Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: nats abi vaja
PostitusPostitatud: 08.09.2014 8:51 
Eemal

Liitunud: 08.09.2014 8:33
Postitusi: 4
Hello. Mõni küsimus. Nimelt on plaanis e36 320i-le turbo vahele panna. Eelkõige enda harimise eesmärgil ja et teada saada palju ta originaalsisuga kannataks. Küsimus siis selles, et kas sobiks sinna vahele panna rekka turbo? Siis seda ka, et kas bmw 2.5tds kollektorit annaks kasutada, istub ta 2.0 motole otsa? Mingid lollid kommentaarid hoida endale, keegi ei sündinud turboeksperdina. Ja asja mõte ongi frankenstein valmis ehitada et vaadata kuidas mis toimub ja et õlle kõrvale tegevust oleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: nats abi vaja
PostitusPostitatud: 08.09.2014 9:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Tds'i kolle ei sobi kohe kindlasti...lihtsam kasutada kohe originaali.Rekka turbo on milline? Ilmselgelt jääb suureks.
Edu tegemistes

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: nats abi vaja
PostitusPostitatud: 09.09.2014 14:10 
Eemal

Liitunud: 28.12.2013 20:55
Postitusi: 13
Rekka turbo jääb tõenäoliselt liiga suureks.

Kui diisli pealt siis 2.0-ile oleks sobilik äkki mingi 4-5 liitrise küljest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: nats abi vaja
PostitusPostitatud: 09.09.2014 14:15 
Eemal

Liitunud: 08.09.2014 8:33
Postitusi: 4
Aga tds-i koldest ei anna midagi aretada sinna? Olen kuulnud et on tdsi kolde külge aretatud m52 kollektori flantsid. On see tõenäoline või ulme? Sest tdsi kolle ju malm ja selle keevitamisega on nii nagu on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: nats abi vaja
PostitusPostitatud: 09.09.2014 21:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
pigem ulme.
Üliodava lahendusena vahetükk originaal kollete otsa. M52 omad on "plekist" ja keevitatavad.
Downpipe ruumi jääb väheks, muidu teostatav.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: nats abi vaja
PostitusPostitatud: 09.09.2014 23:47 
Eemal

Liitunud: 08.09.2014 8:33
Postitusi: 4
Aretabki midagi välja originaal kolletest. Päris lihtsalt vahetükki vahele ei pane. Teeb ikka midagi vähe viisakamat. Aga väikese võimsuse ja madala rõhu juures tds-i cooler sobiks kasutada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: nats abi vaja
PostitusPostitatud: 10.09.2014 8:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Madala rõhu juures ei vaja sa pmt yldse coolerit. Need pisikesed originaalid on niikuinii suht......mõttetud. Lisab vaid võimalusi, et kusagilt lekib ja boost tuleb hiljem. Mul polnud 2,35 bariga kah coolerit ja ei olnud IAT nii kõrge, et oleks vahejahuti peale mõtlema hakanud. Suuremate rõhkudega on temast kasu niipalju, et korraliku coolerida võidad veidi jõus ja vähendad detonatsiooni ja laiali käimise riski.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11