Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 10:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem HDI-ga puremiseks.
PostitusPostitatud: 07.07.2013 23:25 
Eemal

Liitunud: 07.07.2013 22:54
Postitusi: 2
Palun abi probleemi lahendamisel! :help :help Koju sõites hakkas auto järsku täistuuridel tööle, summutajast ajas välja valge suure suitsu pilve. Autot süüdet välja keerates aga seisma polnud võimalik jätta, sai masin siis välja "suretatud". Edaspidisel käivitusel polnud sellist probleemi enam, jäi seisma süüte välja keeramisel. Kuna see suits polnud sinine (kogemus teise diiselauto turbo lagunemisega) vaid selline valge (nagu veeaur) ja lõhnas sarnaselt asfaldi järele siis ei osanud keegi miskit kommenteerida, et milles asi. Kuid siiski enamus viitasid turbo töölepingu lõpetamisele. Sai siis auto uuesti käima pandud ning kui gaasi andsime nägime, et õhu sisselasketoru tõmbas lõõtsaks kokku. Kui selle lahti võtsime siis oli näha, et see on pilgeni õli täis, ilmselt on vahejahutigi õlis pilgeni täis. Seejärel arutasime lahti teisegi õhutoru ja autot taas käivitades kadus suits ning turbogi hakkas tööle.
Seega väga palun, et ehk oskab keegi miskitki nõu anda milles võib probleem olla või soovitada kedagi kelle poole pöörduda peale esinduse? Ja palun õelad kommentaarid a la "konnasööjate saast" ning "valinud saksa/jaapani kvaliteet" paluks jätta omale, see ei lahenda probleemi.

Vb pole oluline aga lisan siiski:
Tegu Peugeot 407 2.0 HDI-ga, sõitnud 121 500km
Autol alles sai tehtud hooldus kus vahetati välja õli ja kõik filtrid.
Tegu 2007 aastal Eestist uuena ostetud autoga.
Ise olen teine omanik ja omanud autot alates Veebruarist 2013 ja sõitnud sellega ca 1500km.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2013 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Diislitele on eraldi nurk loodud siia: viewforum.php?f=35

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2013 21:49 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Liigne õlikogus mootoris?

Karterituulutuse mingi feil?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2013 1:31 
Eemal

Liitunud: 07.07.2013 22:54
Postitusi: 2
to RFL - Aitäh! Proovisin linki avada, kuid miskipärast jääb kogu arvuti sellel vaid ketrama. :?
Aga autost siis... Sai seda täna poolpäeva erinevate teeninduse pidi veetud. Lähemal uurimisel selgus, et auto põhja all asuva FAP filtri lisaaine pump on otsad andnud. Selle tõttu ei saanud auto ka tahma filtrist ära põletatud, mis omakorda põhjustas filtri ummistumise. Miskipärast ei andnud auto mitte mingisugust hoiatust ega vea märguannet.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2013 20:59 
Eemal

Liitunud: 02.02.2010 23:45
Postitusi: 11
Asukoht: Eesti
Kas 120 000 hooldus on tehtud nõuete järgi?
120 000 hoolduses on ette nähtud fap-i lisaaine lisamine.
Võimalik et lisaaine on otsas see aga omakorda on tinginud tahmafiltri ummistumise.
Umbes tahmafiltri korral aga hakkab õli sisselaskesse pressima.

Puutun selliste probleemidega korra kuus kokku. Antud juhul tundub et eelmine omanik on midagi rääkimata jätnud.
Ja uus omanik on hoolduse teinud kohas mis ei järginud hooldeplaani. Siis ongi liidetavate summa katkine auto.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2013 21:57 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Mõtetu jebimine nende fappide ja muude tahmafiltritega,maha kodeerida ja toru asemele panna,pole enam mingit jama.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11