Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.01.2014 17:00 
Eemal

Liitunud: 17.02.2013 17:00
Postitusi: 75
Mootoriks siis BMW M30 3,5, HX40 ja 0,9 bar rõhku, juhib MS1.

Sõidetud juba omajagu aega, kõik hea ja toimis. Kuni nüüd ükspäev -20*C temperatuuriga sai vähe piinamas käidud masinat ja lükkas kaanetihendi vahelt. Varem soemate ilmadega mitu tundi järjest paugutatud ja pole midagi juhtunud.

Kas reaalselt on ka mingi vahe sees ja peaks suurte külmadega boosti vähe tagasi tõmbama.
Interneti tarkuse põhjal oli 2.0 200hj masinal 10*C temp langusel +20-30 hj jõulisa.

_________________
940T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2014 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Võimsuses on reaalne vahe sees vabalt sama rõhu juures. Kui palju täpselt, muidugi sõltub.. Mõnikord kipub külma ilmaga spoolima niipalju paremini, et rõhk spike'ib rohkem.

Kui puhus vahelt kaanetihendi, aga mingeid detonatsioonijälgi pole, võib arvata, et viga lihtsalt liigses jõus/rõhus (saab tugevamalt kinni pannes - kas paremad poldid või tihend - ehk pidama). Kui on ka detonatsioonijälgi märgata, tasuks süütenurka siiski vähemaks kruttida.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2014 9:48 
Eemal

Liitunud: 17.02.2013 17:00
Postitusi: 75
Deto jälgi ei ole. Ja just, et varem ka sõidetud ja häda pole olnud. See jäi ka silma jah, et sellise libedaga tuli rõhk ikka kenasti üles.

_________________
940T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2014 10:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
MS1 air temp fuel correction on ka liigselt agressiivne, seega muutub segu talvel päris palju, kui seade on tehtud suvel.
Uuematel MS-i prosedel on asi juba paremini lahendatud.
Olen kunagi ammu enda autodel ~1.5 ühikut segu muutust täheldanud.
Suvel tehtud seadega talvel sõites läheb segu pigem rikkamaks aga vastupidi puhul läheb kevadel segu kenasti lahjaks.

Lisaks milline on air temp ignition correction? Kas süüdet ei keeranud madala IAT või CLT tõttu liiga varaseks?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2014 11:52 
Eemal

Liitunud: 17.02.2013 17:00
Postitusi: 75
Ivar oskab kindlalt öelda, aga see aju enda korrigeerimine vist peaks olema off, et töötab kindlate tabelite järgi ja segu oli okei.

_________________
940T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2014 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Speed density ehk MAP sensori pealt töötamine ilma IAT andurita ei saa kuidagi korrektselt toimida, kuna õhu kogus on õhu temperatuuriga seotud.
MS1-el ei saa IAT-d valemist ka minu teada kuidagi välja lülitada (mitte et see üldse mõistlik tegu oleks).
Uuematel saab IAT correction graafikut ise muuta aga default-ina kasutad ideaalse gaasi valemit.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2014 14:03 
Eemal

Liitunud: 17.02.2013 17:00
Postitusi: 75
Ivar oskab öelda mis ja kuidas on. Aga mul käib TPS järgi vist mitte MAP järgi kui ma õigesti aru saan millest sa räägid.

_________________
940T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2014 20:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Süütenurga kontroll külmema õhuga varasemaks pole vast reaalne kui keegi seda sihilikult nii pole teinud. Kui ma ei eksi siis MS1hel on see deafultis selles suunas, et tempi tõustes langetab aga, et ta külmaga tõstaks vast ei anna pannagi :roll:

No turbokal on pauku oluliselt rohkem ja ehk oli tihend viimasel piiril.
Vb seisis koos seepärast, et tempiga süüte mahakeeramine hoidis suvel turbo puhudes juba süüdet tagasi ja enam mitte.
Vb said kehvemat kütet või kogemata 95te

Kõik võib olla. Vähemalt 1 kord on minu kliendil sama olnud kuid omanik kuulis detot salongi kohe kui paagi täis võttis nii, et võta sa kinni. (Varem paugutas mitu kuud kuumemate ilmadega ringi ja ei midagi)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2014 10:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kõike on võimalik teha, kui vastavalt andmetega manipuleerida.
Piisab, et mõni correction on valel ajal peale jäetud ja siis tehtud seades muudatusi
ning lõpptulemus võibki olla selline mida softis otseselt teha ei saa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.01.2014 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Kaidoj kirjutas:
Ivar oskab öelda mis ja kuidas on. Aga mul käib TPS järgi vist mitte MAP järgi kui ma õigesti aru saan millest sa räägid.


Ei oska öelda, seaded konf kõik sinu arvutis :)
Deto jälgi polnud ja lihtsalt on tihendi minema lükanud 0.95bar juures.

Teistele teadmiseks siis 12kraadi jahedam IAT sama boosti juures on võrdeline ~15-20% boostikasvuga reaalelus.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11