kuno666 kirjutas:
sisse laset pole veel jõudnud survestada. õhu lugeja näitas viga ja selle pärast sai ta vahetatud ja landal oli seest midagi katki. Nukad pandi märkide järgi paika. Kütuse surve mõõdeti ka ära see oli 3.5bar-i. Kas 90 sõites peabki ta punaseks minema ja ikka nii punaseks et kolektor ka hõõgub?
Näitabki viga, kui sisselase tihe ei ole...
Nagu ma ennist ütlesin, kui sul on selline diagnostik, kelle diagnostika oskused piirduvad ühe nupu vajutamisega, siis sa ei saagi seda autot kunagi korda.
Alusta rõhulekete testist. See on esimene asi, mida teha nende autode puhul, kui on lambda või õhulugeja viga sees.
XcosworthX kirjutas:
Vabandust pole jõudnud kirjutada miskit
Autoks on Audi A4 1.8 Turbo Quattro.Originaal seades peaks olema se pill,aga miski pärast jookseb 0,8-1,0bar-i pähe.Ei tea miks.Auto on sveitsist tulnud ja olen eestis esimene omanik ning siin pole tal midagi näpitud.Muidugi suvel ei olnud rõhk niipalju suurem (kuskil 0,6-0,8bar-i).
Piitsa ma talle väga ei andnud.Rajal sai tehtud ca 6-7 kilomeetrist ringi.Lihtsalt mõtlesin,et küsin targemate käest,et kas on midagi kohe peljata et punaseks läks.
Kui talvel rõhk suurem on (tegelikult peaks vastupidi olema, kuna antud ajul ei ole rõhuandurit ning rõhku ei kontrollita otse, vaid õhulugeja kaudu), siis võiks kontrollida, kuidas rõhujuhtimissüsteem toimetab. See muidugi peab paika, kui sul on 95-99 aasta masin. Kui on uuem, siis on teine teema.
Kontrollida, et N75 alumisse porti minev lõdvik ei ole millegi pärast umbes või õline ning et turbo wastegate liigub (hooba võib liigutada)...
Samas aitaks ka see, kui te 1.8T omanikud kirjutaksite auto tootmisaasta ka juurde. Üsna suured erinevused on B5, B5 facelifti, B6, B7 ja B8 vahel. Ehk siis sisuliselt 5 põlvkonda seda 1.8T mootorit ning neli põlvkonda mootoriaju...