Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 14:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: torukollektor
PostitusPostitatud: 12.01.2005 21:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
kas turbo mootoril on ka väga oluline torukollektori torude pikkus nagu seda on vabalthingatavatel. kui pikad ma peaks need torud tegema. mul mingi valem ka nende arvutamiseks, aga ei saa sellest hästi aru. oma valemi järgi sain toru pikkuseks 73 cm, aga see kolle tuleb sel juhul hirmus suur. oskab keegi midagi tarka rääkida?
autoks supra 3.0 turbo 173KW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2005 1:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
pikkust 73cm ei oska otseselt kommenteerida, kuid....

ühepikkuste runneritega manifold vs log type annab esimesele suurema eelise põhiliselt ringraja ja tänavasõidu tingimustes, turbo spool-up gaasijaotuste parenemisele etem, hj-de vahet eriti ei ole. Lihtsalt turbo responce time...

Lisaks on võimalik log-type kolle teha väga valesti :) seega võib öelda, et parem kesine ühepikkuste runneritega kolle kui kesine log-type

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2005 15:19 
rusikareegel ütleb:
mida lühemad torud seda parem turbo puhul.
need 73cm said sa ilmselt vabalthingava puhul.


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2005 18:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
vabalthingava puhul jah. kas siis ei ole vaja mingeid kindlaid pikkusi, et teen lihtsalt mingi suvalise pikkusega need torud ja väga hea vä?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2005 22:18 
creese kirjutas:
vabalthingava puhul jah. kas siis ei ole vaja mingeid kindlaid pikkusi, et teen lihtsalt mingi suvalise pikkusega need torud ja väga hea vä?


no lugesid sa selle lause läbi ? "rusikareegel ütleb: mida lühemad torud seda parem turbo puhul"
Vaata kuidas sul ära mahub kogu kupatus ja nii teedki, torud üritad enamvähem sama pikkusega ikka teha.


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2005 15:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
hylas ma vaatasin, et sinu autol on see kollektori teip või mingi asi ümber kolle torude keeratud, mida see juurde annab või miks see vajalik on :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2005 17:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kas see nüüd midagi juurde annab aga see aitab kapoti alust õhu temp. madalaml hoida

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.01.2005 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
juurde annab ka seda et väham kuumust eraldub torust mis aitab turbol ka paremini yles spoolida!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2005 21:28 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
see rusikareegel ehk ei pruugi tõde olla.....
üx illustreeriv pilt ka juurde
Pilt
tegu Lisa Kubo autoga
ja mdx kõigil Pro klassi autodel on turbodel headerid pikad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2005 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
nüüd läheb juba asi keeruliseks. millised ma siis tegema pean, kas pikad või lühikesed torud. kui pikad siis millise pikkusega :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2005 22:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Pilt

Minu kolle seal ja see on selline disain mida kõik firmad müüvad 200SX-le 2.0 Turbo. Torud nagu näha pole lühikesed vaid on disainitud et tekiks võimalikult ümarad nurgad ja sujavam gaasi läbilaskvus

2,3mm toru seina paksus
42,7 mm toru läbimõõt
materjal teras SUS304

Sobib nii 250hj masinale kui 500+hj


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2005 22:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
põhimõtteliselt võib siis neid igasuguseid teha turbo autodele ja erilisi arvutusi ei pea tegema, peaasi et torud oleks ühe pikkused. või olen ma millestki valesti aru saanud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2005 22:56 
ühepikkused ja võimalikult lühikesed :)
selguski kogu tõde :)


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2005 10:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
asi on turbo asetuses...gsi sinu näites on turbo pandud sellisesse kohta kuhu saab..sellel pildidl oleks ma arvan downpipega raskusi tulnud kui turbo oleks ligemal olnud. Kui turbot lihtsalt ei saa sobitada võimalikutl ligidale siis tehakse veidi kaugemale aga ikka yhepikkuste torudega nagu riceboy pildil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2005 12:46 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
kui vaadata Pro klassi autode kollesid ,siis on näha ,et isegi ruumi olemasolul on tehtud pikad torud , tõsi on muidugi ka see,et need mootorid annavad üle 1000hj!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11