kalle211 kirjutas:
Tõde ongi siin et autoga tuleb SÕITA mitte käivitada ja parkida 2km kaugusele, siis jälle käivitada ca poole tunni pärast ja jälle parkida mingi olematu vahemaa taha. Kuna ma pean talveperioodil päästma varasest surmast selliselt hooratavaid autosid peaaegu iga päev siis ajas see teema mind siia kiiresti oma arvamust avaldama. Inimene kes on saanud kätte põhikooli lõputunnistuse teab raudselt miks ja kuidas ja kuhu tekib kondents. Edasisi probleeme on neil inimestel kes on mootori hingeeluga kursis juba iseenesest mõistetav teada. Nüüd mõelgem ikka hoolikalt järgi kuidas te talveperioodil omale kaupa käite ostmas. Linnas ju väga lihtne see aeg kui naabrimees n.... et oma autol klaasid puhtaks saada olete te jõudnud mingil muul alternatiivsel viisil juba marketi sisse ja teete rõõmsalt sisseoste, teades et te oma auto eluiga vägisi ei lühendanud. Kurat lihtslt kahju on vaadata eriti kui turbomootoriga autosid sel viisil hooratakse. Viimastel ei ole turbole kindlasti meelt mööda kui nad peavad omale karterituulutusest jääkuubiku sisse lutsima. Vabandan kui kellegile varba peale astusin või selle lausa lömastasin aga võtkem asju ikka kaine mõistusega
Ma ei tea palju teie oma autodega sõidate aga ma täna vaatasin, et 16 km tuleb 1 ots (kodust tööle) mis kestab ca 30 minutit. Ma saan aru, et ma siis panen ikka ulme lühikesi otsi ja hooran autot täiega? :D Et enamus paneb töölt koju ja kodust tööle suure ringiga?
Nii palju sain teada, et seat leonide/cuprate puhul tuleb seda aegajalt ette - isegi õlivahetus ei pidavat "kohustuslik" olema sellisel juhul. Et ilmselt tulevikus kui tuleb lühemaid otsi sõita siis pigem madalama käiguga ja võimaluse korral ringiga
PS: ma ei ole väga kerge jalaga
Tänud!