Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.02.2014 13:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
See 284sisse / 300välja siis reklaamitav kraad 0,05" avatuse kraad on 250/260
Lobe center 108
Klapi avatust 12,8mm

Väljalaskele avatust siis enam kuna see võiks turbokale kasuks tulla ja väljalaske port on kehva voolavusega.
Peaksin originaal surveastme ajama 7,5lt vähemalt 9ni, et alumine ots sõidetav jääks (vabalthingaval selle nukaga ideaalis 10 ja 11 vahel)

Ameeriklased hirmutavad et perfect for dragrace too wild for streetuse aga need on ju neil kõik karpakad ja jagajatega, ehk pole asi nii hull? Hiljem töömahtu tõstes läheks asi "parajamaks"
Kuidas see spoolile mõjub?
Kuidas kolderõhule?

Tühikäik pole probleemiks ja kohaltvõtt samuti kuna auto on kerge ja niikuinii on kerge hooratta ja lühikese sisselaskega need tegevused raskendatud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.02.2014 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Milleks tänavakale sellist nukka siiski panna siis,kui selle üle juba ette põdema ära pead ?

Kui nukavahetus väga lihtne,siis veel arusaadav...et võid proovida.

Mina oma autol kahetsesin nukavahetust 2 aastat takkajärgi ma ütleks.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2014 0:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Nuka vahetus = plokk pooleks....ei tahaks seda uuesti lähiajal teha.
Ei tahaks ka mitu korda osta sest lisaks nukale pean vahetama siis uuesti ka tõukurid.

Mis kraadilt millele sa vahetasid ja mis sulle ei meeldinud?


Peaks siis ehk valima väiksema kraadiga kuid sama suure avatusega asja :roll:
Ehk peaks turbokale ka laiema Lobe centeriga variandi võtma, et overlapi vähendada? 110? 112 kraadi? tüüpilise 108 asemel.

Nukka ma igatahes vahetama pean kuna originaalid on kõigis mootorites otsas ja nende 9,x mm klapitõus ja 250 reklaamitud kraadi ja 220 kasulikku osa jääb kindlasti kitsaks kui umbes 2000 pöörde võrra soovin piirajat tõsta ja powerbandi nihutada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2014 10:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
108 lobe centerit kasutatakse paljudel turbokatel, k.a. õhkjahutusega 911'del.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2014 13:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Aga nii pika avatusega nukkvõlle vist ükski seeriaauto turbomootoril siiski ei kasuta. :roll: ~270 kraadiga oleks veel 108 LC vist nö levinum nähtus. Ilmselt jään siis kuhugi sinnakanti sest 270 ja 284 vahel pole nagu midagi asjalikku valida kui üht kindlat tootjat eelistaada. (Uskumatu kuna alguses tundus valik meeletu kuid süvenedes pole ikka seda mida sooviks)
12,8mm klapitõusu juurde jään vist siiski sest peaaegu 10 on juba originaalis 1,3 ülekandega nookuritega ja originaal nukatõus + 1,5 ratioga nookurid annavad umbes sama välja ja nii on 1 mootor juba ehitatud ja selle tulemus peaaegu rahuldaks mind kuid prooviks originaal nookuritega hakkama saada ja võtaks seetõttu suurema tõusuga nuka. 1 bari juures oli vahe 70hp kui 1.3 Ratioga nookurid 1.5 vastu vahetati. 70 hp ei tundu vägapalju kuid kui võrrelda 200 vs 270hp on vahe suur.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2014 10:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
911 GT2 Evo "advertised" duration on 294/274 kraadi, lobe center 104 kraadi. Toimib küll.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2014 19:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tead sa selle auto staatilist surveastet ja mis boosti nad temal kasutavad? Mitte et see määraks aga lihtsalt sportlikust huvist.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2014 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Boost oli 1.2-1.5 bar olenevalt seadest ja surveaste 8.0:1.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11