Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 10:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.07.2013 22:39 
Eemal

Liitunud: 20.06.2013 17:47
Postitusi: 1
Suve alguses tekkis minu Audi A4 B7 (2007a) 2.0 TFSI mootoriga mingisugune probleem millest siiani pole suutnud vabaneda. Turbo peaks normaalolukorras korralikult (sõites on tunda) järgi lööma umbes 2500 pöörde pealt, kuni siis umbes 5500-ni kuni Tiptronic käigu ära vahetab. Reaalsus on aga kohati selline, et enne ~4250p ei juhtu suurt midagi. Turbo kas ei rakendu (või siis ei saa rõhku ülesse ja vinnab vaikselt). 4250p juures poob nagu kinni nii, et jõudu nagu jääks hoopis vähemaks ja siis ~4500 juures lööb turbo rõhu ülesse ja annab minna kuni 5500 juures jälle käigu ära vahetab. Seejärel poob jälle kinni kuniks jälle 4500 juures lööb jälle jõu taha.

Tähelepanekud:
*Vahetevahel töötab normaalselt ja siis suvalisel hetkel enam mitte. Mitte mingisugust regulaarsust või loogikat ei ole tähendanud. Et külma ilmaga (või mootoriga) töötab ning soojaga ei tööta. Sõidustiilist ei olene jne. Asi muutub ka poole sõidu pealt, taaskäivitamine ei muuda asja.
* Kui kõik toimib ja auto töötab nii nagu peab, siis peale käiguvahetust pöörded oleks nagu natukene kõrgemal kui siis kui jukerdab ja "kinni poob".

Mida olen teinud:
Lasin tuttaval arvuti järgi panna, siis diagnostika näitas: Boost pressure valve 008801 p2261 n249. See peaks olema N75 solenoid klapp. Selle lasin ära vahetada, abi polnud.
Vahetatud on ka tubo bypass klapp Forge Motorsport sepistatud klapi vastu. Samuti tulemus null.
Audi Tallinna esinduses mitu korda käinud ning neil diagnostika ühtegi viga ei näidanud. Samas esimesel külastusel nad mingisugust anomaaliat olid tundnud. Heitgaasid pidid head olema. Rõhu graafikud klapivad nendega mis olema peaks (samas ma ei ole kindel kas nende testsõidul (kolmandal külastusel), kui nad rõhkusid mõõtsid esines probleem või mitte). Elektroonika mehega rääkides kes diagnostikat oli teinud jäi siiski segaseks millal nende graafikul turbo rõhu tõus toimus kas 2500p juures või peale 4000 pööret. Ütles, et 3000 juures aga seal maal ei ole mina siiani midagi erilist tundnud. Arvasid, et ju mingi andur jamab. Kas õhulugeja või turbo klapp (kahjuks ei mäleta täpselt mis klapp aga pidi asuma minu autol radika taga). Ei osatud muud soovitada kui neid proovida välja vahetada. Aga kuna õhulugeja maksab üle 170€ ja teine üle 70€ + töö siis huupi neid välja vahetama ma ei kiirustaks.

Kas kellegil on äkki mingi analoogne probleem olnud või oskaks mind suunata kuhugi või kellegi juurde, kus abi eelnevalt kirjeldatud probleemile võiksin saada. Esinduses "võibolla on see" taktikaga juppe katsetama ei tahaks tormata.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11