Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 14.08.2013 15:59 
Eemal

Liitunud: 14.08.2013 15:12
Postitusi: 9
Tere!
Minu kätte sattus üks kannatada saanud Ford Focus, mootoriks 2,0 L ülelaadimisega Duratec.
Kuna auto oli osaliselt lahti võetud, oli selle (eriti mootori jahutus- ja sisselaskesüsteemi) kokku panemisega omajagu pusimist. Lisaks sai õhk/vesi vahejahuti asendatud õhk/õhk vahejahutiga ja paigaldatud koonus õhufilter.
Nüüd on asi enam vähem ühes tükis, aga ei leia põhjust, miks mootor hakkab järsul kiirendamisel puterdama ja paukuma. Vaiksel kiirendamisel on enam vähem OK. Proovinud olen nii teist lambdat kui õhulugejat, diagnostika ei näidanud seadmete tasemel midagi erilist. Inimtasemel ei kiidetud heaks pikka sisselaske süsteemi turbo ja mootori vahel ja tauniti koonusfitrist, eriti õhuvõttu mootoriruumist. Viimasega olen igati päri.
Kõik mõtted, mis aitaksid tõele lähemale, on teretulnud!
Tänan


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 15.08.2013 9:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas MAF on turbo otsas kohe? See ei meeldi MAF anduritele eriti pulseerimise pärast, mingit põlve vms on vahele tarvis.

Kas MAP andur on ühendatud ikka?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 15.08.2013 13:09 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Seal võib olla kümneid vigu.
Tasub viia kellegi asjatundliku turbospetsi juurde.
Valesti ühendatud wg aktuaatori voolikud, kütuserõhuregulaatori vaakum, jne

Terv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 15.08.2013 14:38 
Eemal

Liitunud: 14.08.2013 15:12
Postitusi: 9
Raceboy kirjutas:
Kas MAF on turbo otsas kohe? See ei meeldi MAF anduritele eriti pulseerimise pärast, mingit põlve vms on vahele tarvis.

Kas MAP andur on ühendatud ikka?


MAF on kohe peale õhufiltrit, siis alu põlv ja turbo. MAF ise pole muidugi selle markeeringuga kui originaal, aga samasugune oli juhtme otsas kui auto sain. Muidugi ei tea, kas ta sellega sõitis ka.
MAP on minu jaoks tundmatu teema! Kas selle hälbeid diagnostika poleks pidanud näitama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 15.08.2013 14:40 
Eemal

Liitunud: 14.08.2013 15:12
Postitusi: 9
KaroK kirjutas:
Seal võib olla kümneid vigu.
Tasub viia kellegi asjatundliku turbospetsi juurde.
Valesti ühendatud wg aktuaatori voolikud, kütuserõhuregulaatori vaakum, jne

Terv


Sellepärast ma siin kurdangi!
Keegi tahab ennast ehk "üles anda"!?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 15.08.2013 17:05 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Filtri ja MAF vahel peaks olema põlv

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 15.08.2013 20:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
ahto42 kirjutas:
Filtri ja MAF vahel peaks olema põlv

Tsiteeri:
MAF on kohe peale õhufiltrit, siis alu põlv ja turbo



Tsiteeri:
Keegi tahab ennast ehk "üles anda"!?
Sellele aitaks kaasa asukoha märkimine.
Ehk on lihtsalt küünlad hapud ja sädevahed liiga suured ?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 16.08.2013 0:09 
Eemal

Liitunud: 14.08.2013 15:12
Postitusi: 9
Küünlaid ka teisi proovitud, tulemus sama.
Nüüd niipalju targem, et ühtlasel kiirusel segu suht ok, kiirendamisel kui mootor puterdama hakkab, näitab lahja segu.
Kui MAF lahti ühendada, pole autol minekut, aga ei puterda ja segu on ok. Tühikäigul väga lahja segu ja sureb välja.
Kui kellelgi on pakkuda Fordi õhulugejat 1L5F-12B579-AB, mis peaks olema kasutusel Focus RS MK1-l ja vist ka mõnel kangemal Mondeol, siis andke teada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 16.08.2013 8:21 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Millises linnas/maakonnas auto on ?


Terv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 16.08.2013 14:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Proovi õhulugeja niiti puhastada, aga ilma kraapimata, näiteks WD40 ja suruõhuga.
Mul olid sarnased sümptomid musta õhulugejaga ja kui pistik lahti ühendada, siis samamoodi oli küll vähem jõudu, kuid liikus jõnksutamata.

Kui olukord seepeale paraneb, aga päris korda ei saa, siis võib kahtlustada hääbuvat õhulugejat.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 21.08.2013 7:56 
Eemal

Liitunud: 14.08.2013 15:12
Postitusi: 9
RFL kirjutas:
Proovi õhulugeja niiti puhastada, aga ilma kraapimata, näiteks WD40 ja suruõhuga.
Mul olid sarnased sümptomid musta õhulugejaga ja kui pistik lahti ühendada, siis samamoodi oli küll vähem jõudu, kuid liikus jõnksutamata.

Kui olukord seepeale paraneb, aga päris korda ei saa, siis võib kahtlustada hääbuvat õhulugejat.


On proovitud teist õhulugejat ja seda ka puhastatud.
Teema võib olla selles, et pole margi järgi originaal õhulugeja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 23.08.2013 0:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 23.08.2013 9:17 
Eemal

Liitunud: 14.08.2013 15:12
Postitusi: 9
Jaan kirjutas:
Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.


Ei ole ise turbotatud.
Vahejahuti ja torustik õhufiltrist mootorini on ise ehitatud, suht sarnane
http://www.jam-sport.co.uk/store/shop/p ... ooler-kit/
Aparaat on tõesti RS MK1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 23.08.2013 9:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jaan kirjutas:
Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.

Kiirendades puterdab ja paugub surveastme pärast?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sisselaske mure
PostitusPostitatud: 23.08.2013 13:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
jeff01 kirjutas:
Jaan kirjutas:
Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.

Kiirendades puterdab ja paugub surveastme pärast?

Kõrgem surveaste eeldab paremat kütust, väiksemat boosti, täpsemat seadistust. Ilma nendeta tuleb lihtsalt detonatsioon, kõrge rõhk soodustab hõõgsüüdet jne. Kunde ei andnud eriti informatsiooni ka. Rääkis duratec mootorist,reaalsuses on hoopis RS Focus. Need 2 mootorit on nagu siga ja kägu eks. Ma pakkusin ikkagi algselt antud informatsioonile tuginedes. Nagu eelpool kirjutati siis vigu võib olla kümneid. :lol:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11