Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.11.2013 23:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eesti keeles vist normaalset vastet pole sellele?
Reeglina kehtib see küsimus vist kaheklapi tehnika kohta...
Pean silmas seda ala, kus kaanes pole põlemiskamber vaid see on nö sile.
Loen, et ~1,8-5mm on ohtlik ala vähemalt vabalthingaval ja toob detonatsiooniläve lähemale, on see turbomootoril miskit sarnast või on need mõõdud miskis suunas nihkes?
Originaalis on see mõõt minu mootoril umbes 1,7mm ja on ehk mõttes seda veidi vähendada....ehk kusagile 1mm kanti :roll: (kuni 8000 pöörde vabalthingavad on varasemalt 0,5 ja 1mm vahele umbes sihtinud aga turbokate osas pole nagu eriti šnitti võtta :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.11.2013 10:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Quench area on oluline (surub segu keskele äärtest, mistõttu põleb segu kiiremini ja ei vaja sama jõu jaoks nii suurt süütenurka. Turbomootoril ei mõju ta nii oluliselt, kuna õhku surutakse silindrisse ja põlemine on ka veidi kiirem.
Kui surveaste lubab, siis ma ajaks lähemale, kui vahe üle 1mm läheb, pole eriti enam mõtet, kuna quench ei toimi siis.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.11.2013 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jah surveastet soovin tõsta kuna plaan kasutada suurema kestvusega nukka mis toob muidu dünaamilise surveastme liiga alla originaal 7,5 staatilisega.

Originaalis on see kamber pisike ja klappide äärest ja küünla ümbert lahti lõikamata.
Originaal:

Pilt


Plaan veidi vabastada klappide ääri....võtaks sealt silindrini maha ja küünla ümber kah veidi....
Mitte küll niipalju kui siin aga natuke:
Pilt

Ja seoses kambri suurendamisega peangi silindreid madalamaks treima ja tekib see kolvi-kaane vahelise ala küsimus. Et kas seda võib nii väikseks ajada kui vabalthingavatel või ei. Kas see "kambrite avamine" siis halba et tee, kui quench area PEAB olema....see ju väheneb? Ameeriklased väidavad niiviisi avatud kambritega mootoril parema kasuteguri olevat. Pidi hoidma kaaned jahedamana / detoohu väiksemana / segu parema põlemise ja sellest tulenevalt mõningase kütuse kokkuhoiu ja parema jõunumbri andma. Kumb siis tõsi võiks olla?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 27.11.2013 23:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.11.2013 22:56 
Eemal

Liitunud: 03.09.2013 16:04
Postitusi: 17
Jah, 0.7mm maha on ok.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11