sul vist järjekord 1342 ? Minu mootoril 1432 ja pean tegelikult paari panema veidi teisiti 1+3 2+4 (Paugud mul siis 2 paremalt, 2 vasakult jne
)
2 x divided oleks cool jah
Ma ei tea kui palju viitsib õhk turbiinikojast tagasi joosta kuid kuna rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt siis võiks arvata, et õigesti jagatud lahendusest oleks mulle rohkem kasu kui divided turbodest.....võin muidugi ka eksida.
Väga huupi pakutud arvamine oli selline, et kui 2,5L diislil saavutab 1 selline turbo 1 bari 150 pöördega siis 2 tk umbes 3000 pöördega kuna mul on 500cc vähem töömahtu kuid bensuka gaas veidi vast kuumem siis vähemalt 2800 juures võiks mul ikkagi 1 bar olemas olla, kui tavaliselt loodetakse divided lahendusest 500 RPM madalamat boosti siis mina loodan veel rohkem allapoole tulla sest 2 turbot õigesti jagatuna võiks olla parem lahendus kui divided koda + eraldatud väljalasetest ja teisest kütusest tingituna võiks mu mootor produtseerida vabalthingavana rohkem jõudu kui see diisel loodan need turbod pmt 2200-2400rpm juures puhuma saada kuid kui diislil teeb 1 neist KUNI 150 kw siis piisav maksimumivaru on samuti +30%ga olemas
(Tundub ulme, nii vara vedama saada kuid samas lõpuni toota aga no eks näis
)