On mingi kindel põhjus miks webereid kasutada? või miks üldse karpasid kasutada?
Tsiteeri:
Emulsion tubes, shaft seals, modulator rings, and venturi changes are the major mods.
Usas maksavad need modifikatsioonid weberitele 450-500$
Teine ora perses on kütterõhk, ilma boostita tahavad naid 2-3 PSId ja sellist kütterõhu regulaatorit, mis oleks vähemalt poole psi kaupa reguleeritav nii väikse rõhu juures kuid tõstaks vastavalt boostile on keeruline leida mõistliku raha eest.
Samas kui eesmärgiks vaid miski pool bari siis tihedamad ja vähemkasutatud karpad ei leki veel selle boosti korral niipalju, et see probleeme tekitaks.
Odava lahendusena on eestis visk karpa ümber karp ehitatud, et seda ümbritseks boostiga sama rõhk aga see vast porr kuubis. Igas asendis näed sulanud kolbe kui tonnide viisi knowhowd pole ja samapalju erinevaid düüse.
Dellortosid peetakse odavamaks modifitseerida ja nendega turbotatakse rohkem....weberid ripuvad tavaliselt turbo imipoolel kuna ei talu boosti.
Kui ikka väga vaja karpadega turboautol mässata siis:
thesamba.com
shoptalkforums.com
cal-lok.no
Mina müüks need mõnele põrnika või bussifännile maha ja ostaks megasqirti.
PS mul omal mõnd varuosa vaja solex 40netele kui kellelgi miskit vedeleb
Mul pole aimugi kuidas töötavad aga kasutatud originaalist odavamad on hiina uued karpad näiteks :
http://www.aircooled.fi/tuote/1378/tupl ... df-40mm-ac Võimalik, et läheb 1 paar loosi kuid NA pillile nii,et tagasisidet pole mõtet oodata.