TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=12614
1. leht 1-st

Autor:  jeff01 [ 03.02.2014 13:56 ]
Teema pealkiri:  Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

See 284sisse / 300välja siis reklaamitav kraad 0,05" avatuse kraad on 250/260
Lobe center 108
Klapi avatust 12,8mm

Väljalaskele avatust siis enam kuna see võiks turbokale kasuks tulla ja väljalaske port on kehva voolavusega.
Peaksin originaal surveastme ajama 7,5lt vähemalt 9ni, et alumine ots sõidetav jääks (vabalthingaval selle nukaga ideaalis 10 ja 11 vahel)

Ameeriklased hirmutavad et perfect for dragrace too wild for streetuse aga need on ju neil kõik karpakad ja jagajatega, ehk pole asi nii hull? Hiljem töömahtu tõstes läheks asi "parajamaks"
Kuidas see spoolile mõjub?
Kuidas kolderõhule?

Tühikäik pole probleemiks ja kohaltvõtt samuti kuna auto on kerge ja niikuinii on kerge hooratta ja lühikese sisselaskega need tegevused raskendatud.

Autor:  Maik [ 03.02.2014 23:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

Milleks tänavakale sellist nukka siiski panna siis,kui selle üle juba ette põdema ära pead ?

Kui nukavahetus väga lihtne,siis veel arusaadav...et võid proovida.

Mina oma autol kahetsesin nukavahetust 2 aastat takkajärgi ma ütleks.

Autor:  jeff01 [ 04.02.2014 0:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

Nuka vahetus = plokk pooleks....ei tahaks seda uuesti lähiajal teha.
Ei tahaks ka mitu korda osta sest lisaks nukale pean vahetama siis uuesti ka tõukurid.

Mis kraadilt millele sa vahetasid ja mis sulle ei meeldinud?


Peaks siis ehk valima väiksema kraadiga kuid sama suure avatusega asja :roll:
Ehk peaks turbokale ka laiema Lobe centeriga variandi võtma, et overlapi vähendada? 110? 112 kraadi? tüüpilise 108 asemel.

Nukka ma igatahes vahetama pean kuna originaalid on kõigis mootorites otsas ja nende 9,x mm klapitõus ja 250 reklaamitud kraadi ja 220 kasulikku osa jääb kindlasti kitsaks kui umbes 2000 pöörde võrra soovin piirajat tõsta ja powerbandi nihutada.

Autor:  Raceboy [ 04.02.2014 10:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

108 lobe centerit kasutatakse paljudel turbokatel, k.a. õhkjahutusega 911'del.

Autor:  jeff01 [ 09.02.2014 13:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

Aga nii pika avatusega nukkvõlle vist ükski seeriaauto turbomootoril siiski ei kasuta. :roll: ~270 kraadiga oleks veel 108 LC vist nö levinum nähtus. Ilmselt jään siis kuhugi sinnakanti sest 270 ja 284 vahel pole nagu midagi asjalikku valida kui üht kindlat tootjat eelistaada. (Uskumatu kuna alguses tundus valik meeletu kuid süvenedes pole ikka seda mida sooviks)
12,8mm klapitõusu juurde jään vist siiski sest peaaegu 10 on juba originaalis 1,3 ülekandega nookuritega ja originaal nukatõus + 1,5 ratioga nookurid annavad umbes sama välja ja nii on 1 mootor juba ehitatud ja selle tulemus peaaegu rahuldaks mind kuid prooviks originaal nookuritega hakkama saada ja võtaks seetõttu suurema tõusuga nuka. 1 bari juures oli vahe 70hp kui 1.3 Ratioga nookurid 1.5 vastu vahetati. 70 hp ei tundu vägapalju kuid kui võrrelda 200 vs 270hp on vahe suur.

Autor:  Raceboy [ 10.02.2014 10:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

911 GT2 Evo "advertised" duration on 294/274 kraadi, lobe center 104 kraadi. Toimib küll.

Autor:  jeff01 [ 10.02.2014 19:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

Tead sa selle auto staatilist surveastet ja mis boosti nad temal kasutavad? Mitte et see määraks aga lihtsalt sportlikust huvist.

Autor:  Raceboy [ 10.02.2014 22:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Kas 284/300 deg. nukk on liiga julm tänava turbokale?

Boost oli 1.2-1.5 bar olenevalt seadest ja surveaste 8.0:1.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/