Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 17:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.10.2013 10:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Paluks abi.

Mis asjaga on antud pildil tegu, ja kas mõjutab turbo tööd, kui see roheline kork on pealt katki? Rõhulekke testiga sealt vuhiseb korralikult välja juba 1 bar juures.

Pilt


Mootor 1,8T


Viimati muutis Helina, 15.11.2013 23:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 11:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Sealt ei tohiks kindlasti midagi lekkida. See tundub olevat lihtsalt kork vaakumi väljavõtu ava ees.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 12:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Jah, lihtsalt kork see. Pudenes teine näppudevahel täiesti ära. Hetkel otsingi uut sinna asemele. Lihtsalt huvitaski see, et kui sealt lekib, kas too leke seal võib põhjustada turbo töös suuremaid probleeme? Kuna hetkel ajus ka turbo ülerõhu viga (00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ) siis kas see sama korgikese koht võib seda põhjustada, tehes fuel cuti? Muid vigu sees diagnost ei näita, muidugi ei välista ka WG varda toimimise probleemi vms. Tolle veaga soovitatigi teha rõhulekke test uuesti, pidavat suure tõenöosusega lekke jama olema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 12:28 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Pane aga väike vaakumvooliku tükk koos poldi/kruviga otsas asemele ja proovi.
Või kui väga sellist rohelist korki tahad siis võin vist ühe loovutada :)

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 12:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Sellessuhtes et tahaks jah võimalikult originaaljuppi sinna otsa tagasi saada :D Mulle väga sellist " ajutist ja igavest" lahendust teha ei meeldi, aga proovida ju võib, et kuidas siis käitub. Iseasi kas mul on võtta mingit vaakumvolla juppi kusagilt nii sinna otsa panemiseks. Ühte voolikut on üle, mis turbo kella sisse tuleb, aga hetkel ei oska äelda, kas see sinna otsa sobib mõõdult.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 18:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Kahjuks korgi asendamine terve korgiga ei muutnud auto käitumist :(


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 20:19 
Eemal

Liitunud: 08.12.2009 23:19
Postitusi: 23
Asukoht: Pärnu
Helina kirjutas:
Jah, lihtsalt kork see. Pudenes teine näppudevahel täiesti ära. Hetkel otsingi uut sinna asemele. Lihtsalt huvitaski see, et kui sealt lekib, kas too leke seal võib põhjustada turbo töös suuremaid probleeme? Kuna hetkel ajus ka turbo ülerõhu viga (00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ) siis kas see sama korgikese koht võib seda põhjustada, tehes fuel cuti? Muid vigu sees diagnost ei näita, muidugi ei välista ka WG varda toimimise probleemi vms. Tolle veaga soovitatigi teha rõhulekke test uuesti, pidavat suure tõenöosusega lekke jama olema.


pigem probleem liigses rõhus,mis tekitab fuel cuti. Mis numbreid muidu rõhukell näitab?

_________________
VW Golf III 1.9 Tdi


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 20:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Cuti ajal viskab maha rõhu, muidu hoiab ühtlaselt ( kella järgi ). Tühikäigul vaakumis 0.7 ja ei pendelda..varem kui fuel cut i ei teinud, hoidis ka rõhku ega ei pendeldanud ...ehk siis 1.1 - 1.2 bari (max ) 3nda käiguga peeneks. Hoidis kenasti. Cut ima hakkas paar päeva tagasi. Rohkem ma rõhku üles enam ise autol ei lase..ehk sõidan 2000 pöörde juures, siis kannatab kulgeda ilma kõrvalnähtudeta, aga üldjuhul autot praegu ei piina ja panin seisma ta hetkel, eks tuleb hakata uurima lähemalt.


Viimati muutis Helina, 08.10.2013 10:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 21:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.01.2007 20:53
Postitusi: 59
Asukoht: Harku
Kuidas rõhku on tõstetud? Manual boost controller või läbi nö chipi?

_________________
MB 300CE turbo '88


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2013 21:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Auto on stock. Tehase 132kw 1.8T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2013 14:16 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Stock rõhk vist peaks olema ~ 0.8 bari?

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2013 14:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Mina vaatan kella pealt ja loen lihtsalt neid numbreid sealt pealt.. ja lööb siis 0-ist pluss poolele +1 edasi ja max 1,2 olen näinud kellal 3 nda käiguga põhjagaasiga. Ise välja ei mõtle seda :)

Pilt
Samasugune kell siis..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2013 17:45 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Ilma n75'ta proovisid?
Võibolla ongi siis WG värk nagu rääkisime.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2013 18:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 14:30
Postitusi: 12
Asukoht: Tln/Harjumaa
Ei ma too õhtu enam ei proovinud, kusjuures peale tanklast ärasõitu 1 kiirendus oli saipõnks ilus, teisel kiirendusel hüppas jälle nagu kits :)

Aga ma mingi aeg kui võimalus tuleb, teeb uue lekketesti , siis mõtleb jälle edasi. See on see kui omal garaaži ja kompressori võimalus puudub, ja peab tuttava ajagraafiku järgi sättima :)

Kuigi hea jah, kui saaks selle WG enda asja ka ära mõõta.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.10.2013 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Viga ülesse leitud?
Pakuks ka ise et viga wg membraanis, ehk tollele lekketest teha.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11