud läbi mahub ja 105kw toodab kuid neid kuni 150kwni väidetavalt aidatud siis mingitmoodi peab ikka 75st a-la 125 saama :roll:
Ma Pigem arvaks seda, et originaalajuga ei saa sa süüdet reguleerida ja boosti all on sama mis 8v NA WOT a-la 36 kraadi vms :roll: Kui sa juba salongi kuuled detot oled katki tegemisele väga lähedal.

Kui ma mässaks originaalajuga ja sellisega, millele ma arvutiga ligi ei pääse siis tuleb mõttesse vaid väntvõlli anduri nihutamine a-la 5-7 kraadi või midagi sellist. Keevitamine võib magnetvälja rikkuda kuid lisatriggeri olemasolu korral ma siiski prooviks kuna oma triggerit olen kunagi keevituse abil ümber teinud ja toimis. (1 hammas võiks olla piisav max 1 bari boosti jaoks)

Originaalis on neid turbosid erinevaid....vali suurima kuumatiivikuga millel hõredad labad...vaata mu pilte ja saad aru millest räägin.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2014 8:26 
Eemal

Liitunud: 29.06.2014 16:58
Postitusi: 21
Vaatasin su pilte jh.
Ise atvan ka, et tagasihoidlikud 100kw võiks ikka saada.
Et ühe hambavõrra hilisemaks ehk päripäeva :) ?
Täna tegelen masinaga vähe.

_________________
e30 328 turbo(433hp&570nm)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2014 9:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ratas peaks anduri suhtes olema varasem jah.
Et kui puuduvate hammaste koha üles kella12 suunas keerad siis paremale jääva hamba käiaks maha kuid vasakule tekitaks uue.....kui see on võimalik originaal triggeriga....kunagi tegin vesilõikuses valmistatuga nii kui edise jaoks maru totaalselt sai kinnitatud kuid valesti.

Kas toimib sinupuhul ma ei te.....teoorias võiks......vähemalt siis kui nukaandurit pole.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2014 17:53 
Eemal

Liitunud: 29.06.2014 16:58
Postitusi: 21
Said need 255cc pihustid peale, jõu vahe on meeletu :)
Sai igas asendis gaas põhjas sõidetud, detot ei kuulnud.
Rõhk ca 0,4 bar, hetkel tundub et sellest jõust peaks küll piisama.
Äkki proovib 315cc peale ja rõhu ca 0,6 bar peale tõsta.
Selle mootoriga tahaks selle hooaja ära sõita, seitse võistlust + vähe testimist ja harjutamist.
Ei hakka vast selle triggeriga jamama.

_________________
e30 328 turbo(433hp&570nm)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2014 19:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Loomulikult ära keera süüdet hilisemaks, kui deto vaid segu tõttu oli. Kuid kuula detot ka klappidega sest kui ka salongi ei kosta on see piisavalt ohtlik, et kolvid või kaanetihend lõhkuda.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2014 17:27 
Eemal

Liitunud: 29.06.2014 16:58
Postitusi: 21
Peab kindluse mõttes kuulama jh.
Aga keegi võiks kuskilt otsida mis tal üldse org. surveaste on?
1,6 ja 73 kw

_________________
e30 328 turbo(433hp&570nm)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11