Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21.06.2014 14:55 
Eemal

Liitunud: 18.06.2014 21:23
Postitusi: 6
Tere.
Selline küsimus et mida Teie arvate sellest ideest ? Soovin panna turbo oma pisikesele 92.a lancerile. Mootor on väike 1.3 55kw. Tean et mõte on jabur ja asjal pole erilist mõtet sellisele mootorile. Aga kuna tuleb mu esimene build ja low budget siis ootan hea meelega Teie mõtteid ja soovitusi. Läheb mingi diisli cooler. Turbo on 2.5tdi omegalt. TD04-11g-4 oleks ss turbo mudel. Muidugi on vaja soetada MS1 ja lairiba lamda koos kogu kupatusega. Aga ootan heameelega Teie soovitusi ja nõuandeid. Loodan et negatiivsust ei tule sest olen sellel alal suhteliselt võhik ja igasugune abi on teretulnud :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.06.2014 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Eks õigem oleks võtta toorikuks kõige odavam hobujõud (mitsu puhul ilmselt 1.6 83kw), aga eneseharimise mõttes võib ju odavalt käesolevat rauda ka hoorata.

Igatahes lähened asjale õigesti, kui plaanid Megasquirtiga teha. Samas soovitan kindlasti alustadagi auto Megasquirtitamisest, turbo jäta teiseks sammuks. Muuhulgas on turbo paigaldamine progeajuga mootorile lapsemäng.
Ja kui lõpuks selle mootori oled kokku lasknud, saad Megasquirti mõne teise mootori peal kasutada.

Veelkord: kõigepealt pane Megasquirtiga vabalthingavana tööle.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.06.2014 19:06 
Eemal

Liitunud: 18.06.2014 21:23
Postitusi: 6
Isegi arvan et lahja see mootor. Hetkel pole võtta teist mootorit ega autot. Hea eelis on see et kõik soetatud jupid saab mujale ära kasutada. Eks näha ole kui palju ja kaua mootor vastu peab. Õnneks on mul hea tuttav kes paigaldas selle Ms1e. Kui kokku jookseb või miskit muud juhtub siis vaatab edasi. Kas uus mootor või teine auto millel oleks juba suurem mootor :)
Oleks muidu veel näpunäiteid või soovitusi mida võiks selle Mitsuga teha? :) ja kui oskate õelda kui vaja uuena osta MS1 siis kust ma leiaks eestist koha kust osta ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.06.2014 20:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
pmt sama turbo on bmw tdsil...~2x suurema töömahuga diislil millel on 2x rohkemjõudu = Norm valik tänavapillile, et esimese-teisega kah laeks juba. Selle turbo absoluutne lagi kusagil 150kw kandis aga arvan, et mõistlikkuse piir jookseb sinu mootoril 100kw kandist mis võiks 0,8-0,9 bariga kätte tulla (stock actuatori baasrõhk on ca 1 bar) kuid vajad ka suuremaid pihusteid (Sinu mitsu pihusti pole vist päris boschi standard ja pigem EVO omade moodi?) Mis su mootori staatiline surveaste on?
Kui sul miskit juba olemas, tee autost teema ka lugejate autode alla.

Mul on TDSi turbosid miski 7tk vist, kui sul korralik ja tahad "veidi" suuremat siis on ehk miski vahetusvariant mul pakkuda (Nimelt on bemmil neid vähemalt kolmes-neljas mõõdus peal aga ise eelistan vist esialgu väiksemaid kuna mul on 2tk 51kw kohta) Kõik nad on BOLT ON vahetatavad omavahel ja vahe on vaid tiivikute suuruses

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.06.2014 14:36 
Eemal

Liitunud: 18.06.2014 21:23
Postitusi: 6
Nii umbes jah. See turbo on paljdel autodel interneti sõnul. Ega ei julgegi palju rõhku sisse suruda. Kardan et siis jookseb kohe laiali. Vaikselt tõstaks ja vaataks mis teeb. Ma ise arvan et esimesena võib sidur minna. Sest tundub pidune.
Kahjuks pole saanud mootori surveastet mõõta hetkel.
Pigem pole vist isegi kohta sest endal puudub see vidin :P
Ma tänan pakkumast aga ma arvan sellele pisikesele mootorile on see turbo suht suur isegi. Suurim probleem on juhtaju. Isegi Ms1 on suht suure raha eest saadaval , eriti kui kokkuihoidlik build tuleb. Pihustite kohapealt oli mõte lisada üks lisa pihusti mis hakkaks tööle teatud turbo rõhu all. Või pean ikka kõik välja vahetama?
Kui ma juba konkreetselt seda ehitama hakkan siis teen kindlasti teema sellest ja näitan ja räägin kaugel asi on .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.06.2014 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Megasquirt on investeering ka edaspidiseks - kui oled selle mootori kokku lasknud, saad Megasquirti ja sellega tekkinud teadmisi mujal ka kasutada.

Lihtsam on vahetada kõik pihustid. Lisapihustil on pointi siis, kui jätad originaalaju ja juhid seda lisapihustit kuidagi muudmoodi (näiteks Megasquirtiga).

Usun, et TDS-i turbo on just paras sellisele mootorile, aga eks mõtle ja arvuta ise.

Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2014 0:54 
Eemal

Liitunud: 18.06.2014 21:23
Postitusi: 6
Ega jah. See on selline esimene ja lihtne ehitus. Kui kokku või ära väsib siis oleks uus ja parem ning investeeriks ka rohkem aega ja raha sisse.
Millised pihustid oleksid sobilikud sellele? Galandi 2.0 pihustid!?
Romulast leiab ka varuosi, ei pea kohe poodi jooksma ja uusi hankima :) ega parem oleks juba jah kõik neli välja vahetada kui uus aju nagunii süsteemi juhtima hakkab.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2014 10:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Pihustid võiksid olla eeldatava saavutatava jõu (ca 100kw mootorist?) juures 4-silindrilisel 200+cc/min. Sellised leiab kindlasti mõne teise masina küljest ja üle sümboolse hinna ei tohiks nad maksta (tuunimise jaoks nii väikeseid keegi ei taha).

http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2014 11:38 
Eemal

Liitunud: 18.06.2014 21:23
Postitusi: 6
Väga hea, Mitsul on neid 100kw+ mootoreid küll. Tuleb lihtsalt veidi otsida. Ma saan selle ehitusega tegeleda rohkem kui järgmine kuu puhkus on. Hetkel pole aega ja finants on ka väike hetkel :/
Kuigi siit olen Teilt palju infot ja head nõu saanud on ka paljud soovitanud galandi 2.0 vahele sebida ja siis tuunida või hoopiski Civik osta millel 1.5 vtec mootor. Et minu mitsu mootor nõrk et ültse miskit teha.
Panebki mõtlema kas ültse riskida või osta teine auto ehituseks ja jätta mitsu nsm sõitmiseks algul.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2014 12:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
100kw vabalthingava pihusteid ma ei kasutaks 100kw turbokal....selles mõttes, et tehasest tulles ~80% dutyga pihustid on sul sama jõu juures turbokal juba 100% lahti. Kui pihusti kuju on sama mis evol siis mina valiks miskit sealtpoolt või turbo nissanite poolt vms....a-la 50€ kmpl peaksid leidma kindlasti midagi.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2014 12:52 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Seda 1.3 on suht igatepidi keeruline modida.

Pihustid ei ole samad, mis Evodel, Galantidel, Nissanitel jne. 100kw Galantil on 275cc pihustid.
Väljalaske kolde pead otsast lõpuni ise uue tegema, kuna mitte ühegi teise Mitsu mootori kolle sinna bolt-on ei sobi. Sobivus hakkab ühtima alles 1.6-2.4 mootoritel.
Õhukululugejat pole, see eest on tehase IAT ja MAP andur.
Mingi kompunniga saad vb sõita 50km, kuid kas see tasub seda vaeva? Sama aja ja raha eest osta 6G, ehk siis 88-92 Galantilt 2.0 106kw mootor, või siis 1.8 GTI 100kw Lanceri oma. Sama ajastu mis Galant. Galantilt sobiks ka 2.0 80kw, mis on väga terav Lanceri kerel.
Juhtmesari ja mootori aju tuleb vahetada, käigukast sobib sinna 1:1-le külge.

Kui saad eelmainitud mootorid, siis neile on hulgaliselt turbo kraami saada, mis sobivad 1:1-le külge ning asi kestab. :)
Uuri http://www.foorum.clubmitsubishi.ee , seal selliseid asju ikka liigub vahest.

Turbotamisel ma seda MS-i ei soovita. Mitsu turbotamiseks on olema ECM-Link, mis töötab väga hästi, on lihtne ning jootekolbi ei pea tundma.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.06.2014 23:47 
Eemal

Liitunud: 18.06.2014 21:23
Postitusi: 6
Jääb plaanitust tegematta. Hiljem ja teise autoga. Tänud abi eest.
Teema lukku.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11