Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 14:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õhulugeja pärast turbot
PostitusPostitatud: 03.05.2006 17:08 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Küsiksin siis täpsemalt Audi V8 4.2 ABH kohta.Kuidas sellega on, kas õhulugeja võib panna pärast turbo(sid) või mitte?
Asi on selles, et õhulugejat ei saa panna enne turbosid,kuna turbosid on 2 ja õhulugeja 1...samas ei ole ka ruumipuuduse tõttu võimalik teha nii, et õhulugejast viia kummagile turbole eraldi toru.
Kas kahjustab õhulugejat? Ise kardan ei just rõhk teeb talle otsapeale..või mitte? Samas saaks kasutada ka bov-i ilma probleemideta kui ta on enne lugejat...kõik info ja ettepanekud teretulnud :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.05.2006 18:59 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
altz kirjutas:
Küsiksin siis täpsemalt Audi V8 4.2 ABH kohta.Kuidas sellega on, kas õhulugeja võib panna pärast turbo(sid) või mitte?
Asi on selles, et õhulugejat ei saa panna enne turbosid,kuna turbosid on 2 ja õhulugeja 1...samas ei ole ka ruumipuuduse tõttu võimalik teha nii, et õhulugejast viia kummagile turbole eraldi toru.
Kas kahjustab õhulugejat? Ise kardan ei just rõhk teeb talle otsapeale..või mitte? Samas saaks kasutada ka bov-i ilma probleemideta kui ta on enne lugejat...kõik info ja ettepanekud teretulnud :)


Lexuse V8 mootoritel panevad nad küll õhulugeja peale turbot ja asi funkab ning ka õhulugeja ei saa kahjustada.

Googelda natukene ja küll vastuse leiad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.05.2006 19:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Kui panna õhulugeja enne turbot vaid ühe turbo ette, siis tuleb lihtsalt ajule selgeks teha, et mõõdetakse vaid pool õhu kogusest. Seega korrutab aju selle koguse kahega.
Nii on enne palju kordi tehtud.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.05.2006 1:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
või panna kaks õhulugejat, et õhuvoolu takistused mõlemat kaugu oleksid võrdsed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.05.2006 9:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
RICE BURNER kirjutas:
Kui panna õhulugeja enne turbot vaid ühe turbo ette, siis tuleb lihtsalt ajule selgeks teha, et mõõdetakse vaid pool õhu kogusest. Seega korrutab aju selle koguse kahega.
Nii on enne palju kordi tehtud.


Siis peavad turbode õhukogused ikka väga väga täpsed olema, ja kas maf õhu liikumist turbosse takistama ei hakka kui teisse läheb õhk täiesti otse peale?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.05.2006 11:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Kas Sa kaalud 4,2 V8 turbotamist stock ajuga? Arvan, et see ei ole hea plaan, sest niipalju kui ma olen uurinud ei suuda ABH stock aju eriti palju oma parameetreid muuta. Võimalus mingi piggy-back sinna vahele aretada, aga kindlam lahendus ilmselt oleks küttesüsteem üle viia kasvõi Megasquirtile. On olnud juttu, et MS ei toimi hästi kahe jagaja süütega, aga sellest murest on tänaseks ilmselt üle saadud. Täielikule standalonele koos otsesüütega üleminek oleks muidugi kõige parem, aga ka üsna kulukas. Igal juhul, progetav aju ei kasuta õhulugejat, lisafunktsioonina saad panna aju wastegate'e solenoidide abil juhtima ja piisavate pihustite korral ei pea muretsema, et segu lahjaks läheb. Ma ei ole piggy-back'ide hingeeluga eriti kursis ega tea kas nende puhul saab ka segu kaardi vastavalt pööretele ja map sensori väljundile paika panna. Kui saab, siis hädapärast piisab sellestki...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.05.2006 22:01 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
mõttes mõlgub tõesti...et prooviks asja üldise käima saada...0.5bar oleks lagi sel juhul raudselt. Stand-alone peale kohe alguses ei tahaks minna..et selle saab veidi hiljem juurde panna.Ehk stock aju + chip ning 0.5bar? Põhi küsimus selles et kas õhulugeja kannatab ülerõhku? Googeldasin pisut ja netis on vastakaid arvamusi. Osad kiidavad taevani et reageerimine jms parem ning osad väidavad et nendel läks lugeja peeti...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.05.2006 22:19 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
äkki paned ühe turbo :roll:

kahjuks ei kujuta ettegi kui tihe seal kapoti all on


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11