Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 0:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
kuno666 kirjutas:
sisse laset pole veel jõudnud survestada. õhu lugeja näitas viga ja selle pärast sai ta vahetatud ja landal oli seest midagi katki. Nukad pandi märkide järgi paika. Kütuse surve mõõdeti ka ära see oli 3.5bar-i. Kas 90 sõites peabki ta punaseks minema ja ikka nii punaseks et kolektor ka hõõgub?

Näitabki viga, kui sisselase tihe ei ole...
Nagu ma ennist ütlesin, kui sul on selline diagnostik, kelle diagnostika oskused piirduvad ühe nupu vajutamisega, siis sa ei saagi seda autot kunagi korda.
Alusta rõhulekete testist. See on esimene asi, mida teha nende autode puhul, kui on lambda või õhulugeja viga sees.


XcosworthX kirjutas:
Vabandust pole jõudnud kirjutada miskit :)
Autoks on Audi A4 1.8 Turbo Quattro.Originaal seades peaks olema se pill,aga miski pärast jookseb 0,8-1,0bar-i pähe.Ei tea miks.Auto on sveitsist tulnud ja olen eestis esimene omanik ning siin pole tal midagi näpitud.Muidugi suvel ei olnud rõhk niipalju suurem (kuskil 0,6-0,8bar-i).
Piitsa ma talle väga ei andnud.Rajal sai tehtud ca 6-7 kilomeetrist ringi.Lihtsalt mõtlesin,et küsin targemate käest,et kas on midagi kohe peljata et punaseks läks. :)

Kui talvel rõhk suurem on (tegelikult peaks vastupidi olema, kuna antud ajul ei ole rõhuandurit ning rõhku ei kontrollita otse, vaid õhulugeja kaudu), siis võiks kontrollida, kuidas rõhujuhtimissüsteem toimetab. See muidugi peab paika, kui sul on 95-99 aasta masin. Kui on uuem, siis on teine teema.
Kontrollida, et N75 alumisse porti minev lõdvik ei ole millegi pärast umbes või õline ning et turbo wastegate liigub (hooba võib liigutada)...

Samas aitaks ka see, kui te 1.8T omanikud kirjutaksite auto tootmisaasta ka juurde. Üsna suured erinevused on B5, B5 facelifti, B6, B7 ja B8 vahel. Ehk siis sisuliselt 5 põlvkonda seda 1.8T mootorit ning neli põlvkonda mootoriaju...


Viimati muutis prj, 19.12.2012 19:30, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.09.2009 12:29
Postitusi: 39
Asukoht: Põlva
Muidu tavasõitu tehes pole kunagi punaseks läinud. :roll:

Auto aastaks on 96 ja mootorikood on AEB.Aju kohta ei oska miskit öelda kuna pole karbi alla vaadanud.
Viimanekord sai lõdvik ära vahetatud siis oli süsteem kuiv ja puhas.N75 klapp ka toimetas (targemad soovitasid kontrollida) :)


Viimati muutis XcosworthX, 19.12.2012 19:33, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 19:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Originaalis on neil muide rõhk maks. 0.6 bari, suure kuumaga ehk kuni 0.7 ning talvel vähem.
110kw isenditel siis. 132kw on rohkem rõhku.

Alati tuleks märkida aasta ning mootoritähis. 1.8T-d on miljon erinevat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 19:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.09.2009 12:29
Postitusi: 39
Asukoht: Põlva
sai eelmine postitus ära muudetud SRY... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 19:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Aju asub kapoti all vasakus juhipoolses nurgas vee- ja tolmukindlas karbis, mille kaas on kinni 8-se peaga mustade kruvidega.
Kui selle maha võtad, siis aju enda kaant hoiab küljes 4x T15 polti.
Kui need lahti keerad ja teed aju plaadi ülemisest osast korraliku pildi, siis ütlen sulle, kas see on näpitud või mitte :)

See, et ta rajas kuumaks ja punaseks läheb on täiesti normaalne.
Ma muide olen nendel autodel rõhku ca 1.2 bari keeranud. Põhiliseks probleemiks on pihustite tootlikkus stock isendil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 19:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.09.2009 12:29
Postitusi: 39
Asukoht: Põlva
Ma muidu tean kül kus tal aju on,aga proovin se nädal pilti teha ja üles panna siis ehk oskad öelda jh :)
aga tänud siiski...
Ma pole ise ka naq proovinud rõhku tõsta või midagi sellist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 20:12 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Audi a6 98 aasta ja aeb mootori tähis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 19.12.2012 20:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
kuno666 kirjutas:
Audi a6 98 aasta ja aeb mootori tähis.

No siis tee survetest ära ja pärast vaatab ja mõtleb edasi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 20.12.2012 9:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
prj kirjutas:
.....


Ma pole kuskil öelnud, et neil õigus pole, aga laseks äkki endal veidi õhku välja? Sa hakkad mind ennast mu halvimatel päevadel meenutama juba, selle vahega ainult, et sa ei näed asja ikka koguaeg ainult ühest punktist...

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 20.12.2012 12:03 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Võtke tuba ! :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 20.12.2012 12:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:
Ma pole kuskil öelnud, et neil õigus pole, aga laseks äkki endal veidi õhku välja? Sa hakkad mind ennast mu halvimatel päevadel meenutama juba, selle vahega ainult, et sa ei näed asja ikka koguaeg ainult ühest punktist...

Kui midagi öelda ei ole, siis on ikka vaja isiklikuks minna :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 20.12.2012 20:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Aga tulles tagasi teema juurde "kas rikas segu võib EGT suureks ajada?"..

Minu loogika - mitte praktika - ütleb, et väljalaskesse peaks õhku vähegi tühikäigust kõrgematel pööretel jõudma ainult sisselaskest, mistõttu ei saa põlemata kütus vähemalt koheselt väljalaskes põlema minna. Küll aga tekib tal selleks võimalus, kui segu lahjemaks läheb (gaasijalg vabastatakse, näiteks).

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 24.12.2012 14:28 
Eemal

Liitunud: 31.08.2009 3:03
Postitusi: 32
Asukoht: Tartu
1.8T mootoril hõõguv turbo ja kolle on täiesti normaalne nähtus pähe andes. Ei ole mõtet muretseda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 24.12.2012 14:49 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
pähe andes oleks see normaalne aga rahuliku sõiduga 90km / h ei tohiks ta ju ikkagi punaseks minna


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo punane
PostitusPostitatud: 24.12.2012 16:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
nii omast kogemusest siis ka.
oli meil üks golf 2 turbo. sellel külmaga tõmbas abivõllil hamba üle (õli oli paks ja pump oli tiba katkine) ja keeras samuti süüte väga hiliseks. tulemus oli see, et auto ei läinud üldse pöördesse ja turbo läks samamoodi hõõguma.
Väide, et kõrgematel pööretel ei saa summutis lisaõhku. polegi vaja ju. kõik õhk, mis on vajalik kütuse põletamiseks on olemas. lihtsalt teda põletatakse mitte ainult kolvi liigutamiseks vaid ka hiljem. ehk summutis. ja ma usun, et ma ei valeta, kui ütlen et kütuse põlemis temperatuur on ükskõik mis asendist vaadates suurem kui põlenud gaasi temeratuur. ses suhtes, et sellisel juhul, kui kütust summutis mitte mootoris põletatakse, läheb turbo punaseks kindlasti. ja see masin ei liigu sul peast ega perssest.

teine juhus, mis mul praegu peavalu pakub on üks volvo v50 millel on mingi elektroonika anomaalia ja keerab kütet siga palju peale. selliselt et kui küünlad maha võtta ja käiata tühjalt, siis on koguaeg purskaev kapotiall, ükskõik kui kaua käiad. käima lõpuks saime siis oli samamoodi summuti kuni katini läbipaistev juba. ja seda puhtalt rikkast segust. (oli tegu NA mootoriga) ja kui keegi väidab, et see läks punaseks lahjast segust, siis tulgu vaadaku ise ja veendugu. segu nii rikas, et iga 5 käivitus ei lähe käima kuna küünlad märjad.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11