Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Honda CRX MAP
PostitusPostitatud: 19.01.2005 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2005 8:17
Postitusi: 12
Asukoht: Juuru
kas kellelgi on infi mis rõhkude piirkonnas võix töötada crx MAP. et olex nagu idee millaskil turbo peale tõsta a siis olex vict arvatavasti uut MAP-i ka vaja? või on mu jutt vale... kui keegi oskab midagi tarka öelda siis võix seda teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.01.2005 22:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kas siis crx-il on map sensor - see on ju manifold absolute pressure. Miks peaks selline sensor olema vabalthingaval millel pole kunagi sisselaskes rõhku :shock:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.01.2005 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2005 8:17
Postitusi: 12
Asukoht: Juuru
hmmm rõhku pole, rõhk on alati ju olemas aga milline. kas hõrendus või surve. CRX-il on MAP. a selles nagu kysimus ongi mul, et praegu on vabalthingav ja MAP töötab kui on hõrendus a mis siis kui turbo rõhk peale lasta. loogiliselt ei tohix see vidin enam norm signaali välja anda


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2005 9:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
vabalthingavatel on samuti MAP mootori koormuse tundmiseks, kuid N/A-autodel on MAPid tavaliselt 1Barised. Ja MAP tähendab manifold absolute pressure ->boosti ta ei tunne!

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2005 9:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
minu autol oli kah map peal ja on väidetud et se kindel variant tunneb ülerõhku aga ei pead anna!
Turbo jaoks müüakse 2-3 bar map'id aga ilmselt on vaja siis aju ümber progeda sest ta ei oska eriti midagi teha kui hakkab mapist kõrgemat signaali saama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.01.2005 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2005 8:17
Postitusi: 12
Asukoht: Juuru
A selline asi nagu aju ymber progemine on kusagil teostatav ka ja palju maxab umbes. (või kas ylce annab seda progeda?)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.01.2005 9:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Sõltub ajust ja mina ei oska niisama öelda. Progetakse küll ümber muidu!
es-tuning võib sulle abi osutada ntx...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.01.2005 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
freddy002 kirjutas:
A selline asi nagu aju ymber progemine on kusagil teostatav ka ja palju maxab umbes. (või kas ylce annab seda progeda?)
Sõltub mootorist, vt. http://www.hondata.com/engines.html

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.02.2005 18:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2005 8:17
Postitusi: 12
Asukoht: Juuru
noo jh seal sellist mootorit kyll polnud.... d16a8 ja d16a9 mul esimene vict oli orig peal a nyyd teine


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11