Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 4:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Wisefab esisild tänavale?
PostitusPostitatud: 14.11.2012 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Tervitus

Oskab ehk keegi öelda antud komplekti sobivust tänavaliiklusesse? Tekitab palju kolinat, kuidas teeoludele reageerib? Või peaks sellise asja ainult rajale jätma?
200SX S13

Tõnis

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2012 2:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
jäik on sõita ,muud midagi .

:D

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Viimati muutis Maik, 17.11.2012 12:36, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2012 21:48 
Eemal

Liitunud: 07.03.2007 22:32
Postitusi: 69
irw, hästi :D

Kui sa just Taavi Toomarat igapäev mängida ei taha, siis usun et las see wisefab-i toodang jääb ikka sinna kus ta koht on, ehk rajale, kui just ei ole mingit spets tänava driftihuntide kit-i välja lastud.

_________________
Powered by K04


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2012 22:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Maik kirjutas:
pask on sõita ,muud midagi .

:D


Haah, sellist vastust ootasingi :lol: :lol:

Siiski ma eeldan et just paljudel pole kogemusigi sellega :) Kuigi 65-kraadine pöördenurk oleks parklates üsna praktiline :D

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2012 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Pöördenurk on seal kõige vähem olulisem number tänaval ma arvan. Ilmselt väga palju kilomeetreid ei kestaks ka.
Eks sõita saab muidugi kõigega, ilu ja pöördenurk nõuab ohvreid.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2012 22:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ilus ta ju pole, ehk soovitakse ikka seda selleks, et võimalikke spinne vältida sest libistada on ikka ülilebo wf-ga ja naljalt enam näpuvahelt ei lähe.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2012 0:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
jeff01 kirjutas:
Ilus ta ju pole, ehk soovitakse ikka seda selleks, et võimalikke spinne vältida sest libistada on ikka ülilebo wf-ga ja naljalt enam näpuvahelt ei lähe.


Seega oleks seda kit-i igale noorele vahtralehega bmw omanikule vaja :lol: olgu-olgu, ei soovi siin kedagi solvata.

Kuna siiski auto hakkab olema 75% rajal ja ülejäänud aja täidab ehk suvel vaid mõned õhtused sõidud linnas ja mõned olulisemad liikumisevajadused siis tasuks see komplekt ehk isegi ära ennast.
Jah, ilu kohapealt ma nüüd küll ei oska midagi öelda, tõesti asi rohkem praktika mõttes, need nurgad mida selle komplektiga annab saavutada on ikka üsna omaette klass.

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2012 13:40 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
Maik kirjutas:
pask on sõita ,muud midagi .

:D


Sinu väide põhineb millel siis täpselt?

Maik kirjutas:
Pöördenurk on seal kõige vähem olulisem number tänaval ma arvan. Ilmselt väga palju kilomeetreid ei kestaks ka.
Eks sõita saab muidugi kõigega, ilu ja pöördenurk nõuab ohvreid.


Samuti sooviks sinu kui "pikaajalise kasutaja" täpselt argumenteeritud vastust, mis tooks välja selle, miks see sild ei kesta, kuigi tugevusarvutustelt ja parktilistest testidest on ta oluliselt tugevam originaalist. Paluks võimalikult korrektseid vastuseid, millele sa tugined, kui meie toodet laimad.

Ardo Kalda
Wisefab.com
Sales and Marketing
sales@wisefab.com
+372 53 33 88 71
www.wisefab.com

_________________
http://maiglon.myjino.ru/36c6c


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2012 14:28 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
:-D
Läks jälle lappama ära.

Öelge, milline parameeter muudab WF'i silla kasutusmugavust tänavatuingimustes ?

WF'i kodukalt lock kiti kohta:
Tsiteeri:
Engineered for performance and handling

*Over 60 degrees of lock. The most important parameter that everybody is speaking in drifting is lock – we have it! While providing over 60 degrees of lock, this kit is engineered and tested to optimize also a lot of other parameters that make the difference in handling and performance.
*Higher roll center (RC). Lowering the car would mess up the original factory designed kinematics, especially with MacPherson suspension. This kit brings the front RC up on lowered car, providing higher roll stiffness and letting to remove the front anti roll bar (swaybar) that would be quite difficult to package with that high lock angles.
*Revised steering geometry (Ackerman). Factory designed steering geometry is engineered the way that all the wheels are rotating around certain corner center, which means that during normal driving the inside wheel is steering much more than outside wheel. During drifting the corner center compare to the car position is not where factory engineers were assuming it to be and front following wheel would create a massive drag that wears out the front tires and forces the car to spin. For that reason the front wheels need to steer more equally for drifting application. There isn’t any clear answer how much Ackermann or Anti-Ackermann there should be, but during testing we have found the optimal result that has a good performance and drivers with different style would like the handling.
*Good camber control with high steering angles. With high steering angles the leading wheel will have a positive camber, which is not a positive effect. It reduces the front grip and during turn or flip it creates a contact patch transition from inside edge to outside edge. Camber change during steering is caused by combination of caster and KPI. It is not possible to eliminate it, but with our geometry it has decreased as much as possible.
*Steering jacking control. During steering the car chassis is moving up and down – this is called jacking. Steering jacking is caused by combination of caster, KPI, trail and scrub. On road cars, this effect is used sometimes to balance the car or to help to turn in. During drifting, when steering angle is much bigger, jacking is also bigger, even with the same geometry and it could become a problem. We have monitored it and changed the geometry that it doesn’t cause any handling issues.
* Predictable self-alignment torque. With certain suspension geometry at high steering angles it could happen that the steering wheel is locking up at the end and driver needs to apply some force to flip it to other side. It is annoying and risky, especially at high speed. We know what causes it and have decreased it to minimum, if not eliminated it.
*Other components, packaging and clearance. This kit assumes coilovers to have enough clearance. We recommend tire diameter not bigger than 620mm (235/40 R17). Wider fenders or fender flares needed with this kit.

Parklas manööverdamisel oleks muidugi suurem "Steering jacking" parem, aga siin pole ka kirjas, et see päris kadunud oleks.
Muidugi igasugused "uniball" lahendused on tolmu suhtes tundlikud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2012 17:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Pask sõita tähendab seda,et sõidumugavus on kehvem, võrreldes tavaautoga. Kuna asi uniballidel = jäik ja raputab rohkem üsna kindlasti.

Kui tõesti nii ei ole, oleks tegu imega ja respect sel juhul :)

See on nii elementaarne,et imelik,et seda eraldi välja peaks tooma. nii,et milles probleem.
Ja uniballid ei kesta ka ju sama kaua võrreldes tehasejuppidega,seega ka teine väide on täesti tõene.
Nagu eelpoolgi mainitud siis pori ja tolm hävitavad neid piisavalt kiiresti. Tänavaauto on eesti mõistes 10 000+ km aastas.
See vähese ja harva kasutamise jutt tuli hiljem siia teemasse.

nagu mainisin siis ennegi igast asju ohvriks toodud millegile,seega teha saab kõike,iseasi kui mõtekas.

Tuginen loogikale. Selleks ei ole vaja asju kasutada pikaajaliselt.
:help

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2012 3:08 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
Maik kirjutas:
Pask sõita tähendab seda,et sõidumugavus on kehvem, võrreldes tavaautoga. Kuna asi uniballidel = jäik ja raputab rohkem üsna kindlasti.

Kui tõesti nii ei ole, oleks tegu imega ja respect sel juhul :)

See on nii elementaarne,et imelik,et seda eraldi välja peaks tooma. nii,et milles probleem.
Ja uniballid ei kesta ka ju sama kaua võrreldes tehasejuppidega,seega ka teine väide on täesti tõene.
Nagu eelpoolgi mainitud siis pori ja tolm hävitavad neid piisavalt kiiresti. Tänavaauto on eesti mõistes 10 000+ km aastas.
See vähese ja harva kasutamise jutt tuli hiljem siia teemasse.

nagu mainisin siis ennegi igast asju ohvriks toodud millegile,seega teha saab kõike,iseasi kui mõtekas.

Tuginen loogikale. Selleks ei ole vaja asju kasutada pikaajaliselt.
:help


Esiteks, kas oli vaja öelda "pask" sõita?
Jäigaks teeb vedrustuse ikka vedrustus ehk coiloverid mitte meie .... õõtshoovad.
Tehase jupid ehk šarniirid on siis mis? Koonused uniball otsaga vastu plastmassi vs. rawcing tihked uniballid?
Olemas on ammu asjad nimega tolmu ja vihmakatted!

_________________
http://maiglon.myjino.ru/36c6c


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2012 8:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Oleks siin tegemist facebookiga, oleksin nii mõnelegi postitusele Like pannud. Jäikuse ja sõidumugavuse kohapealt ma huvi ei tundnud, pigem just ropp kolin mis sealt kosta võib ja kuidas antud sild reageerib meie teeoludele..ehk siis augud, rööpad ja muu säärane. Kuna üllataval kombel on siia teemasse tekkinud ka postitused WF tootjate enda poolt, siis ehk olekski parim just Teilt küsida arvamust. Kui mul on auto mis on seades drifti jaoks koos kõigi toetavate modifikatsioonidega, siis kas tasuks mõelda Teie sillale kui tahan mõnel õhtul linnas sõita või mõned maantee otsad vanaema juurde moosijahile?

Mõttetu on tõesti ehk kaasa rääkida inimestel kes pole antud asja proovidagi saanud ja on seda ehk vaid pildil v videol näinud...No hard feeligs

Asjal on kallis hind ja kui sa valad oma viha siia kadedusest, kuna sa seda endale lubada ei suuda siis palun tee seda viisakalt...

Vabandan ette halva suhtumise...magamata öö lennujaamas teeb oma töö

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2012 10:26 
Eemal

Liitunud: 26.01.2009 21:45
Postitusi: 6
Asukoht: Ida-Virumaa
Tekkis üks küsimus seda teemat lugedes,et mida arvavad TÜV-i mehed sellisest sillast ja kuidas peaksid reageerima seadusesilmad kui linnas neile vastu sõidad ja rattad on originaalkabariitidest väljas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2012 10:32 
Eemal

Liitunud: 04.04.2010 23:10
Postitusi: 29
Asukoht: Viljandi
Millest tuleb jutt et , roppu kolinat kostub ??
Peale hooaega driftimist , on uniballid samas seisus mis uuena, ja pole kolinaid küll kuulnud .
Aukudele reageerib nagu iga teine auto , auk on auk :-D
Rööpad kindlasti hakkavad rohkem mõjutama , kuna on muudetud caster nurka.

Kuid sellega harjub kiiresti .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2012 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Pasa asemel oleks võinud tõesti kasutada ka söna,et mõttetult jäik tänavale. Ma ei arvanud et sellest sönast mingi pseudoprobleem välja imetakse, ma olen irl ka otsekohese ütlemisega ja ei keeruta niipalju kui vaja. Vabandan mitte lahti selgitamise eest ja liiga "karmi" väljendusviisi eest.

Tehase juppidel on öötsa teises otsas kummipulsid. Mingeid tugevusarvutusi siia näiteks tuua on on väga imelik,sest need ei oma mitte mingit tähtsust sõidmugavuse osakonnast.


See pikk kasutamise point on imelik,sama hea,et kas 25 kõrge rehviga on eestis hea sõita. No ei ole.
Kadedusega ei ole siin mingit pistmist, usu mind ma saaks iga kuu mitu wisefab esisilda endale lubada.
Ma rohkem igaksjuhuks ei kommenteeri siia,et arutage oma asju edasi siin :) Pole vaja kakelda alati,olgugi,et tore.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11